Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 7285 ggr
siberlina
12/27/09, 4:04 PM

fullmåne

på torsdag är det full måne , så var väl förberädda

Annons:
satori
12/27/09, 5:39 PM
#1

Shit! Fullmåne och nyårafton i ett. De kommer inte få det lätt på psykakuten och hos polisen. Bäst att kedja fast sig i sängen eller nåt den dagen, folk kommer väl gå lös helt.

Gahella
12/27/09, 7:36 PM
#2

Hahaha…satori…kommer det bli så vilt!? Bäst att stanna kvar i soffhörnet dåra;)

enola
12/27/09, 11:01 PM
#3

Oj vilket trevligt sammanträffande.

Kommer ihåg för några jular sedan när jag fick en lycko kaka med texten: Nästa fullmåne blir du glad. Och så klart "råkade" nästa fullmåne vara julafton… :D

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Cristine
12/28/09, 1:05 AM
#4

Jag kommer att vara hemma den dagen!Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

siberlina
12/28/09, 6:15 PM
#5

jag ska ochså va hemma, det känns lungnast så. dessutom ska det bli isande kallt ute

Cristine
12/28/09, 7:41 PM
#6

Ja dessutom det.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
satori
12/29/09, 10:35 AM
#7

Ja det var en stark fullmåne denna gång. Kunde inte sova alls inatt och värk i benen. Brukar ni också få som växtvärksliknande ont vid fullmåne?

Cristine
12/29/09, 11:03 AM
#8

Nej men jag har svårt att sova och det pirrar i kroppen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

siberlina
12/29/09, 8:53 PM
#9

jag känner mig hel konstig….men inte direkt ont någonstans ,men jag tror man svullnar upp.det kan va därför du har ont,anledningen till att man svullnar ,kan bero på att vattnet i kroppen påverkas av månen ,

Gahella
12/30/09, 1:37 PM
#10

Vaknade med riktig "energihuvudvärk" och det gjorde så himla ont! Nu känner jag av i min mage:( Här öppnas det tydligen upp och rensas ut!

satori kan det vara växtvärk?;) Och nu ska vi ta nästa steg?

satori
12/30/09, 1:57 PM
#11

Somnade efter kl. 03 inatt och då hade jag inte sovit alls natten innan och nu sovit till 12.30 idag. Känner mig lite skakis och stressad över att hela dagen gått. Värken i benen är borta men visst kändes den nästan som växtvärk Gahella. Har också lite huvudvärk

enola
12/30/09, 5:30 PM
#12

Växtvärken gör den ont eller känns det mer som en energi som strålar ut i benen/armarna?

Igår var jag sjukt kinkig + att jag har haft problem med sömnen några dagar. Vi får se hur det går imorn >.<

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

satori
12/30/09, 7:07 PM
#13

Jag hade värk som i ont.

Annons:
enola
12/30/09, 11:31 PM
#14

Okej, jag var vid en massör eftersom jag har lite problem med benen om nätterna och hon sade att jag hade falsk ischias. Känner av det vid fullmånar eller om jag går och lägger mig alkohol påverkad, inte att det gör ont men en strålande energi ner i benen som får musklerna att rycka till med 10 sekunders intervaller. Tänkte först att det var rls "restless leg syndrom" och kan ju fortfarande vara, men hursomhellst… så har det blivit lite bättre efter massagen :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

satori
12/31/09, 2:05 AM
#15

Aha, ja det kanske är det jag med har. Jag har en förmåga att låta kroppen lägga mycket av mina spänningar i svanken och sen räknade jag ut att jag haft min säng i 23 år nu, plus att den var "utlånad" till en dåvarande tonåring under 3 år så det är hur mycket fjädrar som helst som gått. Jag har ett duntäcke ovanpå madrassen ändå känner jag stålfjädrarna upp i ryggen när jag lägger mig, så kanske borde satsa på en ny säng snart. Sömnen är ju viktig! Skäms

Visst kan du ju ha RLS ändå, tycker du att det blir sämre vid fulle-nola *fniss* fullmånar, det gör jag!

Gahella
12/31/09, 1:31 PM
#16

Jag har faktiskt också känt av min falska ischias i vä.benet dessa dagar…Obestämd

Ja det är kanske dags nu satori?;)

siberlina
12/31/09, 6:51 PM
#17

jag känner mig stel i benen

siberlina
1/1/10, 1:09 PM
#18

det har hänt mycket hemska saker ,kring fullmånen ,jag undrar om det är tillfälligt . eller…har månen påverkat på något sätt..

enola
1/1/10, 1:55 PM
#19

Mina ben är som pinnar också! >.<

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Upp till toppen
Annons: