Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2503 ggr
Moonwing
3/20/10, 10:37 PM

Knak??

Vad händer i vår familj, både gubben o jag har haft rejäla knarr-läten ifrån våra näsor..

(ingen av oss har någonsin missbrukat , typ knark eller snus genom näsan)-tar heller inga andra läkemedel den vägen.

Detta kommer väldigt sällan, men i perioder-då vi oftast sovit "onödigt" länge-utan anledning till det.

Man kan hör detta knarr om man sitter bredvid..det känns som det vandrar i näs-bihåle-regionen.

Vi har lidit av tillfälliga näsblödningar, fast bägge har väldigt lågt å bra blodtryck..eller är allt psykologiskt/inbillning sas?

Har någon annan upplevt detta?

Kram

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Annons:
[Hukanson]
3/25/10, 6:17 AM
#1

Tja, andliga moralister finns det nog. Det är opassande att ni latar er för länge . Upp med en gång och gör morrongymnastik. Det är ju i och för sig också hälsosammare. Ni är nog vad man kan säga älskade av den andliga sidan.

Moonwing
3/25/10, 5:37 PM
#2

"Det är opassande att ni latar er för länge"Foten i munnen

..he,he..Skrattandevad jag vet har jag inte skrivit hur länge vi sovit..Förvånad

..vad är länge för dig? Jag själv har aldrig sovit en 8-timmars "vanlig", nattsömn i hela mitt!Flört

Jag kanske uttryckte mig oklart..jag menar att vi sovit i förhållandevis till vår vanliga sömntimmar, ..konstigt länge..å då har jag naturligtvis uteslutit alla naturliga, eller medicinska orsaker.Cool

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

enola
3/29/10, 5:39 PM
#3

Jadu, jag knakar en del också, speciellt vänstra käken men misstänker att det är mitt snusande som ligger bakom det.

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Moonwing
3/30/10, 2:44 AM
#4

He,he..näe snusar gör vi inte heller..gubben röker..men inte jag..-har haft detta sen 10-11,års åldern, så det kanske är något medfött.Tungan ute.är inget man har upptäckt inom vården i alla fall, jobbar själv som sköterska..å har hört fler upplevt något liknande..Flört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Upp till toppen
Annons: