Ljus & Upplysning

dimmensioner och frekvenser

2009-12-02 12:43 #0 av: palien

vi lever i tredje dimmensionen, och allt prat om att vi ska gå upp i femte dimmensionen ligger långt långt in i framtiden , dom pratar att mäniskor lever i olika frekvenser , och att en del ska gå före, sanningen är nog att vi lever isamma dimmension, och har samma frekvenser allihopa, men en del har vaknat mer och en del har vaknat mindre,,,,,,,,,,,,det finns ett talesätt av indiska gurer,,,,,,,,,,"den som sover skall vakn

Anmäl
2009-12-02 12:52 #1 av: Gahella

Läs gärna detta palien och du får också respektera att vi ibland tror olika i detta

Olika dimensioner

Anmäl
2009-12-02 12:58 #2 av: palien

du har din tro jag har min tro och det är att alla människor vi är jordiska och har samma frekvenser, börja med fjärde dimmensionen innan ni tar upp den femte

Anmäl
2009-12-02 13:02 #3 av: palien

att säga att vi ska gå upp i femte dimmensionen snart, är att ge folk ett hopp som inte finns!

Anmäl
2009-12-02 13:32 #4 av: Gahella

Och som sagt där tror vi nu olika...Men var och en får själv bestämma och känna sin sanning tycker jag...Obestämd

Anmäl
2009-12-02 13:58 #5 av: satori

Vad var det de sa i den där filmen om 2012 Gahella som du la in. Den där indianen snackade nåt om 9 dimensioner eller var det nivåer? Eller minns jag fel? Att vi aldrig kommer högre än till nästa platå och då ligger vi i mitten med 4 neråt och 4 uppåt eller vad det var. fast det är ju enligt deras tro då.

Anmäl
2009-12-02 15:48 #6 av: palien

vi lever i den tredje dimensionen, om vi nu låt säga att vi hamnar i den fjärde dimensionen, när vi dör och blir andliga.  så är det nog ett långt liv som andlig, för att utbildas till den femte dimensionen, o,s,v. upp i dimensionsstegen,   men som olika personer skriver verkar det som att en del har fått för sig att vi ska gå direkt upp i femte dimensionen, som fysiskt levande människor

Anmäl
2009-12-04 16:53 #7 av: Volito

Nyss läste Dianas Cooper bok "2012 and beyond"... mycket bra förklarad allt!

Anmäl
2009-12-04 22:08 #8 av: Monky

Jag hittade en riktigt gammal länk ang övergången från 3e till 5e dimensionen.

http://www.4dshift.com/back/june99.htm

Samt en informativ länk om dimensionerna som jag i alla fall tyckte var bra.

http://www.alloya.com/PDF%20Files/main%20articles/Everything_in_the_whole_of_creation_is_energy_that_moves.pdf

Glad

#7 Mmm...sugen på den boken...

Anmäl
2009-12-04 22:59 #9 av: Hukanson

När det gäller dimensioner tycker jag definitivt att det känns aktuellt att tala om attraktionslagen i dessa tider av förändring .

Oneness can not be divided.

Anmäl
2009-12-04 23:28 #10 av: Monky

#9 Syftar du på vad vi drar till oss?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.