Kanaliserade budskap

försök ta kontakt själva

2010-08-19 09:44 #0 av: kajmal1

vad tror ni om framtiden, kommer vi att få några bestående förändringar 2012.........jag har gott hopp om framtiden inom tjugo år tror jag vi börjar närma oss en utomjordisk kontakt. jag tror inte mycket på alla kannaliseringar, det finns ingen utomjordisk art som lämnar så mycket vilseledande information som kannaliseringar bland annat på den här sajten gör gällande. det är fria fantasier av en mängd så kaladade kontaktpersoner som ger ut kannaliseringar funderingar om människor skulle jobba själva utan att leta så kallade kannaliseringar på internet. kanske vi skulle gå framåt lite fortare.jag har kontakt med utomjordiska och främmande varelser. men de är ytterst förtegen med information om framtiden. de som har kontakt , de får hjälp med sina liv och en ny start......dessa så kallade påhittade kannaliseringar får många människor att vila och bara vänta , utmålande kärlek ,välstånd och välsignelse åt alla håll. försök ta kontakt själv i stället.......så gjorde jag. jag ville ha kontakt , jag sände ut telepatiska tankar om att jag ville ha kontakt, och så kom de. det tog många år de hjälper den enskilde människan. bygger upp dess säkerhet och förbereder för framtiden. dessa så kallade kannaliseringar, tre i veckan tydligen i vissa fall. vist är de välmenande. men de bygger upp välmående falska paradis............jag höll en alien i hand i min säng. hon sa du får följa med för evigt, men du måste dö först........ja svarade jag..........jag väntar på den dag jag går vidare och får följa med.........sluta tro på uppmålade paradis........det finns ingen kannalisering med dessa uppmålade paradis, med för ankring i verkligheten............de     ....aliens hjälper till men är ytterst förtegna om framtiden

Anmäl
2010-08-19 09:45 #1 av: kajmal1

ett gott råd . sluta med att läsa dessa föhärligande påhittade kannaliseringar. de existerar ine i annan form än författarnas fantasi.......försök ta kontakt i själv i stället DE KOMMER om ni verkligen vill ha kontakt, men inte förän du är mogen för kontakt, det minsta de vill är att skrämma personer.......när du lägger dej på kvällen, meditera och försök sända ut tankar i rymden. tro det eller ej men kan ni sända ut ett rakt tankespår så uppfattar de aliens detta. och utforskar er och tar kontakt ,när de anser att du klarar av det. det är ditt ansvar nästan din plikt att börja ta eget ansvar om du är intresserad av det utomjordiska. när du får kontakt kommer det att ge mycket glädje i  ditt liv, och du kan informera andra om hur det fungerar utan att fabri9cera påhittade  kannaliseringar. som världen översvämmas av...........JAG LOVAR OM DU VILL HA KONTAKT DE KOMMER ; MEN FÖRST NÄR DU ÄR MOGEN de vill inte skrämma människor och de vill ha kontakt med många för att förändra världen. de kontaktar ine myndigheter som area 51 och andra påhittade saker . se verkligheten gå inte efter andras saker, utan ta kontakt själv , och se hur det verkligen är i verkligheyten...........lycka till

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.