E.T. / Utomjordiska raser

Favoriten?

2010-07-05 17:37 #0 av: NaimaG

Jag har alltid undrat så riktat till er som tror att vi inte är de ända folkslaget i universum.

Vilken utomjordisk ras är er favorit?

Anmäl
2010-07-05 17:46 #1 av: NaimaG

Personligen har jag många. Men den som ligger bland favoriterna och på topp är nog det lite dåliga valet, draconians också känd som "the serpent". En del uttalas ha vingar medan andra inte har det, enligt källor är det enbart de kungliga inom den rasen som har vingar och kan flyga. Det sägs också att de kungliga bor i marken i grottor. Rasen är könlös och är den ras som tog dö på alla sina kvinnor när en av dem hade förhållande med en reptilian, de drog helt enkelt alla kvinnorna över en kam. För att pånyttfödas inom rasen bränns kroppen och ur askan sägs stiga en ny individ med egenskaper och minnen från den tidigare. 

Rasen sägs också sammerbeta med den amerikanska militären samt två andra utomjordiska raser i Dulce Base, New Mexiko. En genetisk forskningsbas beläget under berget Archuleta mesa. En bas på 7 våningar där bottenvåningen dvs 7e våningen kallas Nightmares Hall där de korsar människan med de utomjordiska raserna samt olika jordiska djurarter.

PS
För den som är intresserad så har jag även dokumentär om just Dulce Base samt utsmugglade bilder från den basen tagna av en fd anställd. Har även den lite mer förbjudna boken där hela programmet och basens syfte står, inget jag kan lägga upp här dock pga tänkbara konsekvenser.

Anmäl
2010-07-05 21:15 #2 av: Gahella

Då måste jag självklart fråga varför just de är dina favoriter?:) Filmen är mycket intressant och den här filmen kan bekräfta att skelett hittats som har horn...Ska bli förbakat intressant när vi får veta hela sanningen måste jag säga.

Anmäl
2010-07-05 21:29 #3 av: NaimaG

#2 Jag vet inte. De bara tilltalar mig. De är inte människovänliga direkt men ack den styrkan. Skrattande (nu låter jag som en galning)

Anmäl
2010-07-05 22:20 #4 av: Gahella

...som jag upplever som brutal och känslokall...jag är svagare för en helt annan styrka jag;D

Ett råd bara då jag själv haft ett möte med dem, är att du ska vara medveten om att de suger näring av dig. Om vi nu talar om samma ödleras...vi ska inte vara aningslösa, inte heller rädda, men uppmärksamma på vad det är vi vill dra till oss.... Vissa säger att de även har satt in implantat på oss och även programmerat oss, hur och på vilket sätt vet jag dock inte heller...

Anmäl
2010-07-05 22:27 #5 av: NaimaG

#4 Jo de har en tendens att manipulera personer, bryta ner en mentalt och göra människan till sin personliga slav på alla håll och kanter.

Anmäl
2010-07-07 21:14 #6 av: enola

Min favorit är så klart rymdtomtarna!

Men min första faschination var när jag upptäckte plejaderna och började läsa mer om dem.

Drakarna tycker jag är lite läskiga... :/

Anmäl
2010-07-10 21:51 #7 av: kajmal1

mina / min favorit är humanoiderna the grey de små   , de är verkligen kärleksfulla när man får tillåtelse är deras mörka ögon , röda  hjärtfärgade, har bara goda erfarenheter.  deras illasinade rykte beror på de stora grå, 2,20 centimeter långa deras herrar , som strävar efter jorden som näringskälla.   men när de små grey  circa en meter kommer loss så är de verkligen hjärtliga , synd bara att de ska vara slavar åt de stora grey och gör deras jobb , som ofta får dåligt rykte...........de små grey har en levnadstid på 350 år. sedan måste de ligga så att säga i träda lång tid. innan de får en ny levnadstid på 350 år

Anmäl
2010-07-29 00:18 #8 av: Playja

Min favorit är oxå Rymdtomatarna... speciellt enolasFlört

Jag skulle velat ha hela min trädgård dekorerad med dessa underbara figurer.

När jag blir mångmiljonär skall jag beställa en massa rymdtomtisar av enola och placera ut lite här och där på tomten och sen skall jag ha ett upplyst vattenfall där tomtar tittar fram lite här å där.

Anmäl
2010-07-31 00:52 #9 av: enola

#8 Miljoner?! Så dyra är dem inte! :D hihi...

Anmäl
2010-07-31 01:06 #10 av: Playja

#9...   Säg inte det? *s* Du vet inte hur många jag vill ha.  FlörtTungan uteSkrattande

Anmäl
2010-08-14 03:49 #11 av: enola

Oj då är det bäst jag bunkrar på, vem vet när man vinner på triss, plötsligt händer det! Skrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.