Off Topic - Utanför ämnet

Talet 9

2010-09-12 19:38 #0 av: catrysse

Kan någon förklara för mig vad talet 9 står för eftersom det har "förföljt" mig det senaste 2 åren.

Jag anger även XY för siffror eftersom jag inte vill lämna ut hela nummer.

Köpte en ny bil för snart två års sedan och fick regnr ??? XY9.

För ett år sedan flyttade jag och fick adress ?????gatan 19.

Fick då även ett nytt telefonnr ????- ??XY9

Har även ett annat tal som slutar på ???????XY9

Men det som jag ändå tycker är lite märkligt var under vecka för 2 veckor sedan då telefonen ringt och när jag kollar på nummer presentatören så visar det sig att 2 personer har ringt mig det är bara det att de har samma telefonnummer som jag men ett annat riktnr. Den ena var från Luleå och den andra från Mariannelund och det var inga som jag kände efter jag kollat på nätet.

Hur stor är sannolikheten för att 2 personer under en och samma vecka ringer till min telefon och har samma telenr men andra riktnr????? Lite kusligt må jag säga.

Antar att 9 spelar en roll i det hela men jag vet inte vad det står för. Kan någon hjälpa mig med en tolkning?

Anmäl
2010-09-15 00:56 #1 av: Playja

Tyvärr kan jag ej va behjälplig med att tolka åt dig..    sorry!!!

Ibland händer det bara att man är i "synket" som jag kallar det   Flört

....men det finns massor att läsa om numerologi på nätet och hänvisar till tråd

där du kanske kan få lite tips!

Hoppas du kommer hitta något som du kan ta till dig av eller om någon annan här på sajten har en idé om din undran.

Anmäl
2010-09-15 01:23 #2 av: kajmal1

hade ochså nior  97 bilnummer 97 postfack och 97 telefonnummer

som slutsiffror
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.