Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2748 ggr
Playja
2009-11-27 18:52

Trevlig helg från mig!

Tittar in  och önskar alla en riktigt trevlig helg!   Glad

Här har jag tvättats alla fönster (21 st)och och upp med stjärnor samt adventstakar… sen blir det utebelysningen som skall fixas… Hej å hå! *s*  Imorgon tänkte jag kolla filmen 2012 igen och se om jag gillar den lite mer.. tyckte den var en besvikelse första gången. Obestämd Det var liksom inget nytt!.. och hade förväntat mig mer.

Kram

Annons:
enola
2009-11-28 01:54
#1

21 fönster lät inte kul :D Men julpyntet lät roligare. Jag har också haft kul idag!

Jag har kanske inte berättat detta men jag och tjejen ska flytta några hus bort, bort från lilla 1an till en 2a. Ett av rummen blir pysselrum som vi ha lääängtat så mycket efter!

Så ikväll har haft förarbetsfixning i nya lägenheten + fest! Det gick hur bra som hellst, vi var kanske 6-7 st som hjälptes åt med att sandpappra, spackla och fixa det mesta som lägga papp på golv och dra ut spik å skit. Imorn blir det slipa spacklet och måla väggarna i stockholms vitt. Blir nog inte lika mycket fest imorn eftersom slutresultatet är lite viktigare :D

Så om jag syns ännu mindre på sajten än vanligt, på sista tiden, så står jag med en pensel i högsta hugg. Men en urtrevlig helg åt er alla!

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Gahella
2009-11-28 12:58
#2

Tack detsamma Playja! Kan tänka mig du har gjort jättefint där hemma, det kan jag se i detta fina inlägg som du smyckat så fint!

21 fönster, herregud:O Och jag piper över 5;) Nä den rullen står jag över, väntar på något större i detta tema:)

Oj vilken härlig kompisanda enola, då lär ni bli klara med blixtens hastighet och va roligt det måste bli under tiden:) Lycka till!

Jag ska ev. tvätta mina sista fönster i dag, får se om jag har lust annars gör jag det en annan dag. Idag kommer min lilla familj hem hit på glögg och pepparkakor och min svärson(avskyr det ordet) ska laga sin goda broccolipaj med valnöter i, gottis! Sedan ska jag fortsätta att pussa på lilla Mimmi så mycket jag bara får:)

Önskar ALLA härinne en jättefin 1:a advent!

Upp till toppen
Annons: