Annons:
Etikettfrågor
Läst 4553 ggr
[Woozy]
3/3/10, 5:47 PM

Nån som vet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad det här kan vara för någon "art" ??

MVH

Woozy

Annons:
[Woozy]
3/3/10, 5:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Uppljusad.

/Woozy

[Woozy]
3/3/10, 6:55 PM
#2

Ingen som har en susning?

Woozy

EeWeeM
3/3/10, 7:08 PM
#3

Eftersom du lagt den här i sajten för utomjordiskt så antar jag att du undrar om det är ngn form av utomjordisk art?och därför är jag lite nyfiken över vad du själv känner inför denna bild och hur den uppkommit,alltså var,när,hur den är tagen.

Känner du att du inte vill svara på detta så respekterar jag det till fullo.

Mvh EeWeeM

[Woozy]
3/3/10, 7:25 PM
#4

#0

Hej.

Bilden är tagen 2009-01-11

Anledningen till att bilden är upplagd på denna sajt är att jag inte tycker den ser speciellt "andlig" ut. Kollar man haka och näsa så är de spetsiga, och jag har aldrig sett en enda bild på en ande med de ansiktsdragen. De andar jag sett IRL har inte heller sett ut så där. Sedan om man tittar nogrant så har den här filuren tre st horn på huvudet.

Som sagt, så vet jag inte vilken sajt denna bild hör hemma, men jag tycker nog att den här bilden verkar höra hemma mera här än på ÖIF.

Sedan så verkar handen endast ha 4st fingrar (handen som är genom väggen).

Jag har en annan bild med nåt väsen med 4st fingrar.

Så det är inte bara Simpson som har 4st fingrar *ironi*.

Så gott folk, vad tror ni?

Alien eller ande?

MVH

Woozy

EeWeeM
3/3/10, 8:01 PM
#5

Den här bilden eller den information som innehållet i bilden förmedlar är väldigt komplex och dubbeltydig med flera djupgående källor och jag tänker inte lägga något värde i den info jag fått av att studera bilden utan säjer såhär:Det jag "ser" är inte bara ett väsen utan ett sammanhang och med flera lager av illusioner och olika sammarbetande väsen.En enhet av enheter.Legion.

Sök under Draco raptoider samt under kerebos och känn sedan själv efter svar.

Det är det jag kan bidra med…

Mvh EeWeM

[Woozy]
3/3/10, 10:09 PM
#6

#5

Hej

Jag förstod inte mkt av det du sa, men jag ska söka på det du gav mig.

MVH

Woozy

Annons:
[Woozy]
3/3/10, 10:11 PM
#7

Hej igen

Nu har jag sökt efter båda namnet och jag får nada svar.

Vill du PM:a mig så hemskt gärna.

MVH

Woozy

Playja
3/4/10, 11:10 AM
#8

Hej Woozy! Har du hittat svar på din undran?

Jag är då inte rätt person att svara på din fråga då jag är urusel på utomjordiska raser för jag har inte tagit till mig av den infon. *s* men det finns en hel del bilder på nätet och här har du en länk där du kan leta lite och se om du hittar något som kan passa.Glad

[Woozy]
3/4/10, 11:14 AM
#9

#8

Hej

Tack för länken.

Nä det är inte lätt att identifiera en "art" som man inte har sett nån gång. Det enda man kan konstatera är att det verklig overklighet.

Jag ska kika i länken jag fick av dig och se om jag kan hitta nån ras som ser liknande ut.

(det "finns" väl inte så många raser med horn på skallen).

MVH

Woozy

[Woozy]
3/4/10, 11:16 AM
#10

The Varginha EBE's

Har tre "horn" på huvudet, men de har större ögon och ingen spetsig haka/näsa.

(trodde det bara var jävulen som hade horn *pheeeeew-*)

Woozy

Howliten
3/5/10, 9:41 AM
#11

För mig ser det ut som en dörrkarm i närbild. Övre högra hörnet på dörrkarmen. Samt så ser det ut som en del av en rund spegel i det angränsande rummets motsatta vägg. Sorry. Rynkar på näsan Ser inget annat.

Jag är glad. Är du?

[Woozy]
3/5/10, 9:49 AM
#12

#11

Hej

Kolla igen. Zooma om du inte ser.

MVH

Woozy

enola
3/5/10, 7:44 PM
#13

Tyvärr så ser jag inte så mycket i denna bild, konstnär som jag är kanske jag fokuserar på ett annat sätt. Men vill också som #3 veta varför du tagit bilden?

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Annons:
enola
3/5/10, 7:50 PM
#14

#4 Läst även att väsen med olika antal fingrar hör hemma i olika dimensioner. Målade en gång ett porträtt/kroki i skolan och det vart ett manligt skogsväsen, han fick dock sex fingrar och även en liten svans . Av misstag eller inte så kändes det som ett övernaturligt väsen som kom till mig… Skrattande

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

[Woozy]
3/5/10, 8:21 PM
#15

#13

Hej

Det är min tjej som tagit bilden. Jag råkade se ansiktet (+ annat) när jag en dag hade tråkigt och kikade igenom lite bilder som är knäppta här. Anledningen till att jag la bilden i det här forumet är ju givetvis för att jag ville veta vad ni trodde om "han".

Jag personligen är livrädd för att det skall vara nåt med Aliens att göra då jag varit med om nåt mkt obehagligt och för mig skräckinjagande. Jag har skrivit om det i flera trådar på olika forum förut. Bla. den här har jag för mig.

Det är jobbigt med olika saker som skett i den här lägenheten som för mig inte är "normala" andar, så därför så sökte jag information här.

#14

hej igen

Jag har även en annan bild med ett konstigt väsen (alien om du frågar mig) som oxå har 4st fingrar.

Eftersom ingen kan säga till 100% vad som är vad, så blir man konfunderad ibland av allt som sker.

Jag kan se om jag hittar den andra bilden..

MVH

Woozy

Ps. "konstig" fråga att fråga varför bilden är tagen.. ja ja..

[Woozy]
3/5/10, 8:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Jag hittade bilden på annat forum

MVH

Woozy

[Woozy]
3/5/10, 8:25 PM
#17

Han som sitter i soffan är en levande människa..

Woozy

Howliten
3/5/10, 9:57 PM
#18

Sorry, inte mitt gebit. Ser inget. Men det betyder inte att det inte finns där… bara att jag inte ser helt enkelt…Glad

Jag är glad. Är du?

[Woozy]
3/6/10, 12:16 AM
#19

#18

Sant

MVH

Woozy

enola
3/8/10, 11:01 AM
#20

Tänkte lite så här, dina tankar om detta är viktigare än någon annans eftersom du vet mer och ser på bilden på ett annat sätt än någon annan skulle göra. Men det kanske var lite det du var ute efter också, typ en fördomsfri tolkning?

Jag ser konturerna efter människan men inte så mycket mer tyvärr :/

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Annons:
[Woozy]
3/8/10, 12:10 PM
#21

#20

hej

Jag vet inte om ditt inlägg var riktat till mig, men det är märkligt vad folk ser och inte ser saker på bilder (oavsett forum).

Jag vet inte om jag kan hålla med dig angående att jag skulle veta mer och om jag skulle vara ute efter "fördomsfri tolking". Det får stå för dig.

Anledningen till att jag la ut biderna som är tagna i denna lägenhet är för att få hjälp, råd och ev tips. Inget annat.

MVH

Woozy

Gahella
3/8/10, 4:19 PM
#22

Hej Woozy! Det jag ser i bild#1 är en dörr av något slag. Till vänster i bild ser jag något reptilliknande med inslag av en lejonhaka, och ihop med den mer t.vä ser jag ett mer mänskligt ansikte som ser väldigt lessen ut och har som en blomsterkrans på huvudet…Obestämd

Ska kolla din nästa bild också när jag får bättre tid med det:)

[Woozy]
3/8/10, 4:22 PM
#23

#22

Hej

Tack för din tolkning/granskning.

"blomsterkransen" är tre st horn (iaf i min skärm).

MVH

Woozy

Playja
3/8/10, 7:52 PM
#24

Sorry Woozy… har haft problem med "sista olästa" och inte hängt med i tråden.  Skäms

Första gången jag tittade på din bild såg jag inte "vad" du menade… (ser ansikten och figurer i allt *s*) men kvällen jag tittade närmre på din bild så såg jag en figur som såg lite ut som    The Varginha EBE's.

Var därför jag vidarebefodrade just den länken till dig i #8. Då jag googlat en hel del för att visa vad jag såg…

Men där jag såg den var liksom lite till höger av mitten av bilden.*s*

[Woozy]
3/8/10, 8:32 PM
#25

#24

Jag hänger inte med vad du menar med "Men där jag såg den var liksom lite till höger av mitten av bilden", men jag är ovanligt trött och trög idag så..

MVH

Woozy

ps. Vill du förklara så hemskt gärna.

Playja
3/8/10, 9:11 PM
#26

Ha ha ha… jag är trött jag med.  Skrattande

Så här är det… att den sista veckan har jag missat inlägg i trådarna då jag endast fått upp sista skrivna inlägget som syns när jag kört med att "sista inlägget"och då blir det kanske lite förvirrande då man svarar på det sista man läset och det är inlägg emellan .  Flört

Jo..det jag menar är att det jag såg i din bild… var en figur i mitten lite till höger i bilden …det var vad JAG såg i din bild.. Den såg ut som en  The Varginha EBE's.

Hoppas du fattar hur jag menar?  (är dålig på att föklara kanske?) Glad

[Woozy]
3/8/10, 9:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

#26

Nä du förklara bra. Det är jag som är lite off idag. (inte bara idag)

kattungarna far som formelbilar i sängen aptidigt varenda morgon.

De låter som en brasilankt sambaorkester med lepra när de springer i sänghalmen. Glad

Annons:
[Woozy]
3/8/10, 9:21 PM
#28

andra

[Woozy]
3/8/10, 9:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

kommer här

[Woozy]
3/8/10, 9:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

Blev nå vajsing men här är den rätta bilden till #29

MVH

Woozy

Playja
3/8/10, 9:44 PM
#31

Ååååååh.. vilka goooooodingar!!! så jädrans söta *smälter*   Skrattande

[Woozy]
3/8/10, 10:01 PM
#32

#31

Det var det som var meningen.. Flört

Tungan ute

Helt seriöst så är de så sjukt söta så jag bara ler när de tittar på mig och jamar (när de vill ha käk alltså). Glad

De är blandras mellan Rag Doll och Main Coon, så de gillar käk om man säger så. Cool

MVH

Woozy

Playja
3/8/10, 10:06 PM
#33

Ja jesses… vilka underbara "ulltussar" Skapar  "villa ha" syndromet ju. Skrattande

[Woozy]
3/8/10, 10:20 PM
#34

#33

Du ska se när de sträcker på sig (efter de vilat). De ser ut som tennisbollar med ben.. Glad

MVH

Woozy

Annons:
Upp till toppen
Annons: