Övrigt

Valet 2010

2010-08-29 22:17 #0 av: Monky

Hej

Funderat en del över valet i höst och hur jag vill att min verklighet ska se ut samt även hur man lätt säger vi och de om de som sitter vid makten osv, fast det är ju vi som är vår regering... Ja ja, ni förstår vad jag syftar på.

Så nu undrar jag ju lite om vad det finns för partier som har en mera andlig inriktning. Det enda jag själv hittat så här långt är http://www.enhet.se/ men skulle gärna kika på fler förslag om det finns.

Glad

Anmäl
2010-09-03 16:38 #1 av: isa76

Hej Monky! Jag har ärligt talat aldrig ens funderat i de banorna. Miljöfrågor och socialpolitik är väl det som fått mej att välja. Kikade in på enhets sida, helt klart väldigt intressant, ska läsa mer om dem en annan dag. Tack för länktipset!

Anmäl
2010-09-04 14:52 #2 av: Monky

Ja inte för att det kankse har direkt med ufos att göra så vet jag att många på den här sidan är andligt inriktade. Så därför tänkte jag att det kanske skulle tilltala de som är här.

Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.