E.T. / Utomjordiska raser

200 ut i världsrymden

2010-07-05 13:00 #0 av: kajmal-1

ante jonsson känd kontaktperson i sverige säger att det finns 200 personer i sverige (utomjordingar?  )    jag själv har fått träning att som medpilot föra två hundra personer i ett fraktskepp från jorden.             träningen gick till så som den var starkt andlig.  att man låg helt stilla och mentalt styrde med rykningar i muskler

Anmäl
2010-07-05 17:59 #1 av: NaimaG

Jag skulle nog tänka mig att det är fler utomjordingar än 200 i Sverige. Nya tillkommer ju hela tiden. När jag var yngre (cirka 7 år gammal) träffade jag en man som bodde i samma område som mig, han hävda sig vara från Venus men som barn trodde jag ju givetvis aldrig honom. 15 år senare träffar jag honom igen och han hade inte åldrats en dag på de 15 åren vilket gjorde mig förvånad och hans kommentar blev bara "jag sa ju jag är från Venus, tror du mig nu?" sedan dess har jag inte sett till honom.

Styra skepp med tankegång är inte omöjligt, det finns rapporter om rymdskepp som styrs på så sätt och via genetiskt anlag.

Anmäl
2010-07-07 20:54 #2 av: enola

Låter intressant, och jag tror vi är fler utomjordingar än 200 också.

Hur såg mannen från venus ut naima?

(Undrar om min "resless leg syndrom" är träning för gaspedalen kanske... Obestämd hihi... Skrattande)

Anmäl
2010-07-07 21:54 #3 av: NaimaG

#2 Han hade brunt hår, bruna ögonbryn, klar blåa ögon, såg solbränd ut. Ja nästan indiskt utseende fasst med blå ögon och väldigt muskulös (inte överdrivet) och lång.

Anmäl
2010-07-10 21:36 #4 av: kajmal1

nu kanske det inte gäller utomjordingar, utan två hundra personer från sverige, som ska fraktas iväg...........som jag skrivit tidigare  #0  så uppfatade jag saken att en stor katastrof hotar världen, och två hundra från sverige skulle fraktas iväg, från andra länder vet jag inte.

Anmäl
2010-07-19 09:41 #5 av: [Sharp]

Jaha ja. Du skulle fråga honom varför han var på jorden, och hur det såg ut på venus. Cool

Jag undrar dock varför ens utomjordingar kommer hit för att bo här? Just nu är det ju inget paradis, kan man väl säga.

Tänk om man råkar bli tillsammans med en! Fniss

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.