Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2412 ggr
[GunillaR]
2010-01-29 13:51

Vad hände inatt?

Jag kom inte isäng förrän efter klockan ett, så jag var jättetrött när jag kröp ner mellan rena lakan. Katten kom också och lade sig bredvid mig, så detta var jättemys.

Plötsligt hördes det en smäll ifrån hallen. Som om man skulle ha tappat något tungt som gick i golvet. Det jag tänkte på var om hatthyllan hade åkt i golvet. Både jag och katten hoppade till rejält.

Jag gick upp och kollade men allt var som det skulle. Gick och lade mig igen och efter en stund så small det igen, denna gången hördes det som från vardagsrummet. Jag gick upp och tände lampan - ingenting.

Jag gick till sängs igen rejält irriterad över att jag inte fick vara ifred och ville bara sova, och så small det igen. Denna gången lät det som köket. Jag gick upp och kollade - ingenting. Kollade badrumsskåpet om det satt kvar, allting var som det skulle.

Sen lade jag mig igen och somnade till slut. Då vaknar  jag av ett intensivt tryck uppe i näsroten och såg som lysande ringar i mitt inre öga. Sedan kände jag att blod kom från vänster näsborre. Det var ingen näsblödning utan bara några droppar. Så jag satte en tuss i näsan och gick till sängs igen. Där kom inte mera blod utan det var bara lite som syntes på bomullen. Men sen var det svårt att sova naturligtvis. Jag sov men korta stunder bara.

Vad är er känsla när ni läser detta?

Jag lägger in detta även på ÖN

Annons:
satori
2010-01-29 14:27
#1

Jag får känslan att du fått hjälp att öppna upp mer. Du spjärnar emot det naturliga flödet och har för mycket rädslor. Du och din kropp måste komma mer i balans. Lysande ringarna är symboler uppifrån som de vill att du skall tolka som evigheten där allt går runt i cirklar, utan början utan slut. Du måste ha tillit till att det inte finns något alls att vara rädd för. De lossade bara lite på ditt tryck. Så tror jag, men du känner själv inom dig vad som är sanningen eller ej.

[GunillaR]
2010-01-29 15:24
#2

Det kan nog stämma att jag spjärnar emot. Det beror nog inte på några rädslor utan jag är nog helt enkelt lat. Håller på med en massa som jag inte ska ödsla energi på istället för att ta emot öppningen………..

Det första som jag tänkte på i morse var att det kanske kunde varit utomjordisk besök, men jag upplevde inte någont negativt. Jag blev bara så grymt irriterad över att jag inte fick sova.

På ÖN fick jag tipset om att det kunde vara en ande på besök, men inte visste jag att de var så våldsamma. Det var ett rejält tryck i näsroten!

Din förklaring låter faktiskt som att jag kan ta till mig. Jag behövde kanske en rejäl omskakning.

satori
2010-01-29 15:53
#3

#2 Utomjordiskt besök, våldsamma men ändå kände du det inte som nåt negativt. Låter jättebra Morgaine! Är det så du känner, då ÄR det så! Du har ju redan svarat på dina egna frågor. Det gör vi alla hela tiden!

Du har lärt dig nåt jätteviktigt för din fortsatta utveckling inatt vill jag lova!

[GunillaR]
2010-01-29 16:36
#4

# 3 - Nej det var inte negativt. Det var väldigt vackert detta med de gyllene ringarna - vackert men våldsamt. Glad

satori
2010-01-29 19:59
#5

Vad bra! En liten fråga bara tagen ur det blå, men har du eller har du haft hemofobi (blodskräck)?

[GunillaR]
2010-01-29 22:38
#6

# 5 - Ja, det har jag! Jag jobbar på att komma över det.

Förmodligen på grund av att jag blev halshuggen i ett tidigare liv.

Annons:
satori
2010-01-29 23:00
#7

Ok, då kan jag bara säga GRATTIS! Förmodligen har du kommit över den nu, annars måste du se till att göra det! Jag har själv haft det, svimmade ofta förr när jag såg blod fast bara hos andra ej mig själv så ofta. Jag skyllde på att jag inte gillade färgen röd *s*

[GunillaR]
2010-01-29 23:20
#8

Ja jag har kommit en bra bit på väg. Det konstiga är att jag vid två tillfällen varit på väg att förblöda, inte vid näsblod utan vid andra tillfällen. Det är som om mitt blod "väller över".

Jag har inga koaguleringsproblem, men förmodligen gott om blod. Borde ju bli blodgivare egentligen……..

Men någon sjuksköterska skulle jag aldrig kunna bli . Jag hade bara varit till besvär! Antingen hade jag svimmat eller spytt. Jag är så otroligt äckelmagad också - totalt värdelös alltså Tungan ute

Upp till toppen
Annons: