Utomjordiskt

Vad händer mig om natten?

2010-05-20 16:22 #0 av: isabel-hillborg

Hej, jag har under en tid haft svårt att somna. Allt började en natt för cirka ett år sen – cirka kl. 03.00 vaknade jag upp klarvaken av ett starkt simrande ljus som, likt en svävande sommarkomet, kastade in sitt starka sken över mig. Till en början blev jag livrädd och drog täcket över huvudet och skrek. Efter ett tag blev det för varmt under täcket (mitt täcke är ett tjock vintertäcke) så jag drog ner det igen. Nu var ljuset kvar, dock inte lika starkt den här gången. Och precis när jag skulle vända mig och försöka somna om igen så hörde jag utanför en mekanisk röst säga "Isaaaabeeel... kom med ooooos, kooooom med oss". Vad tror ni det kan ha varit? Inte för att det har någon betydelse, men samma kväll hade jag druckit en halv bag-in-box.

MVH/ Isabel

Anmäl
2010-05-22 03:19 #1 av: lyrah

du kanske fick besök av greys, en grupp av utomjordingar, har för mig att dom kommunicerar med mekanisk röst, kan säkert vara andra grupper oxå

Anmäl
2010-05-22 22:12 #2 av: Gahella

Och följ för tusan inte med...nu har jag hört detta från flera håll under en väldigt kort tid. Det verkar som de är desperata att hitta själar som ofta är unga eller oerfarna. Be om den högste kärlekens beskydd och be dem lämna dig omgående. Inget du ska vara rädd för, men vara uppmärksam på. För om du ber om beskydd från det högsta får du alltid det, men du måste be om det.

Anmäl
2010-05-31 22:42 #3 av: Huygens

Dom håller fast en i armarna och benen så man inte kan röra sej, men om man biter på deras fingrar släpper dom taget och flyger iväg.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.