Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2952 ggr
Amon
10/11/10, 7:42 PM

Se filmen "The day before disclosure" i HQ gratis

Nu kan alla se filmen "The day before disclosure" i HQ:

http://www.thedaybeforedisclosure.com/

På denna sajt kommer det även att läggas upp flera nya filmer senare i höst. Glad

Annons:
Amon
10/11/10, 11:06 PM
#1

UFO:n visar sej globalt den 13 okt Oktober 2010 !!?

Det ryktas att utomjordingar kommer att avslöja sig själva den 13e oktober.

…fast man kan ju aldrig veta förstås…

http://www.youtube.com/watch?v=0bmIOQkkdc8&NR=1

Utdrag från sidan (på svenska):

… "Enligt en nyligen utgiven bok: "Challenges Of Change" av den pensionerade Air Force officeren och piloten Stanley A. Fulham förutspås den 13 oktober 2010 som ett preliminärt datum för att en flotta av utomjordiska farkoster kommer att sväva i timmar över jordens viktigaste städer. Författaren säger att händelsen kommer att vara den första i en serie som syftar till att avvärja en katastrof för vår planet till följd av att ökade nivåer av koldioxid i jordens atmosfär farligt närmar sig en "kritisk nivå".

Han förutspår preliminärt den 13 oktober 2010 som datum för en massiv UFO visning över världens viktigaste städer, enligt hans nypublicerade 352-sidiga bok. Enligt författaren, kommer utomjordingar varken att landa eller kommunicera på den dagen. De känner till från eoner av erfarenhet med andra planeter under liknande förhållanden att deras plötsliga intervention skulle orsaka rädsla och panik. 

Boken, "Challenges of Change", rapporterar att händelsen kommer att vara den första interaktionen i en process som leder till mänsklighetens accepterande av en utomjordisk verklighet och teknik för avlägsnande av giftiga gaser från jordens atmosfär 2015, om inte förr.

Författaren bygger boken på sina militära erfarenheter med UFO fenomenet som går tillbaka till 2:a världskriget och senare i luftförsvaret och hans efterföljande livslånga förbindelse med en intelligent högre officer som lämnat honom en rikedom av historiska uppgifter om försvarsdepartementets erfarenhet av en UFO/utomjordisk verklighet som aldrig har avslöjats för allmänheten. I den militära uppfattningen, som förmedlades till Fulham, var allmänheten då inte redo att acceptera en främmande verklighet."

Helix
10/12/10, 6:58 PM
#2

IMORN! :D

Kurina
10/13/10, 5:31 PM
#3

Flashback :D

Oktober den 14 2008 var det en himla ståhej. Utomjordingar skulle visa sig i sina ljusskepp. Och visst… jag ville ju gärna tro på det. Efteråt läste jag att det var ett massivt energiskifte den månaden. Om det var pga all positiv förväntan eller av någon annan anledning framgick inte. Dom är ju redan här - om man har ögon att se med. Det är bara vi som inte kan se i  "frekvenserna" som ljusskeppen befinner sig i.

Amon
10/14/10, 2:02 PM
#4

Jaha - så kom de då i alla fall och visade upp sej som de sagt! Skrattande

Märkligt att inte massmedia rapporterar om detta - trodde att den hårda kontrollen över massmedia hade släppt - åtminstone delvis!

http://www.welcomethelight.com/2010/10/ufos-over-new-york-seattle-puerto-rico-the-golden-gate-bridge-and-malaysia-today-now/

http://www.welcomethelight.com/2010/10/ufos-over-new-york-right-now/

[GunillaR]
10/19/10, 7:29 PM
#5

Det har tydligen varit väldigt mycket världen över. Men inte över Sverige, vad jag vet. Kanske de koncentrerar sig över de största städerna.

Men nog är det något på gång!

Amon
10/19/10, 9:28 PM
#6

Ja det har varit väldigt mycket på många platser, dock inte i Sverige mer än vanligt - vad jag vet. 

Och som Stanley Fulham sa, så planerade de: "en massiv UFO visning över världens viktigaste städer".

- I natt drömde jag faktiskt att de sa på radion att UFO hade synts till i närheten - så jag och några andra här gick ut i naturen - och fick se ett UFO komma i luften - nudda vattenytan i sjön där vi bor - och komma och landa alldeles bredvid oss!

Det klev ut ett par som såg ut precis som vi - dock något tunnare och mera ljushyade - och de uppträdde precis som vilka turister som helst. Ingen blev rädd i alla fall - men det var ändå en faschinerande dröm!

Annons:
[GunillaR]
10/19/10, 11:05 PM
#7

# 6 - Det låter som en helt underbar dröm!

Amon
10/19/10, 11:14 PM
#8

Ja, det sitter kvar lite känslor från drömmen: nyfikenhet, förundran och faschination och - jaha var det inte märkvärdigare än så?

- Nästan som den naturligaste sak i världen… Flört

[GunillaR]
10/20/10, 1:01 AM
#9

Jag sitter och funderar på vad som skulle få media att bli seriösa med sin rapportering, eller rättare sagt icke rapportering.

mulac
10/20/10, 2:10 AM
#10

Vi kan bara spekulera i vad som är på gång, visserligen får vi en massa information och det verkar som mera kommer fram i media ?

Som jag förstår så ändras människans DNA  och vi börjar se annorlunda på livet och andra sidan så påverkas vi av alla möjliga händelser.

Vi testas hela tiden verkar det som. Dessa grupperingar som försöker hålla makten över oss , se på Frankrike , det är bara en känsla som jag har men jag tror inte att det är pensionsåldern som är faktorn.

Listan blir så lång att ingen orkar läsa………………

[GunillaR]
10/20/10, 5:07 PM
#11

# 10 - Menar du Frankrikes regering?

mulac
10/20/10, 9:28 PM
#12

Regeringar är en del av de grupperingar som vi får lyda…

men i Frankrike ser man en massa ungdomar som protesterar och jag har svårt att fatta att ungdomar skulle vara intresserade av pensionsåldern, jag vet inte men jag känner att något annat måste ligga bakom.

[GunillaR]
10/21/10, 11:38 PM
#13

# 12 - Jag tänkte faktiskt samma sak. Men sedan är det ju en viss kategori av ungdomar som protesterar mot det mesta, som om de på ett givet kommando samlas där det ska ske en demonstation, oavsett vad det rör sig om.

Annons:
mulac
10/22/10, 12:35 AM
#14

#13 - Så är det, jag vet inte utan går mera på känsla och givetvis alllt man har läst och sett.

Jag funderar om det är så att ungdomarna har bättre utvecklad DNA och därför står i kontakt med universum på annat sätt än vi äldre.

Indianerna säger att vi skall planera för sju generationer framåt och det har vi misslyckats med så våra ungdomar kan ju inte hoppas på något bra arv utan får ta saken i egna händer!

[GunillaR]
10/22/10, 2:33 AM
#15

# 14 - Ja nuförtiden är det bara kvartalsrapporter som gäller. Går det bra för ett företag så sparkar man personal för att det ska ge ännu bättre i vinst. Och så bränner man ut personalen. Men det struntar man totalt i. Det är bara mesta möjliga ekonomiska vinst som gäller nu i denna världen och det är därför som det ser ut som det gör.

lyrah
10/26/10, 11:35 PM
#16

hej, håll ögonen öppna och titta observant mot natthimlen, jag har sett hundratals ljusskepp, av att bedöma hur dom rör sig, att dom är tysta, flyger i olika hastigheter, lyser upp starkt och tonar ner, och försvinner helt, sicksackar förbi stjärnor, svävar fram och tillbaka, svarar genom att lysa upp eller blinkar när man står och signalerar till dom, flygplan brukar inte svara tillbaka

[GunillaR]
10/27/10, 12:08 AM
#17

för mycket moln här men jag ska kolla med jämna mellanrum

Upp till toppen
Annons: