E.T. / Utomjordiska raser

FN:s sändebud för kontakter med yttre rymden.

2010-09-26 21:35 #0 av: mulac

Det börjar bli aktuellt som många här har förmedlat!

Se : Expressen

Anmäl
2010-09-27 03:20 #1 av: kajmal0

undrar om  det omtalade 2012 har påverkat dom?

Anmäl
2010-09-28 12:34 #2 av: Helix

Säkert så har allt med disclosure och 2012 fått dom att agera och ta det på allvar, och sluta ignorera det faktum att Jorden står vidöppen och får besök mer eller mindre hela tiden!

Spännande, och läskigt på samma gång! :)

Anmäl
2010-09-29 11:37 #3 av: kajmal0

visst är det bra att de utsett en represetant för alien.........men samtidigt är FN inte repsentativ för jorden , eftersom den inte är demokratisk. genom säkerhetsrådets enväldiga deltagarländer. så jag tror nog att en eventuella  allien, kontaktar idiella organisationer

Anmäl
2010-09-29 18:21 #4 av: Helix

Precis! Det är ju bra i den bemärkelse att de tar allt som har med aliens på ett seriöst och öppet sätt. Att de inte blir ännu en till, hysch hysch eller "pft, aliens, de var de konstigaste" ...

Men precis som du säger kajmal så är det ju lite väl egenkärt och optimistiskt att utse sin egen organisation till språkrör för hela männskligheten ...

Jag tror personligen att de söker upp indivder en i taget och tar kontakt på så vis... Det blir ju lättare att för ett samtal och dela med sig av information då. Jag tycker dom kan komma och plocka upp mig snart! :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.