Framtiden -2012 och efter

Alex Collier 1-12 delar

2010-01-22 12:43 #0 av: Gahella

Vill tipsa om denna intervju från en mycket säker källa vad vi "måste" förstå och vänja sig vid inför en nära framtid.

Anmäl
2010-01-22 14:12 #1 av: Playja

Hej hopp G *vinkar glatt*  Skrattande

Sett  nr 1,  och tänkte dom 2 första minuterna att *nu har det blivit fel "tubis"*, då det skrattades och skålades. Flört

Skall se resten lite senare.

Önskar dig en trevlig fredag och minst lika trevlig helg.

(givetvis önskar jag alla det som läser)

Lägger in en länk till spellistan där alla 12 delarna finns (om det finns flera som vill se!) Glad

Det är bara att klicka här--->   Spela upp alla videoklipp.

Anmäl
2010-01-23 02:49 #2 av: lyrah

Tyckte han verkar vara en stört skön snubbe , fick mig ett gott skratt på

hans skålande intro, he he! Joo men han säger mycket vettiga saker, la upp nyligen

en föreläsning med han!

Anmäl
2010-01-24 17:16 #3 av: Gahella

Tack Playja för den tråden, den var mycket praktisk:) Har inte riktigt haft tid och ork att svara här ännu då jag fått priotera lite. Ja, jag trodde också jag hamnat fel och tänkte Va är nu detta...men det han säger senare skålar i alla fall jag på!Skrattande Tydligen så stämmer allt han säger förutom en sak, och ska återkomma med det så jag inte säger fel här.

Ja lyrah visst gör han? Jag kunde faktiskt lagt in denna film i den tråden du redan startade. Min lärdom ännu en gång är att andas innan jag gör någonting och inte vara för ivrig;)

Anmäl
2010-01-25 00:28 #4 av: Julius-G

Gahella, vilken är "en mycket säker källa" ?

Alex Collier och andra föredragshållare och författare i samma bransch tjänar mer pengar ju större intresset för dem är.

Utomjordingbranschen är mer än flygande objekt, varelser och religiös/andlig tro/folktro. Det är även en marknad och industri.

/ Intresserad

Anmäl
2010-01-25 20:10 #5 av: [GunillaR]

Jag hittade intervjun som gjordes 1994

http://www.bibliotecapleyades.net/andromeda/andromedacom_12.htm

Anmäl
2010-01-27 08:52 #6 av: lyrah

han har förändrats sen intervjun 94, då han kändes mer allvarlig i tonen, nästan så han blev upprörd stundvis, nu är han mer laidback, men inte oseriös och kan shifta om till att bli rätt skojig ibland, gillar när folk lättar upp stämningen

Anmäl
2010-01-27 13:36 #7 av: Gahella

#6 Tror det beror på att han förstått på ett högre plan varför detta händer, och måste fått hända....Obestämd

Anmäl
2010-01-27 14:10 #8 av: [GunillaR]

Intervjun 1994 visar verkligen på att han är seriös och ödmjuk inför sitt "uppdrag". Han är fortfarande seriös och ödmjuk, men kan kosta på sig lite humor mellan uttalanden.

Jag tycker han är jättemysig, skulle inte ha något emot att bjuda honom på middag. Flört

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.