Annons:
Etikettupplevelser
Läst 3149 ggr
kajmal1
9/24/10, 7:32 AM

onda andar

släpp inte in andar som frågar om lov, jag hade fyra utanför huset,som frågade om de fick komma in,jag trodde att det var utomjordingar, därför släppte jag in dom. jag fick en eländig vinter.som regel är att dom goda kommer och går, men dom onda demoniska andarna måste fråga om tillåtelse för att komma in i ditt liv

Annons:
enola
9/24/10, 10:39 PM
#1

Jag tror jag har fått problem med lite elaka andar, tror inte jag bjudit in dem heller. När jag ber om healing ber jag alltid om goda andar/utomjordingar om hjälp men har spöken som spökar endå. Har du några tips att få dem att gå vidare?

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Playja
9/26/10, 2:36 PM
#2

Nu blir jag lite nyfiken på era upplevelser. Ni får gärna berätta lite mer om ni känner för det.  Skrattande

kajmal0
9/26/10, 3:03 PM
#3

#1 det är svårt att få bort dem, man får vänta tills dom goda krafterna överväger

isa76
9/26/10, 8:31 PM
#4

Även jag har varit "under attack" en tid. Blev nog mottaglig i samband med en depression…

Hittade Sylvia Browns "Livsredskap" i bokhyllan igår. fann en massa bra tips på visualiseringsövningar m.m. som jag har gjort en gång i tiden men nästan glömt bort.

En bra övning är att tänka sig att man är omgiven av vitt ljus och en cirkel av spegelglas. Spegeln är vänd utåt. Allt gott som kommer mot en förstärks genom speglen, det "onda" möter sig självt och flyr! He he…

man kan ju tänka sig en sådan spegelcirkel runt själva bostaden oxå. Finns det mörka väsen/negativitet i bostaden så är det bra att rena den:

Städa, putsa fönster, tvätta mattorna. Kasta ut salt och/eller stänk vatten (välsigna vattnet först om det känns bra) detta hjälper till att neutralisera energi, får fart på den och höjer vibbarna i ditt hem. Det brukar räcka för att lågfrekventa typer ska känna sig ovälkomna.

En liten not. Då man sänder ut positiv energi, glada tankar, hjälper sina medmänniskor m.m. får man gott tillbaka. Men man drar oxå till sig negativa/mörka väsens uppmärksamhet.

Upp till toppen
Annons: