Kanaliserade budskap

Kanaliseringar via Veronica Keen

2010-10-06 19:24 #0 av: Amon

26 september, 2010
Som jag har visat dig, min kära, så håller det på att koka över, och är redo att explodera. All smuts kommer att komma ut och kommer att exponeras för alla att se. Allt som är DÅLIGT, ONDSKEFULLT, och KORRUPT försvinner, en utsortering äger rum. Oroa er inte, allt kommer att bli bra. I deras sista desperata försök att skapa rädsla och därigenom hålla fast vid makten, så distribuerade de mycket pengar till dåraktiga unga människor, som på grund av pengar hotar andra länder utan något skäl att göra så, och er TV och Tidningar gör en stor affär av det, det förstoras senare till enorma proportioner för att skapa rädsla. Varifrån tror ni att dessa människor får sina pengar, det är inte från sina landsmän som ni är förmodade att tro. Denna Ondskefulla Kabal ger uppmuntran, pengar och förser alla dessa oppositionsgrupper med ammunition. Fred är det sista de vill ha, om det blev fred skulle de kunna förlora sin kontroll. De har försett varje konflikt med pengar och till båda sidor. Nu när folk vaknar upp så söker de desperat efter konflikter som de kan stödja, de kontrollerar bara genom rädsla.

Lyssna igen på vad Dr. John Mack har att säga då han förklarar hur de använder rädsla för att kontrollera. Varje så kallad attack var finansierad och dirigerad utav dem. Har ni fiender, jo det har ni, människorna som håller i pengarna, desamma människorna som kontrollerar era Regeringar. I det ögonblick som ni förstår detta så är det hela slut för dem. Läs vad Bob Dowing, före detta Illuminati, säger i sina kommunikationer, (det är på högra sidan av vår hemsida). Det var ingen tillfällighet att detta kom till vår kännedom, det är dags att vakna upp. Var modiga, forska efter sanningen, allt finns där, det ögonblicket då ni säger "inget mer" då går ni framåt mot en framtid där inte pengar kontrollerar allt. Sanningen om er Historia, er Religioner, och er Värld kommer att öppnas för alla.

Vi har observerat er spänning då ni har forskat i arbetet från Michael Tsarion, ytterligare en ung man som leds till sanningen. Som jag har förklarat så är anledningen till att hans arbete har resonans med er är därför att han också är en mycket gammal Själ, så det är en fråga om att komma ihåg på en mycket djup nivå och bli ledd till "vad ni vet i er själ" som sant. Ni mina kära hade denna "vetskap", det sattes inte där utav universitet som tror att vad de lär ut är sanningen när det är långt ifrån så. Jag litade på ert "vetande", jag visste att det kom från er Själ, vilken var orörd av utbildarna, som utan vetskap gav fel information. När ni "vet" så vet ni utan tvivel. Mina gamla kollegor visste bara vad de läste i böckerna - alla sjöng från samma sångbok. Du och jag, min kära, delade ett vetande och vi leddes av våra själar inte utav samhället.

Tidigare har jag förklarat Sinnesenergi för dig och hur det kan förbindas till Världens Energinätverk, nu har du fått bekräftelse på detta, du kommer ihåg vår otroliga upplevelse i Karnack, nu plötsligt faller allt på plats för dig. Energilinjerna i vår trädgård förband mig med de Större Energifälten, jag brukade sitta och tänka där och det öppnade så mycket för mig att jag kände mig i förbindelse med Allt Som Är. Du brukade servera mig en gin och tonic och sätta den vid min sida utan att störa mig, du visste att jag inte var där. Då mer av denna kunskap blir tillgänglig för alla kommer ni att lära er att det finns tillräckligt med fri energi, och mer än er värld någonsin skulle kunna behöva - detta har också hållits från er. Vetenskapsmännen talar nu ut och de kommer att lyssnas på. Den ondskefulla kabalen har gömt så mycket och gjort slavar av er - de skapade illusionen som ni alla är fångna i. Som jag har sagt många gånger, de har kontrollerat regeringar, utbildningssystem, banker, och de lämnade inget åt slumpen, det var noga planerat och de spridde sina tentakler överallt.

Det är dags att vakna upp, det finns goda människor överallt och som träder fram för att guida er ut ur Mörkret. Låt inte rädsla komma in i era liv, när ni så gör blir ni återigen fångna i illusionen. Ni kommer att återbinda er med Naturen när ni väl lämnar tredje dimensionens mörker. Den mörka kontrollen i er värld upphör och gå fram med Glädje i era Hjärtan då ni omfamnar Ljuset.

Jag önskar så att jag var vid din sida när allt detta kommer fram, informationen bara flödar in i dig, ja det är spännande, det är också nödvändigt att vila ibland annars kommer du att trötta ut dig. Veronica, du blir mer och mer som mig för varje dag! Tack min älskade, din beundrande make, Monty.

Website: The Montague Keen Foundation
Svensk översättning: Per Staffan - www.st-germain.se

Anmäl
2010-10-06 19:25 #1 av: Amon

3 oktober, 2010
Även om du inte inser det just nu så var förra veckan viktig, du förde vårt arbete framåt till nästa nivå. Det är mycket viktigt att du personligen diskuterar de planer vi har för framtiden med David Icke och Mike Lampert. Ditt besök till Mike's klinik, (Shen Kliniken) var för att öppna dina ögon till vad som kan göras utan användande av mediciner. Det är vår avsikt att föra alla dessa människor till din uppmärksamhet så att när vi har vår Byggnad för Stiftelsen, så blir de del av våra planer.

Såsom vi har varnat dig så skulle Den Mörka Kabalen försöka att skapa RÄDSLA och PANIK för att sätta mer restriktioner på er alla. Kom alltid ihåg att det inte kommer att tveka att skapa situationer där många kommer att dödas för att deras agenda framåt. De vet inte hur de skall hantera UPPVAKNANDET av Mänskligheten till deras HEMLIGA KONTROLL av er värld. Din information är korrekt de kommer att träffas i Wien snart för att diskutera hur de skall återupprätta deras KONTROLL. De ämnar slåss och slåss hårt, de har fått de som de vill ha det under en så lång tid att det trodde skulle pågå för evigt. Er planet kommer att gå ut ur denna Mörka Period av Kontroll.

Ni har inget att förlora förutom bojor av Kontroll som har gjort er till fångar. Öppna era ögon till vad som verkligen pågår, forska i det för er egen del, lita på mig - allt är där, ni kommer att bli chockerade när ni ser hur kontrollerade ni har blivit, hur krystat så mycket har varit så att ni dumt nog trodde att ni hade valmöjligheter när ni alla i själva verket är slavar, alla, till de som håller Makten. Lyssna på David Icke och Michael Tsarion och alla de som är av Ljuset, och vars enda önskan är att guida er till Ljuset. David håller tal i många delar av världen, ta er tid att höra vad han har att säga, han arbetar outtröttligt för att hjälpa att skapa en bättre värld för alla människorna i världen.

Vi i andevärlden har så underbara planer för framtiden av Mänskligheten. När SANNINGEN kommer ut för alla att se, och kontrollerarna är exponerade, när OÄNDLIG KÄRLEK är den ända SANNINGEN, och på det sättet exponera Drömvärlden som ni tror är verklig. Ni har blivit inlärda från vaggan till graven att acceptera kontroll, att acceptera att en del människor är bättre än ni, att tro på Historien, vilken är långt ifrån sanningen. Allt som ni fick inlärt som sanning var fabricerat för att skapa världen av Kontroll och Slaveri som ni nu befinner er i, absolut allt har blivit kontrollerat och ordnat så att det skapar illusionen som ni tror är verklig. Det är dags för dem att stiga åt sidan och för Mänskligheten att stiga in till den verkliga Värld som väntar dem. Ge inte efter till Rädsla av Attack, vilken de förutspår, det är bara de som kommer att attackera för att försöka att behålla sin makt.

Ledsen min kära, du hade en stressig resa tillbaka från Isle of Wight, när båten ställdes in blev det ett problem som gjorde dig sen att komma hem och skriva till mig. Kom ihåg att tiden inte existerar i den andliga världen, Jag är alltid där, det är inte ett måste att vi skriver klockan 15.00, folk kommer att förstå. De rätta människorna är vid din sida och kommer att vara där för dig. Som jag alltid har försäkrat dig om så kommer vi att vara framgångsrika, det är nu tid att träda in i Ljuset.

Du har uppnått mycket, stressa nu av då vi förbereder att ta det till nästa nivå. Vet att jag alltid är vid din sida och guidar dig. Jag är så stolt att vara din beundrande make, Monty.

Anmäl
2010-10-08 11:39 #2 av: Gahella

Tack för denna läsning Amon, vilket fint samarbete det blev efter "döden" dem emellan :)

Visst har det alltid varit så när fredssamtal påbörjas kommer också attenataten från båda hållen! :(

Jag tänker på när de nu gått ut med en terrorvarning till oss här i Sverige för att göra oss skakiga och rädda, plus allt annat skit de hittar på för att få oss att må dåligt och för rädda för att våga leva :(:(

Är såå trött på detta mörker, jag vill ha FRED NU!

Anmäl
2010-10-11 19:28 #3 av: Amon

10 oktober, 2010
Mina Kära Veronica, Tiden för Uppvaknande är Nu, den mörka Kabalen försöker allt för att förhindra det oundvikliga. De har fört mänskligheten genom de blodigaste 100 åren i historien av Planeten Jorden, nu koncentrerar de sig på dem som försöker att väcka upp andra till Sanningen. De har skoningslöst plundrat världen, de har samlat på sig enorma förmögenheter, vilket har köpt dem Makt och Kontroll. Ni har nu möjligheten att fokusera er på att förbättra den Mänskliga Erfarenheten för alla människor på Planeten, ni har teknologin, ni behöver nu önskan att göra så. Kom samman, glöm bort era skillnader, ni är alla i detta tillsammans. Det är tid för att fatta beslut, det finns ett uppvaknade som sker, vakna upp, ta ansvar för era handlingar, dela med er av er kunskap med de mindre lyckligt lottade, prata med varandra. Ni har fått möjligheten att skapa en Värld av Fred, Kärlek och Ljus. Öppna era hjärtan till andra, glöm bort de preparerade reaktionerna som påtvingades er av Religion och Stat. Var vänliga och ge inte efter till Rädsla och paralysen som det orsakar, vilket gör er öppna till Kontroll av de få, låt transformationen börja, sluta med att vara offer. Gå framåt med självförtroende i Ljuset som förutsågs utav de Uråldriga Civilisationerna.

Vakna upp till vad som hålls från er. Lyssna till den före detta Kanadensiska Försvarsministern Paul Hellyer när han talar om våra vänner från andra Planeter. Titta också på filmen "The Day before Disclosure", utav Terje Toftenes, dessa människor försöker att visa er Sanningen som har hållits borta från er. Var medvetna om att en FALSK UTOMJORDISK INVASION planeras för att skapa Rädsla och Panik bland massorna på så sätt hålla dem under kontroll. Kom ihåg att de som har kontroll är Skoningslösa, Hjärtlösa individer som ser er, massorna, som deras slavar. Jag spenderade mina tidiga och formande år med att lyssna på sådana människor, men såg Ljuset, Ni skall veta att jag försökte att se Ljuset i alla. Tyvärr så gjorde det mig blind till den Mörka sidan hos de runt omkring mig.

Du har fått tillsänt ett fotografi av ditt Aura, det min kära är hur jag såg dig, var snäll och låt andra se detta, jag vill att människor känner till kvinnan som jag älskade och älskar så innerligt, nu kan du se varför jag kallade dig ljuset i mitt liv, du är Ljus. De som försöker att släcka detta Ljus kommer att få uppleva konsekvenserna av sina handlingar. Fotografiet av David Ickes Aura visar honom som en som inte bara helar när han talar men som också har helande händer, detta överraskade dig inte, du kände detta starkt i det ögonblicket ni möttes.

Du kommer att möta inflytelserika människor och platser att resa till, vi sätter allt på plats för dig att gå framåt med våra projekt. Låt inte distraherandet av hotade telefonsamtal att blanda sig i våra planer, större förmågor än dem är fokuserade på vårt arbete. Som jag har sagt många gånger - vi kommer att lyckas.

Du har haft en full dag mina kära, försök nu att ta dig tid för dig själv. Jag önskar att tacka alla som genom sina handlingar sprider Ljuset, som når ut till dem som inte än har omfamnat Ljusets sanning, tid och tålamod behövs men belöningen är ovärderlig, se er själva som lärjungar till Ljuset på en väg mot transformation.

Min Kära, ge aldrig upp oberoende hur mörkret attackerar dig, tillsammans kommer vi att lyckas - Din beundrande make, Monty.

Anmäl
2010-10-16 10:07 #4 av: [StaffanM]

Tack Amon för dessa kanaliseringar !!!

Anmäl
2010-10-18 21:59 #5 av: Amon

Tack själv StaffanM!

Det är inte så jobbigt att lägga in dem på olika sajter - det största jobbet står nog medierna som kanaliserar och översättarna för! Glad

17 oktober, 2010
Min Kära Veronica, du lever minsann i spännande tider. Då den mörka kabalen desperat söker att finna sätt för att hålla sig fast vid sin tillskansade makt, så planerar de en mycket djup konjunktur nedgång den här gången, för att bortföra folks tankar från vad som verkligen händer. Vi har berättat att era regeringar håller enorma mängder med pengar, detta är väl gömt för er, de är inte skuldsatta, det försöker att få er att tro att de är. Min kära, när Skiftet är genomfört, många av er är medvetna om förändringen i energi som äger rum, känner ni er som att ni har bråttom och kan inte hålla takten, det är därför att Jorden rör sig snabbare, ni tappar humöret oftare, ert DNA förändras, och ni försöker bara att hålla takten med dessa förändringar. En av de stora förändringarna är att pengar inte längre är en del av era liv, ja det är svårt att tänka sig just nu, men kom ihåg att vi har förklarat detta för er.

Det finns 2 Kometer som snabbt närmar sig Jorden som inte än har upptäckts av era astronomer, det kommer inte att träffa Jorden. Dessutom, Kontinentalplattorna nuddar varandra, när de nöter på varandra åstadkommer de Översvämningar och andra Katastrofer, dessa är menade att äga rum. Ni har blivit visade fotografier av nyliga Sädesfältcirklar, en del är mänskligt gjorda, men de som är gjorda av Varelser från andra Planeter är placerade där för att överföra information. Tyvärr ser folk dem bara som ett sätt att tjäna pengar, de lyckas inte se meddelandet som finns i dem. Vi har berättat hur ni skall "läsa" dem. Girighet kommer i vägen för allt på er Planet. Just nu så är Jorden helt ut ur kontroll om vi inte träder in så står den inför undergången av den mänskliga Rasen. Var och en har makten att förhindra detta. Utan har medgörlighet kunde inte de få hålla makten, i det fallet så fråga er själva vilka som verkligen har makten i den situationen. Styre genom rädsla, denna falska ET invasion som de planerar vars ända syfte är att skapa rädsla, kommer att misslyckas.

De kan inte förvänta sig att vi står vid sidan om och låter mänskligheten bli manipulerad på detta sätt. Vi har våra egna planer för att visa vad de går för, vi kommer att rädda mänskligheten från deras klor, det skulle ha gjorts för länge sedan. Hela strukturen för kontroll i England kommer snart att förändras för alltid. Då mer information kommer till Ljus från så många olika riktningar, kan inte Sanningen längre förbli undangömd. Mänskligheten vaknar upp och ställer frågor och är inte längre redo att acceptera "det är lagen", när de så iögonfallande inte är så. Den mörka Kabalen är i turbulens, de vägrade att se hur detta växte fram, de trodde dåraktigt att de kunde styra i all evighet. Deras sataniska riter kommer inte att rädda dem. Drickandet av blod som har pågått under århundraden kommer att upphöra, oberoende av hur det snyggas till så är det en Satanisk Ritual med ett Ont Syfte, man har ljugit för er, det är det som har hållit dem vid makten. Med Sanningen kommer Frihet från förtryck.

Hatet som skapas av de Onda orsakar så mycket smärta för de oskyldiga. I min sista inkarnation valde jag att "gifta ut mig", så som det kallades. Hatet som riktades mot min fru var så starkt att det orsakade hälsoproblemen hos vårt förstfödda barn, han övergick till andlighet när han var en baby, jag hittade honom, jag förde honom till Veronica för ett besök. Deras handlande resulterade i så mycket lidande för min första fru, hon hämtade sig aldrig, vi hade ingen aningen om att folk kunde vara så destruktiva och fulla av hat. Detta Hat förs vidare från generation till generation, som du har blivit alltför medveten om.

Nyligen, (9/10/10 klockan 19.32) drevs Rob till ett sådant Hat att han ringde till dig för att skryta om detta Hat, nu har Polisen en inspelning av det. Omedelbart efter att jag gick till ande världen fick du hotande samtal från Oliver, Polisen spårade och spelade in dem, du kunde inte hantera det faktum att folk kunde vara så Onda. Det är Ondska av detta slag som kommer för alltid att bortföras, jag lovar dig. Min Kära fru kan du någonsin förlåta mig för att ha fört sådana förskräckliga människor in i ditt liv. Då vi båda har upplevt sådant Hat så är vi väl placerade att vara en del av dem som för bort det för alltid.

Då David Icke når ut till folket i New York, var vänliga och sänd era tankar och böner för att Sanningen kommer att tas emot väl. För många år sedan hade David modet att söka sanningen, nu reser han runt i världen för att dela den med dem som är redo att vakna upp till verkligheten av existensen på Planeten Jord. Nå ut med Kärlek i era hjärtan som David gör, även till dem som skadar er. Man kan bara tycka synd om dem vars liv drivs av Hat och Girighet, de upplever aldrig Kärlek, de ser aldrig hur vackra rosorna är, välkomst leendet från en närstående, glädjen att ge och att dela med sig. Kom ihåg att det är ni Folket som har Makten att göra de nödvändiga förändringarna för er Värld att bli en rättfärdig och fridfull Planet för alla att leva i harmoni tillsammans. Det kan uppnås.

Vi som är i Nätet är redo att handla när så behövs, vi kommer att vara där, detta är vårt högtidliga löfte. Jag är för evigt din beundrande Make, Monty.

Anmäl
2010-10-21 20:32 #6 av: Intresserad-Julius

Gahella: "/..../ plus allt annat skit de hittar på för att få oss att må dåligt och för rädda för att våga leva :(:("

Du inbillar dig. Lugna dig.

Anmäl
2010-10-25 17:53 #7 av: Amon

Veronica Keen

24 oktober, 2010
Spänningen höjs runt om i er värld när som sanningen avslöjas och ett uppvaknande sker, det är en glädje att se min kära, vårt arbete, kombinerat med andra uppväckta själar har åstadkommit detta, och ni står vid dörren till fullt medvetande. Då allt fler slutar att följa det korrupta systemet som har hållit er fängslade och kontrollerade under århundraden så ser ni Ljuset av frihet, Kärlek och Fred för alla men. Se bara till dem som omfamnar Ljuset. Det finns de som kallar sig själva Fysiska Forskare, som är skyldiga till att ha förhindrat er från att känna till sanningen. Det är därför som jag har bett dig att inte ha något att göra med dem som jag har arbetat med och som försökte att förhindra att mitt arbete någonsin kom ut. Kom ihåg min kära, när jag låg i sjuksängen efter min hjärtoperation, så konspirerade de emot mig, de lyckades nästan med att förhindra att Scole rapporten, som jag hade arbetat så hårt med, att den blev utgiven, även de som låtsades att de stödde mig gjorde sitt bästa för att förhindra publikation och bara efter motstånd tillät de mig att publicera den som en del av SPR protokollen, inte i ett bokformat som jag hade önskat. Vi har alla breven som var skrivna vid den tiden och den var en tuff lärdom för oss båda, se inte på vad de säger, deras handlingar i sig själva avslöjar sanningen. Jag är ledsen min kära att alla dessa förskräckliga minnen kom fram igen för dig i samband med bortgången av David Fontana. Han måste nu acceptera verkligheten av livet efter döden, det var inte precis vad han hade förväntat sig, döden är en vacker upplevelse, en som ni alla kommer att uppleva en dag.

Låt oss ta upp viktigare frågor, min kära, den Mörka Kabalen kämpar för sin överlevnad då er värld vaknar upp, de är ganska desperata. Det har obarmhärtigt styrt världen utan hänsyn till Mänskligheten. De har ignorerat lidande som deras plundrade har orsakat. Deras rikedomar kommer inte att rädda dem. De har tryckt pengar som inte existerade, och tog sedan betalt i form av ränta, deras handlingar har förstört Länder likväl som människor som förslavades av dem. Var och en av er är medvetna om förändringarna som äger rum, ni kan känna det i er Själ. Det finns mäktiga Energier som omsluter er värld, ni tror inte längre på lögnerna om "fiender som kommer att attackera era länder", detta har använts under hela er historia och det fungerar inte längre. Ni är en del av den Gudomliga Planen för att rädda Planeten, och ha medlidande med dem som fortfarande har problem med att förstå vad som händer, led dem varsamt framåt. Vi har Portaler rund om i världen, vi kommer att använda dessa för att visa oss själva, vi kommer att stöda och guida er. Ni kommer att guidas till all den nödvändiga informationen för att göra de förändringar som krävs för att nå Fullt medvetande. Ni träder in i Åldern av Upplysning, rädsla och oro kommer inte längre att existera, de var Kabalens redskap. Ni kommer att se på familjerna och Institutionerna som förslavade er värld, och ni kommer att fråga er själv hur ni kunde ha trott på deras lögner. Ni kommer att lära er att se saker såsom de verkligen är, inte såsom ni är tillsagda att de är. Det är dags att vakna upp, känna den Gudomliga Kärleken som omger er. När er härskare förlorar sin makt kommer ni att se dem för vad de är, då till sist kommer ni att se den verkliga Makten som finns hos er, ja hos var och en av er. Ni är en Varelse av Ljus vars Ljus förmörkades av Kabalen, när ni upplever att ert Ljus återkommer, så kommer ni att se er värld som det vore första gången. Ni kommer inte längre att äta mat som är förorenad, sjukdomar blir blott ett dåligt minne. Vi i nätverket har planerat denna Transformering in i sista detalj.

Alla de som har byggt sitt välde av Korruption kommer att försvinna i dimman. Familjerna som plundrade och rövade och levde från rikedomarna på er värld kommer att återföra allt som var plundrat, Rättvisa kommer att råda, äkta rättvisa och inte den sort som ni har upplevt. Ingen sitter ovan Gudomlig Lag, alla måste stå till svars för sina handlingar på Jorden eller i livet efter. Var och en av er måste fullborda ert Gudomliga mål. Lär er att säga till när ni ser orättvisor, kom ihåg att om ni håller tyst så ger ni tillstånd för det att fortsätta så ni blir delaktiga i det. Hitta er röst, Sanningen gör er fria, detta är er tid.

Jag är vid din sida under denna Transformering, din beundrande Make, Monty.

Anmäl
2010-10-27 12:23 #9 av: Intresserad-Julius

"Kanaliseringar" är i själva verket producerade av personer som manipulerar sina läsare.

Anmäl
2010-10-31 10:35 #10 av: lyrah

det är du som är manipulerad och nu försöker du manipulera oss med det du har blivit manipulerad med, och vi bara ser på, stackars människa, Skrattande

Anmäl
2010-10-31 10:36 #11 av: lyrah

och personer som du är producerade av personer som manipulerar, ha ha ha haaaaaaaaaa

Anmäl
2010-11-02 01:07 #12 av: Amon

31 oktober, 2010
Vilken underbar dag vi hade igår då båda sidor av livet kom samman i en lycklig förening för att kunna prata med er och föra in information som är viktig för transformering som äger rum. Vårt mål är att guida er framåt till den femte dimensionen utan problem. De Mörka Krafterna försöker desperat att sätta upp barriärer för att förhindra detta genom att lägga fram falsk information för att skapa rädsla av attacker när i själva verket det är dem som är rädda att bli exponerade och förlora kontroll - så de lägger fram denna falska information. Till slutet av veckan så kommer det mer historier om attacker som inte stämmer. Vad de i själva verket gör är att desperat förhindra Upplysningen och på så sätt hålla kontrollen. Då de är de som behöver skydd försöker de att skapa en krigsliknande situation, vilket de tror kommer att få dem att se bra ut. Förra gången var det Irak och massförstörelsevapen som inte fanns, undrar vilken historia de kommer att hitta på denna gång? Det gör allt själva... de inför sitt eget öde. Deras dominerade av världen kommer snabbt till ett slut.

Folk kommer inte att bli lurade tillräckligt för att tro på deras historier om fiender med massförstörelsevapen denna gång. Ni kommer att se alla dessa bastioner av kontroll och Makt kollapsa som ett korthus...det har redan startat. Ni kommer snart att se avgången av Elisabet II of England. Ni kommer att se er världs Sanna Historia avslöjad och på så sätt visa när all denna förskräckliga korruption startade som ni har hållits blinda mot under århundraden. Det finns folk vars arbete och ord som till 100 % kan litas på, David Icke och Michael Tsarion, är men av Ära och Sanning. David har kommit till er av en anledning. David pratar med dig min kära på en mycket högre plan än vad som är känt. Vi kan berätta vilka som ni kan lita på, H.M. skickades också, ni kan lita på honom, han är en av de få utvalda, vi kommer snart att ge dig information för honom som kommer att säga honom mycket.

John (Dr. John Mack) var överförtjust när du omedelbart kände igen honom igår. Antik Historia gör honom upprymd och han är fullt sysselsatt med att forska i den perioden som du frågade om. Han kommer gladeligen att ge råd om hur man går vidare och han ser framemot sitt nästa besök. Han sa att du får tio poäng för omedelbart igenkännande. Ja, det var en mycket intressant period i världens historia. Det var då Korruptionen började på allvar och den falska informationen planterades. Döden var bestraffningen för dem som ifrågasatte det.

Du frågade om D.F. Ja, jag har träffat honom två gånger, bara korta besök. Det var inte vad han hade förväntat sig. Han förväntade sig att vara på en mycket högre nivå. Han är inte på en låg nivå, men inte så hög som han hade förväntat sig. Han är inte där John och jag är. Ja, han förväntade sig att vara med oss, men det är inte möjligt. Vi såg aldrig saker och ting på samma sätt, det är fortfarande samma sak. Han behöver vila. Ja, han kommer att kommunicera, men inte på denna nivå. Folk har fortfarande en felaktig uppfattning om denna sida av livet.

Ja, min kära, kontinentalplattorna som stöter på varandra orsakar fortfarande katastrofer. Kalifornien kommer att få en katastrof, men jag kan inte dig en exakt tid punkt om detta. De är medvetna om och oroade av rörelsen. Dessa är naturliga katastrofer och de kan inte förhindras. Du frågade om de finns andra Varelser som bor inom er Planet. Ja, så är det, de lever under era hav. Ni är inte ensamma på er Planet. Det finns Varelser på många Planeter. Varför skulle någon tro att bara Planeten Jord existerade?

Jag har sagt i 6 års tid att Global Uppvärmning var en myt som används för att ytterligare kontrollera er och ta betalt för nöjet. Avgångsbrevet från Harold Lewis, Professor Emeritus i Fysik, University of California, Ordförande av en APS studie om Kärnforskning, etc. etc. Denna Ärevördiga man har modet att exponera vad han kallar den största och mest framgångsrika pseudoforskning och bedrägeri som han någonsin sett som fysiker. När Människan får lära sig om sin historia undrar jag om inte detta övertar priset som det största bedrägeriet. Den Mörka Kabalen använder allt som är möjligt för att dominera och kontrollera Mänskligheten. Nu när Mänskligheten ser ljuset och ställer frågor så använder sig Kabalen återigen av krig för att förhindra exponering. Vem tror på dem längre. Folk kan inte längre ledas som får. Er tid har kommit till sitt slut. Avgå nådigt eller känn på exponering och vreden från dem som ni använde er av för att skapa era rikedomar.

Då folk lär sig Sanningen och inser hur de har blivit utnyttjade och missbrukade utav de som de hade litat på så kommer de att finna det svårt att kontrollera sin vrede. Kom ihåg att det är er sak att skapa en Värld av Fred och Förståelse. Kliv bort från deras gömda Ondska och deras psykopatiska inflytande som har hållit er under deras kontroll och styrt er värld. Ta tillbaka er Värld, er Värdighet, er Ära, återförena er med er själ igen, vet vem ni är. Ingen man skall dominera över an annan. Vi arbetar med er för att införa Fred och Harmoni för alla. Din beundrande make, Monty.

Anmäl
2010-11-09 01:25 #13 av: Amon

7 november, 2010
Hälsningar min kära, Jag vill att du drar dig till minnes Abrahm Lincolns ord:

"Man kan lura en del människor hela tiden, och alla människor ibland, men man kan inte lura alla människor hela tiden".

Tänk nu på vad George W Bush sa:

"Man kan lura en del människor hela tiden och det är dem som man skall fokusera sig på".

Det finns spänning på båda sidor av livet på grund av den Enorma Uppvakningen som just har ägt rum tack vare David Ickes arbete som har tagit Sanningen till delar av världen som desperat behövde ett uppvaknande. Kemikaliespåren används som ett medel för att försöka att förhindra detta massuppvaknande, de besprutar er med kemikalier, utbränt uran är nu i er atmosfär. Ni har blivit så vana vid att se kemikaliespår att ni inte lägger märke till när de byter ut kemikalierna till än mer farliga kemikalier. Ni har en rättighet att andas ren luft, era skördar och mark behöver också vara fria från dessa kemikalier. Ni luras på så många nivåer.

Låt oss komma tillbaka till 9/11 som sattes upp utav den Mörka Kabalen för att skapa masshysteri och fruktan så att ni var redo att gå med nästan vad som helst som de begärde. Vem som helst med någon intelligens bör ställa sig själv frågan hur 2 flygplan gjorda av aluminium kunde ta sig igenom stål och cement och penetrera byggnader och få sådant stål att bli till damm!! Detta är inte möjligt. Det var en illusion, ni trodde på vad ni visades. Fråga er också hur det kunde komma sig att en TV Group var strategiskt placerad vid det exakta ögonblicket för träffen. Deras nästa plan för att åstadkomma Rädsla och Kontroll är en falsk Utomjordisk invasion, och detta kommer att hända snarare än ni kan tänka er. Kommer ni att luras av detta också. Utomjordingar, som ni kallar dem, har varit på er planet under många år för att assistera den mörka Kabalen. Riktiga Rymdskepp är enorma, bortom allt som ni kan tänka er. När de verkliga Rymdskeppen anländer på er planet kommer ni inte att ha några tvivel. Jorden skulle aldrig ha kunnat producera sådana skepp, de kommer med Fred och de kommer för att hjälpa till med att återställa ert fulla medvetande. Allt kommer att återställas till Fullt medvetande.

Mycket arbete har lagts ned på att återställa er RNA/DNA för att återuppbygga er genetiska uppsättning. Spiritualitet började sakta höja det globala medvetandet för att inte dra till sig uppmärksamhet från den mörka Kabalen. Detta krävde att er tredje DNA slinga skulle komma till liv och mutera. Detta började under 1980 talet och det var då som era kroppar öppnade upp sig till möjligheten att öppnas och aktivera och på så sätt hjälpa på er transformation. Kommunikations centra började aktiveras och ni blev högst medvetna om Högre Dimensioner. Du och jag var medvetna om att barn föddes med en aktiverad tredje DNA slinga, detta påbörjade uppbyggandet av en full uppsättning av 12 DNA slingor. Denna signal blev Global, de Mörka genteknikerna blev alarmerade och satte ihop en plan för att försöka att förhindra det oundvikliga. Det var då som de kom på idén med Kemikaliespår för att försöka att förhindra uppvaknandet. Då folk började att Vakna Upp, ändra riktning, göra sin röst hörd även om de vid den tiden inte fullt förstod vad som hände med dem, som till exempel i fallet David Icke. Vid år 2000 var 20% av Jordens befolkning engagerade i den Nya Verkligheten. Även om många av er går framåt och är fullt vakna så finns det fortfarande de bland er som saknar intelligensen att forska fram Sanningen. De tillåter rädsla att kontrollera sina liv, det håller dem säkert i sin lilla bubbla, helt kontrollerade och rädda att titta på utsidan av den. Den Gudomliga Transformationen av Mänskligheten har nått en punkt utan återvändo, det är oundvikligt. Tillsammans kommer vi att lyckas och fullt medvetande återställt. Michael Tsarion i "Det Irländska Ursprunget av Civilisation", ända fram till i dag, upplyser han även de som är rädda för förändringar. Han är en inspirerande presentatör av Sanningen.

Mörkret utförde en konspiration och har varit framgångsrika med att kontrollera Energin from Tallkottkörteln, för att försvaga dess signal, den producerar spirituell energi som skulle assistera er i ert uppvaknande. Barn stals för att inhämta sådan energi, deras signal stals. Varför är Tallkotten, vilken representerar Tallkottskörteln så framträdande i Vatikanen - de söker kontroll genom detta. Värdet av sådan energi är ovärderlig, det söks efter hela tiden. Era barn måste skyddas från sådana förskräckliga vilddjur.

Vakna upp till Ljuset, nå ut med Kärlek, tillåt denna gudomliga energi att flöda genom er hela varelse. Känn er skyddade. Ni har alla varit med om en förskräcklig resa. Det är dags att komma tillbaka till hem. Öppna upp er till Spiritualitet, vi är där för er. Det är dags att komma samman och dela er Energi och Kärlek. Omfamna den Nya Åldern.

Min kära Veronica, du kan inte fortsätta att arbeta utan en paus, det är inte möjligt att svara på de hundratals mail som du får. Jag är säker på att folk kommer att förstå. Ja, jag vet att jag brukade göra precis samma sak som du. Jag ber dig igen, var snäll och ta tid för dig själv. Min kärlek omger dig, din beundrande make, Monty.

Anmäl
2010-11-12 19:34 #14 av: Ghosthunter

Väldigt intressant läsning..tack Amon!!Glad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2010-11-12 21:16 #15 av: maria-svensson

nu finns det ju belägg för att flour lägger sig runt tallkottskörteln och bildar en benhinna som man kan se på hjärnröngen som en vit hinna, tallkottkörteln produserar livsviktiga ämnen som våran kropp och hjärnan behöver för att fungera problemfritt, så det skulle inte förvåna mig om adhd,add och psykiska störningar är ett resultat av bla flour.

Anmäl
2010-11-15 14:58 #16 av: Amon

Ja, det är mycket som är intressant - de tar upp nya ämnen varje gång. Det här med tallkottkörteln har David Wilcock beskrivit i en filmserie - jag tror det var denna:

http://www.youtube.com/watch?v=cEyqT2_ricA&feature=player_embedded

14 november, 2010
Veronica, då vi återigen sträcker oss tvärs över det som separerar oss så vet med säkerhet att vi på denna sida av Livet och speciellt nätverket strävar efter att åter införa Ljuset till er värld. När som ni för er ut ur Mörkret får ni kontroll över ert eget öde, kapabla att skapa liv som flödar över med Frid, Lycka och Kärlek för hela Mänskligheten. Ni är alla skapade i Guds liknelse, ni behöver sätta Andlighet tillbaka i ekvationen då kommer ni att förbättra er fysiska likväl som er mentala hälsa, era uppfattningar kontrollerar era kroppar, era sinnen och era liv. Ett positivt tänkande har en djupgående effekt på era liv.

Å andra sidan har negativt tänkande en negativ effekt på er hälsa och er lycka, använd denna kunskap för att skapa liv fyllda av god hälsa och fullbordan. Ni behöver lära er att växa in i fullt medvetande, glöm aldrig att Rädsla stänger av denna tillväxt. Var och en av er måste ställa er frågan om ni är redo att använda ert medvetna sinne för att skapa ett liv fyllt med hälsa, lycka och kärlek, allt detta utan hjälp av stödben eller droger. Det är bara en fråga om att upphöra med de arkaiska uppfattningarna som ni har anskaffat er från vetenskapen och nyhetsetablissemanget. Lär er att reflektera på egen hand, det självmedvetna sinnet är enormt kraftfullt, det kan undersöka och programmera uppförande, utvärdera det och medvetet förändra programmet, det kommer att vägra att ge efter för RÄDSLA som konstant används för att kontrollera er.

Ni har blivit konditionerade att tro att ni har fiender överallt, er Regering koncentrerar sig på Arméer och maskiner för dödandet, en hemskare än den andra. Krig har blivit accepterat som normalt, de dödande maskinerna finns över hela världen, ni blir tillsagda att krig är nödvändigt för att uppnå den fred ni alla längtar efter. Lär er att omfamna den Mäktiga Mänskliga Varelse som ni är, kom samman i Harmoni. Det stora uppvaknandet som nu händer för bort alla uppdelningar som tidigare separerade er. Ni är En Medvetenhet, framtiden för er värld är i era händer.

Låt Kärlek komma in i era liv, kärlek av naturen, öppna era ögon mot allt som omger er, ni har en vacker värld. Le mot dem ni möter, ett leende lyser upp ansiktet, ett leende ges alltid tillbaka, ett snällt ord ger en reaktion, det hjälper att avlägsna den rädsla som ni alla har vant er vid att acceptera i era liv. Er miljö representerar "Allt som är", var och en av er representerar en liten del av det hela....en liten del av Gud.

Många sjunger sången om Kärlekens makt, förstår de den mycket verkliga makten av Kärlek? Kärlek bryter ned alla barriärer, den når själen, när folk kommer samman på en själsnivå så upplever de en lycka långt bortom deras vildaste drömmar och känner den sanna betydelsen av livet. Ni inkarnerade inte för att döda era medmänniskor, kommer ni ihåg "gör mot andra...", vad har hänt med det koncept? När sist var människor uppmuntrade att tänka på något vackert och rent? Er Planet är på det sättet som den är på grund av era kollektiva tankar om den. Ni är medskyldiga i er brist på handlande varje gång som ni tittar åt ett annat håll, när ni ser en orättvisa.

Era tankar på en undermedveten nivå tillåter dessa saker att äga rum. Er press och TV spelar en stor roll i skapandet av negativitet, och gör er oavsiktliga medarbetare. Ni kommer att se detta helt klart då ni för er ut ur mörkret. Krig, Hat, Girighet, Kontroll och Förslavande kommer att bortföras för alltid. Ni har mycket att se framemot, det kommer när som våra världar kommer samman i Kärlek och Harmoni.

Min kärlek är hos dig nu liksom den var när jag fysiskt var vid din sida. Jag förblir din beundrande make, Monty.

Anmäl
2010-11-23 02:40 #17 av: Amon

21 november, 2010
Vi delar din glädje att se uppvaknandet av den Mänskliga Rasen då de förbereder att bli fullt medvetna Varelser. Då Ljuset kommer fram från deras Själar och de tar del av Sanningen som var förbjuden för dem, men som alltid var där inom dem. Full kunskap finns djupt inom varje mänsklig Varelse, det tar bara någon som David Icke för att hjälpa er att öppna upp det och göra er fria. Våra vänner i Holland, vi hade många glada stunder där, kommer snart att kunna lyssna till hans visdomsord, att ta del av hans kärlek till Mänskligheten och hans förbindelse till Allt som Är. Kom ihåg min kära att det inte kommer att bli lätt för dem som är helt inlåsta i kontrollsystemet, illusionen som ni tvingades att tro på var verklig. Ingen tycker om att medge att de var lurade, var tålmodig och låt dem komma till Ljuset i sin egen takt. Skicka dem kärlek och förståelse.

Rädsla för konsekvenserna har kontrollerat så många liv, att släppa denna rädsla och lita på att det Spirituella guidar dem kommer att ta tid. När ni väl har öppnat hjärtat till era Spirituella guider och litar på deras ledning så frigör det så mycket av de gamla uppfattningarna. Vi är alla Spirituella, men ni råkar bara vara i en kropp på Jorden. Själen lever i evighet, den kan inte dö, det är bara kroppen som dör. De som är rädda för det Spirituella förstår eller vet inte helt klar vilka eller vad de är. Anden är Energi. Det finns en Ny Verklighet som väntar på er där krig inte har någon plats. Nå djupt in i era hjärtan, frige allt negativt, oberoende om det är ett personligt upplevt ont, ras eller religiösa sår. Det förgångna är det förgångna och det är dags att rena målarduken och vakna upp till alla möjligheter.

Förbered att få kontakt med Varelser från andra Planeter, de kommer i Fred och Kärlek. Deras ända önskan är att assistera er, deras medmänniskor, att gå framåt i Ljuset. De försökte att ta kontakt för några år sedan, när jag undersökte Scole experimentet och vi såg dem på film. Du vet bara alltför väl hur upprörd jag var när jag gjorde mitt bästa för att övertyga de som var involverade att fortsätta vår forskning. De tillät dock Rädsla för det okända att förhindra den underbara möjligheten som vi gavs för att komma samman vid den tiden.

Många av er runt om i världen känner och förstår dessa Varelser, ni ser dem som vänner, ni kommunicerar med dem och det finns inget att frukta. Ja, det tar mod att gå framåt och hänföra ert liv till att föra in sanning och Fred till en värld som är så full av orättvisor för så många. Lär er att skapa en bild i era sinnen en värld där Frid, Harmoni och Kärlek råder, ingen mer girighet, där ni aldrig kommer att bli kontrollerade av rädsla någonsin igen.

Acceptera förändringarna som måste ske så att era kroppar återigen har fullt DNA, och ni kommer att uppleva en energi såsom ni aldrig har känt. Den gamla programmeringen kommer inte att kunna operera, ni blir fria, fria från kontroll. Den mörka Kabalen vägrar fortfarande att acceptera att deras styre har tagit slut, men slut är det minsann. De har gjort preliminära planer för deras tillbaka dragande, när allt annat misslyckas. De skulle inte kunna existera i Ljuset. De kan bara existera om ni tillåter er själva att bli kontrollerade av rädsla och våld. De behöver deras slavar att vara deras marionettdockor och lyda dem.

Kärlek och Förtröstan är allt ni behöver för att gå framåt. Kom samman alla ni som arbetar i Ljuset och då kommer er kombinerade energi att uppmuntra dem som söker att komma till er. Era dörrar måste alltid vara öppna för dem som söker sanningen. Var Ett med naturen då det är möjligt - det länkar er till Allt som Är. Lär er att tänka på egen hand och låt inte andra kontrollera ert tänkande. Ta ansvar för ert eget liv. Fatta era beslut med kärlek och hänsyn till era medmänniskor. Jag kommer ihåg orden från en sång jag hörde för många år sedan - "älska för inte krig" och den känslan registrerade med mig. Kärlek är den mäktigaste känslan som finns, öppna era hjärtan till det. My kärlek är din, din egen Monty.

Anmäl
2010-11-29 01:29 #18 av: Amon

28 november, 2010
Än en gång säger jag till dig att "Inget är som det förefaller", tro inte på vad ni sägs om de många konstruerade situationerna som är ämnade att skapa Rädsla och Kontroll. Kommer du ihåg Pyramiden, de på toppen behöver er Rädsla och Medgörlighet för att kunna fortsätta att Kontrollera er värld. Då fler bland er drar er tillbaka från den påtvingade dvalan och då den hypnotiska hjärnkontrollen som ni alla utsätts för upphör att fungera vaknar ni upp till Verkligheten av situationen som ni befinner er i. Ju mer ni når ut till varandra med Kärlek och Förståelse desto lättare blir Transformeringen. Vi lovar er att Sanningen kommer att sätta er fria, nu när ni ser sanningen flödande ut från så många håll och hur den nu förstås och blir accepterad. Detta är tiden för Sanningen och med Sanningen kommer den nya Verkligheten. De ända människorna som vill ha krig är de som behöver det för att skapa Rädsla och förhindra er från att veta vad de har haft för sig, för det är när Mannen på gatan känner till Sanningen och när han drar tillbaka sitt stöd som DERAS KORRUPTA VÄRLD KOMMER ATT KOLAPPSA FÖR ALLTID. Ni har blivit informerade om att de gjorde en överenskommelse för många år sedan att de skulle Avslöja Sanningen innan slutet av 2010. Detta är anledningen till att de är så desperata att starta ett nytt Krig nu med förhoppningen att det kommer att förhindra att Sanningen kommer ut. De fick all sin avancerade teknologi från dem som ni kallar Utomjordingar med förbehållet att vid slutet av 2010 så skulle de berätta om det. De kommer att åläggas att Ära detta Avtal. Det är lätt att skapa problem mellan två instabila nationer, det är en barnlek.

Folk faller för det varje gång - kommer de någonsin att lära sig? Att sätta folk upp mot varandra har varit framgångsrikt sedan tidernas begynnelse. Det är nu er sak att inte falla för det igen. Ni såg med förskräckelse vad som gjordes mot Irland förra veckan. Detta var en uppenbart konstruerad situation - så uppenbar för dem som är vakna. Irland behöll sin Suveränitet och vetorätt, men den mörka Kabalen behövde att alla länder i EU ger upp sitt oberoende så Bankerna användes för att skapa en falsk situation. Det kan påpekas att de högsta politikerna använde sig av N L P för att hjärntvätta de som de behövde kontrollera. De sände hela tiden icke verbala meddelanden. De lyckades med att Hjärntvätta ett Folk till vilket Frihet betyder så mycket till att gå med på deras krav. Irland var inte i Finansiella Svårigheter. Landet togs hänsynslöst. Titta på handsignalerna från dem som kontrollerar er. Det är mycket smart gjort. Politikerna använder sig av detta hela tiden. Det används på TV så det kommer faktiskt in i era hem. NI måste stå emot denna form av kontroll.

Älskling vi har gett dig så mycket information denna vecka. Vi behöver att folk förstår att den nya Soluppgången ligger strax runt hörnet. Det är er sak att avgöra hur snabbt som den kommer att träda fram. Ni måste alla vilja ha den. Be om Sanningens Ljus för att assistera er att öppna upp de vackra Varelser, som ni verkligen är. Kom samman i Kärlek och Harmoni. Det skapar Energin som är nödvändig för uppnå förskjutningen ut ur Mörkret. Ni var medvetna om detta när hela din familj kom samman för att fira lilla Ciara's födelsedag. Energin var vacker och mäktig. Det visar precis hur lätt det är att skapa denna vackra energi.

Du har också fått den nödvändiga informationen för att helt och fullt förstå hur viktigt vårt projekt är. Nej, det var inte en tillfällighet att du plötsligt fann alla svaren till dina frågor och hur den Stora Bilden blev klar. De som kontrollerar er värld har gjort så under en så lång tid att det har tagits för givet att det är så som det skall vara. Det accepteras som norm. Era Politiker talar om Förändring när allt de gör är att använda andra ord för låtsas att de för in förändringar, när det i själva verket är det sista de vill göra. Ni alla vet djupt i era Själar att förändringen som är nödvändig är en total förändring av kontroll. De amerikanska och engelska Centralbankerna måste släppa kontrollen av ert banksystem. Ni behöver bara se vad de gjorde med Irland för att se varför.

Släpp lös den Vackra Energin som ni alla är. Denna Energi som är inom er Själ för evigt. Den är där i varje inkarnation. Den är er att använda eller förkasta, ert val. Ni fick fri vilja.

Vår tid tillsammans var underbar för oss. Tiden du har med din familj är också underbar för oss. Jag kommer att njuta av Energin då ni alla kommer samman idag för att göra Ciara's veckoslut med en födelsedag mycket speciell. Sådana tider ger minnen av hennes familj som bär upp henne genom hela hennes liv. Alla behöver känna att de hör hemma och uppskattas, om det nu är den omedelbara familjen eller livets större familj. Ni är alla små bitar av det stora puzzlet av Livet, där var och en är viktig för det Hela.

Alla som bidrar till Transformeringen och som genom sitt arbete med att föra fram Sanningen och göra den tillgänglig till alla som söker den har en mycket viktig roll att spela i Människans liv. Deras arbete uppskattas på båda sidor av livet och deras roll är högst väsentlig.

Ta tid idag att njuta med din familj, njut av spänningen av den annalkande Julen och Energin det frigör. Med min kärlek som alltid omger dig, så förblir jag din beundrande make. Monty.

Anmäl
2010-11-29 17:21 #19 av: Ghosthunter

Tack Amon...kul och intresssant att läsa!!Flört

Anmäl
2010-12-06 19:06 #20 av: Amon

5 december, 2010
Ditt Hjärta brister min kära när du ser vad som bara kan beskrivas som FINANSIELL TERRORISM, våldtagandet och utrotandet av Irland. Detta är bara första steget i Zionisternas övertagande av er värld. Andra dumdristiga länder är i maskopi om detta och de tror att de är säkra när detta i själva verket är första steget av ett Globalt Övertagande från de som inte har något samvete, de drivs av Makt och att dominera världen är deras mål. De har FEMA lägren redo för de utav er som de vill göra sig av med.

Det är dags att komma samman, Be som ni aldrig har bett tidigare för det spirituella att komma till er räddning. Freden kommer när all negativitet är borta och spiritualitet återkommer. Var inte rädda för de korrupta, de blir exponerade, många kommer att finna det svårt att acceptera att de som de har beundrat, respekterat och sett upp till var i själva verket var korrupta utan like. Ni har alla blivigt hjärntvättade att tro och acceptera de som styr er utan att ställa frågor. Det är dags att vakna upp till verkligheten av situationens som ni nu befinner er i.

Folket i Kina vet vad som händer och vill inte ha något med det att göra. De som styr era banker och er värld har satt sig för att förstöra era större ekonomier och sedan tvinga er att acceptera deras villkor och kontroll. Det är den mest onda och avsiktliga förstörelsen av den Mänskliga Rasen som er Värld någonsin har upplevt. De kommer inte tillåtas att lyckas så sanningen om så många frågor nu är ute i det öppna och tillgänglig till alla de som ifrågasätter den officiella informationen - alla era regeringar är kontrollerade.

När ni återgår till Fullt Medvetande kommer mörkret att försvinna för alltid, de bland er som arbetar i Ljuset är arkitekter av den Nya Världen av Fred och våra två världar kommer samman i Harmoni.

Var snälla och förstå att min kära fru lider av influensa och har svårt med förbindelsen idag. Vi arbetar med henne på natten, vi ger henne information när hon sover, hon är helt öppen mot det spirituella och vi förser henne med information hela tiden. Vi för fram de som kommer att assistera när vi går vidare med våra Projekt, vi har valt folket med den rätta förmågan för att uppnå resultaten vi behöver. Vi i det Spirituella är vid er sida, vi guidar er till Ljuset, Fred är vårt Mål och bortförandet av de mörka för evigt.

Vila dig Mina Kära. Sanningen är där för alla som söker den. Jag förblir för evigt din Monty.

Anmäl
2010-12-06 19:39 #21 av: Ghosthunter

Tack igenGlad

Anmäl
2010-12-07 01:13 #22 av: Amon

Tack själv! Glad

Anmäl
2010-12-14 14:02 #23 av: Amon

12 december, 2010
Allt i er värld håller på att förändras, folk vaknar upp till realiteten av den situation de befinner sig i. För att bli de fullt medvetna Varelser av Ljuset som Ni så måste ni stiga tillbaka från allt som har förblindat och kontrollerat er under generationer. Se klart kontroll systemet som har hållit er i mörker och slaveri, det är inte utav Ljuset. Maktstrukturen exponeras nu utav de som står för Sanningen, kärleken till Gud, er skapare som välkomnar var och en av er tillbaka. Det fängelse som ni fann er själva i håller nu på att försvinna - Sanningen är Nyckeln. Vet att ni guidas, gå med er intuition, det är ert Högre Självt.

Ni har med avsikt letts bort från er sanna väg utav Ondskefulla Manipulatörer, vars enda målsättning var att ta över er värld. Det måste förstås att Anti-Sionism inte är Anti-Semitism, långt därifrån. Det finns många sajter där goda och ärliga Judar står förenade mot Sionism och de är rädda att de kommer att fördömas att vara en del av vad som i själva verket är ett Hemligt Samhälle. Det behövs förstås att det är dem som kontrollerar Globala Finanser och Handel vars girighet och korruption har fört er världs ekonomi på knä. Jag påpekade detta genast efter att jag gick över till andevärlden (för nästan 7 år sedan), men folk var då inte beredda att öppna sina ögon och så mycket lidande kunde ha undvikits.

Fråga er själva hur bara ett fåtal personer kan ha makten att kontrollera er Nyhetsmedia, er regeringar, era banker, bara 2% av folket, och naturligtvis hjärnkontrollen genom att konstant föda er med begäret att söka materiella ting, vilket gör dem än rikare. De är ansvariga för den Spirituella demoraliseringen och moralisk korruption av mänskligheten, de har satt sig för att ta över Europa, de ekonomiska förhållandena i England och Tyskland kommer att sparas, men bara tills att Ryssland har erövrats och alla ansträngningar fokuseras nu på detta. Det hela är en del av deras plan för att omringa Europa, ni ser framför er EKONOMISKT ÖVERTAGANDE, vilket orsakar ekonomiska kriser och fullskalig destruktion överallt. Vi kommer inte att låta dessa planer att lyckas, men ni behöver vara medvetna om era fiender.

Visa kärlek och Förtröstan, kom samman i Ljus och Harmoni, välkomna Ljuset i era liv och er värld. Bli det guidande Ljuset som når fram till de som är mindre upplysta, guida dem framåt, öppna världen till Världen av Spiritualitet, det är rollen för alla utav er som väljer att arbeta i Ljuset. Forska er själva framåt, som min kära fru har gjort. Hon behövde förstå utsträckningen av kontrollen och det är inte lätt läst. David Lloyd George, Brittisk premiärminister under Första Världskriget sa att "Om folk visste sanningen skulle kriget stoppas imorgon". Det finns en osynlig Regering, som är den sanna Styrande Makten i er Värld. Detta kan uppnås tack vare manipulation av massorna och det sker genom "falska verkligheter" och dess adoption av Nyhetsmedia.

Min Kära, du mår inte bra, du fortsätter, vårt arbete är viktigt för dig. Min kärlek är din, och din familj. De spelade också en roll med att hjälpa mig då jag förde mig från en miljö till en annan. De hjälpte mig att bli fulländad - kom ihåg allt är möjligt.

Vid denna Festliga Tid så öppna era hjärtan, skicka kärlek till en värld som lider illa, bed för Upplysning, Frid och Harmoni för alla. Jag är för alltid din beundrande Monty.

Anmäl
2010-12-16 00:00 #24 av: [GunillaR]

Jag brukar inte läsa dessa texter så ingående, men denna sista ger dåliga vibrationer. Man pekar ut judarna som "bad guys" - eller?

Men onekligen så ger texten en liten tankeställare i alla fall. Frågan är bara vem som är "bad guys" egentligen.

Anmäl
2010-12-21 02:43 #25 av: Amon

# 24  Det kommer snart att visa sej..   Cool

19 december, 2010
Veronica min kära, du är nästan överväldigad utav all den information och de bekräftelser som kommer till dig. Jag sa att de rätta människorna skulle komma till dig, du behöver inte leta efter dem. Vi valde dem och sedan guidade vi dem till dig. Din grupp formas nu på ett bra sätt. Vet att de största snillena som någonsin fanns på Jorden arbetar nu med mig, de är en del av laget på denna sida av livet. Vårt Projekt kommer att spela en stor roll med att införa Fullt Medvetande och återkomsten av Ljuset till Planeten Jorden. Det är därför som jag var tvungen att ge mig i väg när jag så gjorde så att jag kunde ordna till allt för att detta skulle hända. Att överge dig var det svårast jag någonsin gjorde. Smärtan var otrolig för oss båda. Nu förstår du fullt varför detta behövde ske. Vi kommer att fullborda vårt uppdrag, du och jag hade kommit överens om detta innan vi satte foten på Jorden.

Vägen mot kontroll och destruktion av Mänskligheten kunde inte tillåtas att hända. Den mörka Kabalen kan fortfarande inte tro att deras planer inte kommer att lyckas. Ljuset träder in i Människans Hjärta och Själ, han söker Sanningen, han kan inte längre avfärdas med lögner. Han kan nu se vad som ligger bakom orden som kommer från de vid Makten. Han ställer frågor. Ni upplever nu tider med stora förändringar, fullständig förändring, era bojor tas av, ni blir nu de Varelser av Ljuset som ni var när ni trädde in i denna värld. Kontrollen av era sinnen startade med föräldrar. Istället för att hjälpa er att uppnå er fulla potential så satte skolan igång att hjärntvätta er till att tro att ni var värdelösa likväl som hjälplösa. Bara de vid makten kunde förändra ting och ni var förväntade att se upp till dem. Ni uppmuntrades aldrig att fråga vem ni är, varför ni är i världen. Indoktrineringen från olika religioner åstadkom än mer kontroll. Deras intentioner var aldrig ärevördiga.

Kunskapen som kommer att avslöjas för er tidigt under 2011 kommer att föra in glädje, verklig glädje till Mänskligheten. Despoterna kommer att tappa Makten. Varje människa blir hel, oberoende var i världen han är. Denna transformering kommer att påverka alla och allt. Allt som sattes på plats för att separera och skapa skillnader för att förhindra att ni kommer samman kommer att försvinna. Ni kommer för första gången att uppleva frihet från den kontroll som binder er. Sanningen som har hållits gömd under hundratals år kommer att bli tillgänglig för alla att se.

Ni såg John Pilger's film med förskräckelse om vad som verkligen händer i krig. Det finns ingen ära i att döda. Varje Människa har rättigheten att leva hans liv obehindrat av kraven från andra länder. Förspillandet av blod är priset de måste betala Satan, de bryr sig inte om vems blod. Förstå att blodsoffer är det pris de betalar för deras Kontroll och Makt. Djävulsdyrkare kommer reguljärt samman för att förspilla blod och på så sätt bekräfta att de är lojala till Satan.

När hör ni någonsin att någon vid makten säger att ni skall nå ut i Kärlek till de som är mindre lyckligt lottade än ni själva. Kärlek är den ända Sanningen allt annat är en Illusion. Under denna festliga säsong så når folk ut i kärlek, försök att behålla detta, känn kärleken det för till er, likväl som till de runt omkring er. Det finns ingen anledning till varför det inte alltid kan vår på det sättet. Det är var och ens sak att skapa harmoni runt omkring er. Hjälp andra att inse att leva i harmoni är så mycket lättare och lyckligare och att uppehålla sig med problemen i livet drar bara ned er. Jag ber att alla kommer samman och når ut för att be för Sanning, Fred och Harmoni. Sådana energier kommer att åstadkomma transformeringen. Mänsklighetens böner kommer att bli hörda. Be och ni skall få. Knacka på och det kommer att öppnas för er. Kärlek bör vara den drivande kraften som guidar er.

Alla som söker Ljuset kommer tillsammans att skapa ett bättre liv för Mänskligheten. Nätverket på denna sida av livet är djupt tacksamma till alla för de som har hjälpt att sprida Ljuset till andra. Min kära, när familjen kommer samman så vet att jag helt säkert kommer att vara där med er precis som under gamla tider och återigen njuta av Simons underbara rostade potatisar och den stora festen som han med kärlek preparerar för familjen. Låt inte det otjänliga vädret kasta en skugga över festligheterna. Vi har lagt märke till att "de" nu kallar det "Klimat Förändring". "Global Uppvärmning" hare varit en stor lögn, en konspiration för att höja skatterna och skapa olägenheter för alla.

Det kommer nu inte att dröja länge förrän allt faller på plats. Er värld kommer att blir förändrad för evigt. Alla har en roll att spela i detta på båda sidorna av livet.

Vi på denna sida av livet sänder kärlek till er alla. Min Kära, det blir svårt att arbeta, men så berikande. Jag är stolt att vara din beundrande Make, Monty.

Anmäl
2010-12-21 13:15 #26 av: [GunillaR]

Ni såg John Pilger's film med förskräckelse om vad som verkligen händer i krig. Det finns ingen ära i att döda. Varje Människa har rättigheten att leva hans liv obehindrat av kraven från andra länder. Förspillandet av blod är priset de måste betala Satan, de bryr sig inte om vems blod. Förstå att blodsoffer är det pris de betalar för deras Kontroll och Makt. Djävulsdyrkare kommer reguljärt samman för att förspilla blod och på så sätt bekräfta att de är lojala till Satan.

Finns denna film att tillgå? Det skulle vara intressant att få veta vem som anses dyrka Satan och blodspillan. Speciellt i tider då självmordsbombare i mellanöstern dödar urskillingslöst så gott som dagligen och som nu även har dykt upp i vårt land.

Anmäl
2010-12-21 16:25 #27 av: Amon

# 26  Om du Googlar på hans namn - så hittar du säkert några videofilmer han har gjort!  Flört

Anmäl
2011-01-04 23:05 #28 av: Amon

2 januari, 2011
Då detta nya och mycket viktiga år börjar ber vi på den Andliga sidan att ni blir medvetna om de Drakoniska Lagar som i hemlighet sätts på plats. Acceptera inte tanken att ni inte kan göra något åt det, att ni är hjälplösa, långt ifrån, ni är Själar som råkar vara inkarnerade på Planet Jord för att skydda Jorden från övertagande som sker runt omkring er. Vet detta faktum, "Ni är många, de är få", ni är Ljuset, de är Mörkret. Ni är Kärlek och Ljus, det är därför som ni bryr er om era medmänniskor, ni vill skydda dem, alla ni som väljer att göra detta arbete är guidade enbart av Spiritualitet, era motiv är Ärevördiga och kan litas på.

Lagar kan bara göras med gillande av folket och folket uttrycker inte sitt ogillande. Rädsla används, ni ges felaktig information då det gäller Naturliga Mediciner. Du vet min kära att Jorden producerar allt som den Mänskliga Kroppen någonsin skulle behöva. Naturen förser. Den Mänskliga Rasen överlevde under tusentals år genom att bara använda Naturliga Läkemedel och alla de hemska sjukdomarna som ni måste utstå existerade aldrig då. Den hjärntvätt som pågår inom detta område är kriminell och omänsklig, ni är alla Guds Varelser, bara Gud har bestämmande rätt över er. Knyt er till den Kärlek som omger er, var och en av er är viktiga i bilden. Var och en av er valde rollen ni skulle spela för att återställa Planet Jord till Ljuset innan ni återvände till Jorden. Omge er själva med Kärlek och Skratt, försök att föra in Ljus i livet till dem bland er som inte har vaknat upp än.

De enorma förändringarna som händer i er värld för att förbereda er for skiftet till Ljuset får den Mörka Kabalen att bli frenetiska och slå i all riktningar. De använder sig av pengar som aldrig existerade och fruktan för att övermanna er. De som har utmanat dem har överlevt och förblir i deras hem. I det ögonblicket då ni ger efter till Fruktan så har de er i sina händer. De har inget samvete, ni betyder inget alls för dem, ni kan kastas bort, de vill inte ha er i vad de anser vara "Deras Värld". Var inte rädda för dem, de kunde inte överleva om ni inte höll upp dem. Tänk på pyramiden, de är bara på toppen, ni alla upptar resten av pyramiden. När ni tar bort ert stöd så faller de. Tänk på detta, de behöver er, å andra sidan så BEHÖVER NI INTE DEM. De är i er Värld, men de kommer inte från er Värld. Vi ämnar inte stå på sidan om och se hur Planet Jord förstörs, och inte heller era vänner från andra planeter, de är redo att assistera er. De har varit fullt sysselsatta med att förhindra de Ondskefulla krafterna från att lyckas med att skapa det Tredje Världskriget. Då vissa arméer har chips så kan de bli kontrollerade av elektronik så att i en krigssituation all Mänsklig Känsla är avlägsnad - hemska saker utförs i ert namn. Vill ni verkligen leva i en sådan värld, ni och bara ni kan förändra det. Var och en av er behöver acceptera att det är er värld. Ingen människa bör vara utan mat, bostad eller värdighet.

Omger er själva med Kärlek. Med Kärlek i era Hjärtan så kommer ni aldrig att skada någon eller något. Be för Fred för hela Mänskligheten. Ja, ni är olika, en del ser annorlunda ut, har olika trossystem, men ni är alla Guds Skapelser, och alla Varelser av Ljuset. Ni har uppmuntrats att frukta vissa grupper - räkna bara hur många gånger i en Nyhetssändning som ni har hört orden Terrorist och Fiender. Det hjärntvättar er att acceptera det som fakta. Det finns inga fakta för att stödja vad de säger. Det är de som kontrollerar era regeringar som bestämmer vad ni blir informerade om. De försöker att hålla er i ett konstant tillstånd av Rädsla och Oro angående attacker på ert Land. Detta är fokusering varje dag i era tidningar och TV. Det finns ingen ärlighet. Det gör bara vad de blir tillsagda.

I England blir ni till och med informerade i domstol att ca fyra så kallade terrorister tog tåget kl 07.40 från Luton till London. Det tåget var inställt den dagen och även nästföljande tåg, så det skulle ha varit omöjligt för dem att vara i London vid de tidpunkterna som bomberna detonerade. Detta är ett perfekt exempel på hur folk bara accepterar vad de blir tillsagda utan att ställa frågor... Ni har tillgång till information, kontrollera själva, bli inte ledda som får.

När skiftet är fullbordat and Fred är återinfört och Mänskligheten lär sig att återigen leva i Harmoni med alla Guds Varelser då är det som ni kan uppskatta hur viktigt ert arbete är som ni utför idag för att detta skall ske. När fullt medvetande är återinfört så kommer alla barriärer att bortföras och allt bli möjligt.

Jag är en del av detta närverk. Vi önskar er alla Upplysning och Harmoni i era liv i detta år av 2011. Vi är tacksamma för er assistans med att öppna sinnen till sanningen.

Mina kära, ett speciellt tack till dig för din kärlek och hängivenhet till mig, din beundrande make, Monty.

Anmäl
2011-01-10 22:53 #29 av: Amon

9 januari, 2011
Min kära, här är vi återigen med våra försök att föra in information till er värld. Jorden är en viktig planet och det är därför som den valdes bland andra planeter för ett övertagande och bortförandet av mänskligheten, behållande bara de som de behöver för att bli deras slavar. Människan sitter i ett Sinnesfängelse som förhindrar honom från att se vad som är uppenbart för de som är vakna och medvetna om vad som sker. Teknologin som används för att hålla er i detta sinnestillstånd ligger ljusår före något som ni är medvetna om. Mikrovågorna de använde sig av nyligen dödade fåglarna och fiskarna. Detta är mikrovågor som används för att orsaka jordbävningar och andra provocerade Katastrofer. Bevisen finns där för alla som söker sanningen - vad ni upplever är hemlig terrorism. Om de som nu är vid makten får som de vill kommer Fritt tänkande och Fritt val är var historia. De vill också dirigera era tankar och val. Ni kommer att finna er själva helt kontrollerade om ni inte vaknar upp till vad som händer och vägrar att vara en del av det. Bara ett medvetet sinne kan stå emot en sådan attack på sinnet. Detta är något som har noga har planerats under generationer. De har tagit över regeringar och institutioner vilka behövs för förstörelsen av den Mänskliga rasen, såsom ni känner till den. Det kommer inte att lyckas.

Min målsättning är att försöka att väcka upp Själen och hjälpa med att återförena er med Ljuset. Det finns många som vill att jag bara pratar om Andevärlden och hur allt är absolut underbart här, men jag kan inte överge alla dessa själar som behöver räddas.

Det är en fråga om Gott och Ont. Ondskan är förklädd för att dra er in, de ler, de är så betryggande då de säger att vad de föreslår är bara för ert bästa och för det bästa för mänskligheten. Det finns få människor som ni kan lita på. NLP (Neuro-Linguistic Programming) används vitt och brett, men det är bara ett av instrumenten som används mot er, fruktan är deras största redskap, undermedvetna meddelanden etc...

Återigen ber jag att de av Ljuset är där för varandra, försök att stödja varandra närhelst det är möjligt. Det är ledsamt att se hur er värld faller samman, ni vet att Nätverket och jag kommer att göra allt för att förhindra det. Bed, öppna era hjärtan till Andevärlden, be att Ljuset blir snart återinfört för att förhindra det hemska lidandet som nu så många upplever. Ju mer Kärlek ni kan sända ut i världen desto bättre, ren Kärlek, Kärlek för era medmänniskor, Kärlek för alla Guds skapelser, Kärlek kommer att besegra ondskan som har tagit över er värld.

Frid och Harmoni måste bli återställd, ni, alla ni är i en position att hjälpa att återställa det. Jag har aldrig sagt att det skulle bli lätt, men belöningen är bortom er tankeförmåga. Det är er gåva till Mänskligheten, framtida generationer kommer att få veta att via arbetet av ett fåtal så triumferade Sanningen över Ondskan. Instrumenten den mörka kabalen har är RÄDSLA och KONTROLL till varje pris. När ni fokuserar er på Kärlek så finns det inget utrymme för Rädsla.

Vi överger er inte när vi går till andevärlden, vi bryr oss fortfarande om er och vakar över er, er alla. Snart kommer vi att kunna göra mycket mer. Vi kommer att spela en aktiv roll i era liv. Kärleken dör aldrig den är för alltid. Våra två världar kommer att länkas samman igen, allt kommer att återställas och det dröjer inte länge.

Jag vet min kära, du tänker att snart blir det 15 januari, då är det 7 år sedan jag återgick till andevärlden. Minnena från den kvällen är fortfarande mycket smärtsamma för dig. Det var tvunget att det blev så, min kära, så att vi kunde avsluta vårt arbete. Jag är alltid med dig och du vet att du är älskad, att vi kommer att vara tillsammans igen när vårt arbete är utfört. Jag förblir din beundrande make, Monty.

Anmäl
2011-01-11 19:23 #30 av: Ghosthunter

Det är intressant det där med att det kan vara mikrovågor som dödar fåglar och fiskar. Jag har hela tiden misstänkt att det har varit nåt fuffens med det där. Jag antar att det är illuminati som har ett finger med i ett ondskefullt spel...

Anmäl
2011-01-12 00:27 #31 av: [GunillaR]

# 30 - Vem är Illuminati?

Anmäl
2011-01-12 16:47 #32 av: Amon

På sajten: http://illuminati.ifokus.se/ är de experter på detta område. Där kan du hitta all information du nånsin behöver om illuminati.

Annars beskriver David Icke de tretton blodslinjerna i sina böcker - bla i "Sanningen skall göra Er fria", "Robotfolket" och "Human Race - get off your knees".

Andra intressanta videos - i del 2 berättas om de 13 blodslinjerna från atlantis-illuminati:

Anmäl
2011-01-12 17:04 #33 av: Amon

#26  När jag ändå är igång - så kan du få lyssna på några intervjuer av fd. illuminati-medlemmar som svar på denna fråga. Från:

http://wakeupsweden.blogspot.com/search?updated-max=2011-01-04T11%3A10%3A00%2B01%3A00&max-results=7

"När du har gott om tid ska du sätta dig ner med en kopp kaffe och lyssna på dessa intervjuer med fd medlemmar av Illuminati. Som vanligt är avslöjandena om mänskliga offer och satanism bland "vanligt folk" i högt uppsatta positioner i samhället lika otroliga som vedervärdiga. Personligen kan jag förstå att man inte tror på dessa vittnen, för det de berättar övergår fantasin, men verkligheten är vidrigare än man kan föreställa sig i fantasin. Tänk om bara en bråkdel av vad dessa vittnen berättar är sant...?"

Anmäl
2011-01-12 17:07 #34 av: Amon

En till:

Anmäl
2011-01-12 17:30 #35 av: [GunillaR]

Amon - jag vet mycket väl vad begreppet Illuminati står för. Jag undrade däremot om Ghosthunter visste detta, därför ställde jag frågan.

Jag har varit medlem på Illuminati från starten, men är inte längre medlem där. Då jag avslöjade en del av deras "sanningar" så blev jag avstängd från sajten.

Men jag ser att du svalt betet helt och hållet.

Ha inga förutfattade meningar om folk du träffar eller råkar på oavsett om det gäller forum som detta eller irl. Tro heller inte på vad som sägs eller skrivs per automatik. Ifrågasätt! Tänk! Känn! Och ifrågasätt igen!

Och framför allt vill jag ge dig rådet att, lär dig att skriva dina egna åsikter istället för att använda videor, om det är något som du vill berätta.

Vad gäller den senaste kanaliseringen som du förmedlar så tas detta upp om fågeldöden. Ingen vet vad detta beror på. Men det finns en möjlighet att det ÄR mikrovågor. Men detta är inget nytt. Det har varit känt mycket länge att det finns stora anläggningar världen över som kan skapa dessa mikrovågor, något som heter HAARP. Man behöver inte kanalisera för att få reda på detta, det är bara att googla på HAARP, så kan du läsa.

Det är bara gammal skräpmat som "kanaliseras" i detta som du förmedlar här.

Anmäl
2011-01-12 18:31 #36 av: Amon

Ok - då kan jag berätta för dej att jag frågar uppåt och får svar - bla i form av enorma ljuskaskader - om att detta som jag läser och lägger in stämmer till minst 95%. Och det tycker jag räcker långt.

Hade jag inte känt inom mej att detta stämmer - så hade jag aldrig lagt in dessa meddelanden. Men alla får bilda sej sin egen uppfattning - och de som inte gillar dem - kan ju helt enkelt låta bli att läsa dem - som jag tidigare sagt! Flört

Och nu förstår jag också din ömma punkt - efter din beskrivning - som gör att du reagerar så våldsamt.

Anmäl
2011-01-12 19:06 #37 av: [GunillaR]

# 36  - Du menar att jag skulle av hämnd för att vara avstängd från Illuminati reagera "våldsamt". Jag visste att jag skulle bli avstängd från denna sajt genom mina avslöjanden och kommentarer. Det var ett val som jag gjorde innan. Ibland så måste man tänka ut konsekvenserna på sina handlingar och vara beredd på att ta dem. Att bli avstängd från sajten ingick i mina konsekvensberäkningar.

Oj oj oj! Vad du vet lite kära vän! Som jag har sagt till dig, ha inte förutfattade meningar om folk som du inte känner.

Och du förresten, dessa ljuskaskader som du får till dig, varför kan du inte berätta dem här rakt upp och ner?

Det är inte fråga om att gilla något eller inte. Du har tydligen inte alls förstått.

Fundera en stund du!

Anmäl
2011-01-12 20:43 #38 av: Amon

Jag har inga förutfattade meningar om folk - men det märks väldigt tydligt när man trampar någon på en öm tå! Det visste jag inte att du varit med på illuminati - men det förklarar ju det hela.

Mina egna andliga upplevelser är mina högst privata - det är något av det mest värdefulla jag har varit med om - och dem diskuterar jag inte med personer som aggresivt påhoppar och förlöjligar mej.

Nu lämnar vi den här tråden till det den är skapad för: nämligen kanaliseringar via Veronica Keen. Glad

Anmäl
2011-01-12 21:27 #39 av: [GunillaR]

# 38 - Du har inte trampat mig på någon öm tå. Ömma tår har jag gjort mig av med för länge sedan. Jag hoppar inte på dig, det behöver jag inte.

Anmäl
2011-01-13 19:59 #40 av: Ghosthunter

Bra Amon, fortsätt så!!Flört

Anmäl
2011-01-13 21:03 #41 av: Hukanson

Tycker att det kom en kommentar om 9/11 som är värd att repetera:

Låt oss komma tillbaka till 9/11 som sattes upp utav den Mörka Kabalen för att skapa masshysteri och fruktan så att ni var redo att gå med nästan vad som helst som de begärde. Vem som helst med någon intelligens bör ställa sig själv frågan hur 2 flygplan gjorda av aluminium kunde ta sig igenom stål och cement och penetrera byggnader och få sådant stål att bli till damm!! Detta är inte möjligt. Det var en illusion, ni trodde på vad ni visades. Fråga er också hur det kunde komma sig att en TV Group var strategiskt placerad vid det exakta ögonblicket för träffen. Deras nästa plan för att åstadkomma Rädsla och Kontroll är en falsk Utomjordisk invasion, och detta kommer att hända snarare än ni kan tänka er. Kommer ni att luras av detta också. Utomjordingar, som ni kallar dem, har varit på er planet under många år för att assistera den mörka Kabalen. Riktiga Rymdskepp är enorma, bortom allt som ni kan tänka er. När de verkliga Rymdskeppen anländer på er planet kommer ni inte att ha några tvivel. Jorden skulle aldrig ha kunnat producera sådana skepp, de kommer med Fred och de kommer för att hjälpa till med att återställa ert fulla medvetande. Allt kommer att återställas till Fullt medvetande.

Det har ju klart demonstrerats att hela komplexet avsiktligt sprängdes i en kontrollerad kollaps som gick rakt ned snyggt och prydligt med ett sprängmedel tillverkat av militären. Så visst. Det händer saker. Farliga saker.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2011-01-14 18:47 #42 av: [Ming]

Undrar just hur många år till "detta tugg" om 9/11 ska hålla på....

Anmäl
2011-01-14 19:37 #43 av: Ghosthunter

Ursäkta mig, men vilket gnäll det måste vara på denna sajten hela tiden. Läs inte om det som ni inte vill läsa istället för att klaga och var tacksam för Amon´s intressanta kanaliseringar...

Anmäl
2011-01-14 19:44 #44 av: [Ming]

#43 Nu gnällde du på mig.....Oskyldig

(mitt gnäll handlar egentligen om anspelningen på intelligensnivån vilket jag finner föraktfullt)

Anmäl
2011-01-14 20:35 #45 av: [GunillaR]

# 41 - Det har gjorts många tester efter 9/11 för att klargöra hur dessa två fulltankade boeingplan kunde göra så stor klara. Det är bara att söka på youtube, där mycket bra information finns att tillgå.

Att ta upp denna diskussion här och nu känns väldigt onödigt.

# 43 - Du  har egentligen rätt i att man kan låta bli att läsa. Visst, var och en väljer vilken tro man vill ha. Man kan ju tro på rosa elefenter också om man vill det.

Men, har man någon som helst ansvarskänsla så bör man bedöma vad man kablar ut på en sajt som vem som helst kan läsa. Är man vuxen och har koll på sig själv och sina känslor så finner man ju bara dessa kanaliseringar som .....dynga.

Men det kanske finns unga och vilseledda individer, eller personer som inte mår så bra psykiskt och är därför mycket lätta att påverka negativt så att dessa personer kommer att må ännu sämre. Hur ansvarsfullt är detta?

Det är därför som jag protesterar.

Anmäl
2011-01-14 20:46 #46 av: kajmal-0-

det skulle vara intressant om man slapp dessa kannaliseringar, och fick läsa om människornas egna upplevelser. kannaliseringarna tar upp all plats på forumen numera

Anmäl
2011-01-14 20:55 #47 av: Hukanson

#42 Men eftersom du har gjort denna kommentar kanske du åtmindstone vill förklara den, varför var det en kommentar värd att lägga in i denna tråd? Är det något du vill dela med dig om "detta tugg"? Känner du starkt för någonting när du tänker på hur de två höghusen World Trade Center i New York plötsligt en vanlig vardag blev förintade av kollisioner och explosioner vilket medförde att väldigt många dog, blev skadade, chockade, förda till sjukhus och hela New York lamslaget och USA ändrade hela samhällsklimatet och utrikespolitiken ??

Anmäl
2011-01-14 23:35 #48 av: Ghosthunter

Knastervarning utfärdas!!

Anmäl
2011-01-15 01:39 #49 av: Amon

#42  "Undrar just hur många år till "detta tugg" om 9/11 ska hålla på...."

Det kommer att hålla på och intensifieras mer och mer tills SANNINGEN om alltihop kommer ut och blir helt uppenbar för alla människor - så att inget enda tvivel hos någon människa kan finnas kvar om vad som egentligen hände.

Och detta kommer inte alls att ta särskilt lång tid - vi närmar oss det stora avslöjandet av hela sanningen om både detta och allt annat som har undanhållits oss - med stormsteg! Glad

Anmäl
2011-01-15 01:45 #50 av: [Ming]

#47 Jag finner det "märkligt" att detta tas upp i en "kanalisering" med samma ordalydelse som finns på andra sajter och med likartad arrogans angående intelligensnivån på den som inte tror på konspirationen 9/11 dvs "är inte intelligent nog för att förstå". Det är undermeningen i det "kanaliserade" budskapet och det är just det jag ser som "tugg".

Ang 11 sept så är det ett avslutat kapitel för min del.

Anmäl
2011-01-15 10:45 #51 av: Hukanson

#50 du måste ha läst många kanaliseringar för att veta att det är en upprepning? Begreppet intelligens är ju ett samhällsbegrepp som betyder att man tänker på ett samhällsorienterat sätt och en ingenjör kanske omedelbart skulle ha funderat på varför flygplanen så enkelt gled in i husen - som spaden i en tårta - och hur det kom sig att husen kollapsade rakt ned i en dammhög. Maximalt gynnsamt sätt.

#46 "det skulle vara skönt att slippa dessa kanaliseringar och läsa om människors egna upplevelser"

Jag upplever att vi har väldigt många trådar där vi har alla chanser att dela med oss av våra upplevelser till varandra, även när det gäller ufo/alien upplevelser, även om ju det är tämligen exklusivt och hittills har varit något som de flesta inte pratat om för att inte bli betraktade som konstiga. Men eftersom alltfler har fått dessa upplevelser och videor visor både rymdskepp och aliens så är det ju ett fenomen vi måste bekanta oss med, ta in och lära känna. Därför måste vi prata om det. Och då måste vi ju också prata om dessa kanaliseringar för de ingår ju i detta fenomenområde på så sätt att de lever i en högre dimension och har en mer utvecklad kultur. Vi kan nog göra både och. Våga dela med dig och läs så många kanaliseringar som möjligt. Detta ÄR en spännande tid att existera.

Anmäl
2011-01-15 11:15 #52 av: [Ming]

#51 "#50 du måste ha läst många kanaliseringar för att veta att det är en upprepning?"

Nej det har jag inte det jag skrev var att det står nästan exakta ordalydelser på andra sajter...och nu i denna sk "kanalisering"från en man på andra sidan till sin hustru. Ett annat ex är bomberna i London...varför tar maken upp detta i sin "kommunikation"med sin hustru?

Det är sunt att ifrågasätta denna form av hjärntvätt och det kommer jag fortsätta att göra.Det växer upp olika former av sekterism där "ledaren" inte tillåter olika åsikter.. ett hinder för att låta vars och ens medvetande och hjärta att expandera.Detta leder till stagnation.

Då är opponenten gnällig mindre intelligent etc etc.Talar ett vist hjärta på ett sådant sätt??Eller är det tillåtande att tänka själv och söka fakta?Hur ser du på det Hukansson?

Anmäl
2011-01-15 12:01 #53 av: [GunillaR]

Bra talat Ming!

Anmäl
2011-01-15 15:03 #54 av: [Ming]

#53 Tack Gunilla!

Vill gärna tillägga visdomsord från Ambres:

"Om du känner en skälvning i ditt hjärta när du hör på mig följ mig då en bit på vägen. Om du inte känner något så gå vidare,då finns din lärare någon annanstans."

"Jag älskar dig när du går."

"Tro inte vad jag säger.Pröva det."

#47 Nu förstår du varför jag la in kommentaren i fält #42?

Eller är det din åsikt att mitt hjärta känner fel inom mig?

Anmäl
2011-01-15 15:13 #55 av: [GunillaR]

# 54 - Så sant så sant! Mycket klokt visdomsord som är värt att lägga på minnet!

Anmäl
2011-01-15 15:24 #56 av: [Ming]

#55 Ja Gunilla. Vet inte om du minns men tror det var 1964 som jorden skulle gå under.En del var paniskt rädda....och vem kan glömma Halleys komet? En sektledare som genom sin påverkan fick sina medlemmar att begå kollektivt självmord för att kunna följa med kometen ut i universum?

Jim Jones sektledaren i Folkets Tempel?Hjärntvätt kollektivt självmord...remember?

Knutby? Hjärntvätt mord....Tänka och agera utanför ramen var straffbart...

Trust yourself. Think for yourself. Act for yourself. Speak for yourself. Be yourself. Imitation is suicide.

Dessa ord har jag anammat.

Anmäl
2011-01-15 15:31 #57 av: [GunillaR]

Jo det finns många exempel. Det fanns en rysk sekt som grävde ner sig i en grotta i fjol (eller om det var förra året). Efter några veckor så fick man reda på detta och kunde gräva fram ett gäng mycket medtagna personer.

Jag tror att det har inte funnit så många domedagsprofeter som just nu, och mycket beror ju på Mayakalendern.

Sen finns ju ett faktum att vår planet inte mår bra och detta är också något som känns angeläget för många som känner oro inför framtiden.

Märkligt egentligen att människan alltid söker sig till en ledare........

Anmäl
2011-01-15 15:56 #58 av: [Ming]

Callemans "Mänsklighetens väg mot ett upplyst medvetande"upplevde jag som mkt läsvärd.Parallellen med det som sker utom oss sker inom.

Vår moder jord har utsatts för många prövningar och många jobbar för fullt med att läka henne.

I kanaliseringen ovan ombeds hon lyssna till John Mack..är det finansmannen som misstänktes för insideaffärer?

Anmäl
2011-01-15 20:14 #59 av: [GunillaR]

# 58 - Finns denna bok att köpa?

John Mack, var det inte han som blev kidnappad av utomjordingar? Jag ska spana vidare om detta.

Anmäl
2011-01-15 20:25 #60 av: [Ming]

#59 javisst...här: http://www.icabokforlag.se/Bocker/Bokpresentationssida/?articleId=5758

Ett tips: Hoppa INTE över de första sidorna...det gjorde jag...och fick snällt börja om från början för att få greppet!!

Har googlat och funnit att John Mack som avses i "kanaliseringen" kopierat:  var en Pulitzer Prize -belönade levnadstecknare, och en ledande auktoritet på det andliga eller omvälvande effekter av påstådd utomjordisk kidnappning upplevelser. 

Anmäl
2011-01-15 20:31 #61 av: [Ming]

En fråga: "Den ondskefulla kabalen" ...är?

Anmäl
2011-01-17 23:03 #62 av: Amon

#61  Med den "ondskefulla kabalan" menas illuminati - se #32.

16 januari, 2011
Jag är medveten om din nedstämdhet, min kära. Ja, det är nu 7 år sedan jag gick till andevärlden, du har återupplevt varje ögonblick av den dagen. För mig, min kära, min bortgång var såsom själen hade planerat det, med dig vid min sida. Jag gjorde vad jag levde för, pratade om arbetet med andevärlden och livet efter detta. Andevärlden bara tog min sista suck och på ett par ögonblick gick jag från ett varelsetillstånd till ett annat, en verklig vacker erfarenhet. Det var dags för mig att ge mig iväg och fullborda mitt arbete på andra sidan. Att lämna dig var så svårt, det var en sådan chock för dig. Jag har aldrig lämnat dig, jag visar dig alltid att jag är med dig. Vi arbetar tillsammans nu såsom vi gjorde när jag var vid din sida. Mitt arbete nu är att hjälpa till att guida Mänskligheten ut ur mörkret och in i Ljuset och att föra våra två världar tillsammans, för att avlägsna alla mänskligt gjorda barriärer så att fullt medvetande återigen kan uppnås av alla Människor. Det finns många på denna sida av livet som arbetar mot detta. Det finns också de på jorden som outtröttligt arbetar mot detta och de blir förtalade utav den Mörka Kabalen. Det försöker till och med att hålla de som står för Sanningen till ansvar för situationer som helt klart orsakades av den Mörka kabalen, som i sin desperation att lyckas med sina planer orsakar så mycket skada på er Planet. De dödar helt i onödan dem som vågar stå i vägen. De har ingen Själ, Inga mänskliga känslor berör dem. De är helt i avsaknad av medlidande då de driver på i ett sista desperat försök att ta över er värld. De kommer inte att lyckas.

Sanningen kommer fram, det flödet kan inte stoppas. På detta sätt kommer fler människor att vakna upp till verkligenhet av vad som pågår. Den finansiella terrorismen fortsätter - dessa planer som sattes på plats för generationer sedan. Dumdristigt nog föll regeringarna in i de välplacerade fällorna. De trodde på de lögner och löften från dem vars ända plan var att förstöra dem, att föra dem på knä. Bara uppvaknandet av massorna kan stoppa detta, när ni väl vaknar upp till faktumet att ni leds som får till slakten. Stig tillbaka från den materialism som omger er, den är inte nödvändig, den har aldrig medfört lycka eller frid i sinnet. Kärlek och bara Kärlek kan nå Själen. Enbart detta medför fullbordan. Produkter annonseras på ett förförande sätt så att folk åtrår dem, medan de är speciellt konstruerade för att göra er antingen sjuka eller bankrutta. Det är bara när ni är fullt medvetna av utsträckningen av korruptionen som ni kommer att kunna göra rationella beslut.

Det är så lätt för dem att förföra folk, bort från den hederliga Vägen i Livet. Det hittar deras svaga punkter och spelar till detta. Folk behöver vara starka för att motstå detta. Löften om rikedomar och kändisskap förvrider så många sinnen och leder dem i fel riktning. Vägen utav Sanning och Ljus är inte en lätt väg, många faller av vägen. Ibland måste människor bortföras då de inte har karaktärsstyrkan att se saker och ting till sitt slut. Det krävs mod för att stå upp för sanningen. Ni tvingas att ha att göra med människor som saknar samvete, som dödar och mördar många för att uppnå sina mål. Det har gått så långt, min kära, att ni inte kan tro på någonting som sägs till er oberoende av hur många vetenskapsmän som ger det OK. Det har köpts, de är en del av Planen. Lita bara på er instinkt, ert Högre Självt kommer att guida er. När något känns fel och ser fel ut så är det fel. Det är så enkelt.

Sträck alltid ut en hand till de som är mindre lyckligt lottade och till de vars liv har blivit totalt förstörda av de katastrofer som de försöker att hantera. Er värld är i turbulens, det Goda slåss med det Onda. Även om det ibland ser ut som om det Onda vinner så är det inte så - det är deras sista desperata försök. Ingen regering har modet att stå upp mot detta. De har ingen makt. Det hela är ett låtsasspel. I själva verket så styr de inget alls. Dessa förskräckliga tider kommer bara att vara ett svagt minne när transformationen är fullbordad. Kom alltid ihåg att söka efter sanningen och då kommer ni att finna den. Kom samman i Kärlek och Harmoni och då kommer er styrka att växa. Ert Ljus kommer att utradera det förskräckliga Mörkret som omger er värld. Ät naturliga och biologiska produkter när ni kan, drick rent vatten, håll ers sinnen rena, undvik de distraktioner som noga läggs ut för att avleda er från Ljusets väg. Vi banar vägen för er. Vi kommer att avlägsna så många av hindren för er som vi kan. Håll ert fokus på Ljuset och låt Sanning guida er framåt på Guds väg. Min kärlek ger dig styrkan att gå framåt för att fullborda vårt arbete. Jag förblir din beundrande make, Monty.

Anmäl
2011-01-18 12:48 #63 av: [Ming]

Ursäkta mej men det står det ju inte...är det din tolkning Amon?

Anmäl
2011-01-18 13:15 #64 av: Hukanson

Vi lever i en värld som upplever en tid som aldrig förut har funnits på planeten. Vi har varit vana att acceptera en viss ordning som vi har kallat upplyst och rättfärdig, som bara de visa i världen har begripit sig på och blivit fina människor i rika kungars och biskopars närhet. En ordning som människorna har haft kontroll över.

Den tid vi nu lever i karakteriseras av en annan slags upplyst rättfärdighet. Vi måste acceptera att kontrollen ligger hos osynliga makter som vi skulle kunna kalla skapare eller gudar eller aliens.

Detta är ju naturligtvis en revolution i vårt tänkande som det tar en lång tid för oss kollektivt och enskilt att smälta.

Kanske vi börjar svettas i ångest över att bli av med vår Gud Fader ?

Men var lugn för det - han är med oss i detta också. Våra vänner Aliens bekänner oss alla som Kristusbarn och Guds barn på jorden.

Men det blir i detta perspektiv ondska att vara konservativ eller reaktionärt nostalgisk. Att fortsätta som gamla tiders Illuminati och söka att dominera världen utifrån den gamla maktens våldstyrrani är en utvecklingsfientlig attityd som kommer att finna sin uplösning.

Glad

Anmäl
2011-01-18 13:30 #65 av: [GunillaR]

# 64 - Jag tror att Gud småler lite åt vad vi håller på med just nu, att var och varannan tror att han/hon är profet.

Förresten, detta med Kristusbarn - vad händer med judar, muslimer och buddister eller andra som inte bekänner sig till den kristna tron?

Anmäl
2011-01-18 15:49 #66 av: Amon

Bra skrivet - Hukansson! Glad

#63  I de kanaliserade meddelandena änvänds oftast termen "de mörka"- pga att det är så de ser dem utifrån ett högre (utomjordiskt) perspektiv. I bland använder de också beteckningen "illuminati" om dem - men inte så ofta. Det är väl mest vi "jordingar" som kallar dem så, pga det vi känner till om deras jordiska historia.

#65  Vi är alla ljusets barn - söner och döttrar till vår stora andliga Fader/Moder - så det spelar ingen roll om vi tillhör någon speciell religion eller är ateister. Vi har genom våra många tidigare liv levt i de flesta olika trosinriktningar - och på så sätt fått många olika livserfarenheter.

Den Galaktiska Federationen säger att - när de väl har etablerat full kontakt med oss - så kommer alla att få exakt likadan information - (om vilka vi är och var vi kommer ifrån, bla). Och sen är det upp till varje människa och (och trosinriktning) att ta ställning till detta. De trosinriktningar som väljer att inte accepterar detta - kommer att leva i en andligt tynande tillvaro - eftersom det här synsättet kommer att bli den globala normen framledes. Glad

Anmäl
2011-01-19 12:09 #67 av: [Ming]

&65 Kloka ord Gunilla.

De sk ljusa som kör med skitprat om icke närvarande makthavare ger jag inte ett ruttet lingon för. Läs illuminatisajten om bl a Rockefeller....och kommentarer av självaste sajtvärden bl a.Agerar ljusets barn på ett sådant sätt undrar jag i mitt stilla sinne..?Skönt kanske att ha något/någon att spy sin galla över.

Behöver jag vara tydligare i vad jag menar?

Ja vad känner vi till om deras(illuminatis) jordiska historia Amon? Jovisst ja...de är ju av annan härkomst och då är det illa om de dessutom är födda i en familj som skapat rikedom i olje och bankvärlden och andra adlats för sina krigiska insatser.Termen illuminati klistras på lite hur som helst både på de "i högre  dimensioner"samt nu levande på jorden.

Dessa har nu "ljusets barn" mage att spy galla över och ärar sin egen förträfflighet!!

Kanske det inte är som någon av oss tror...så..ett öppet sinne och att inte låta någon "däruppe"styra sitt sätt att agera och tänka. Jag håller mig till mitt logiska sinne och hjärtats visdom....vem för vem "bakom ljuset"??

Separationstänkets klyftor(jag/du vi/de) ökar pga detta.

Ska bli spännande att se om denna kommentar får ligga kvar.

Anmäl
2011-01-19 14:44 #68 av: Amon

Vi har alla erfarenhet av tidigare liv i omväxlande mijöer - såväl inom olika kulturer och religioner - som fattig eller rik - härskare eller slav, och vi har också provat på liv som både ljusa och mörka varelser. Så därför har vi alla erfarenhet av att också ha levt något (eller några) liv i det mörkas tjänst - då vi alla har behövt den erfarenheten för vår utveckling.

Men nu har mänsklighetens utveckling kommit till den punkt där behovet av dessa erfarenheter är mättade och inte behövs längre - och därför skall vi nu upp till en högre andlig nivå (både individuellt och kollektivt) - och där finns ingen plats för dessa mörka upplevelser längre.

Upplevelser av dualitet (mörker-ljus, man-kvinna, vetenskap-andlighet osv) kommer snart att vara ett minne blott - och bytas ut mot en allomfattande upplevelse av: "Enhet med allt levande"!

Så därför kommer det gamla systemet på jorden snart att ramla ihop som ett korthus. Och det är viktigt att vi blir medvetna om vad som sker.

Jag kan inte svara för vad andra personer säger och tycker - det får de själva göra. Men eftersom du hänvisar till tråden om Rockefeller på illuminati-sajten - så vill jag lyfta fram Gahellas kommentar där - den tycker jag säger det mesta:  Glad

- "Nä hörrni, ska inte vi vara bättre än de?!

Inte ska vi dömma människor på det här sättet, glöm inte att de har tagit på sig denna roll, hur annars hade vi hittat tillbaka till ljuset? Tacka dem istället! 

Och personligen har jag djup medkänsla med deras resa som de ska påbörja snart, den resa vi själva nyss har gjort..."

Anmäl
2011-01-19 18:49 #69 av: [GunillaR]

Ska vi inte hålla Illuminati borta från denna sajt? Det räcker sannerligen med en Illuminati på iFokus!

Anmäl
2011-01-19 18:56 #70 av: [Ming]

#68 En eloge till Gahella...absolut Amon!!'

#69 Illuminati omtalas i kanaliseringen här ovan och jag kände att jag gärna ville bemöta det...inte för att varken risa eller rosa.Oskyldig

Anmäl
2011-01-19 22:09 #71 av: [GunillaR]

# 70 - Jag vet.

Men det vore väldigt skönt att slippa Illuminati-tugget härinne.

Anmäl
2011-01-19 23:49 #72 av: Hukanson

Illtugg. Fy.

Illuminati är intressant därför att det utgör fortfarande ett väldigt kulturellt sätt att förhålla sig till det organiserade samhället för de rika och mäktiga människorna i världen. Carl Bildt är ju ansedd som en mäktig beslutsfattare i världen - om tex han öppet talade om att han är aktiv medlem i vissa esoteriska hemliga internationella slutna sällskap, skulle det inte vara betydelsefullt?

Det är ju det som det handlar om - var finns de människor som lever som Ljusets barn i denna tid av himmelen och hur förenas de med jorden?

Anmäl
2011-01-20 01:50 #73 av: [GunillaR]

Men vad gör ni här inne då?

Anmäl
2011-01-20 12:33 #74 av: Hukanson

aha...vit makt..?

Anmäl
2011-01-20 12:49 #75 av: [GunillaR]

# 74 Vad menar du?

Om vi ska diskutera makteliten så bör vi väl göra detta på Politik.

För att klargöra vissa missuppfattningar så har jag också en uppfattning om makten och styrningen. Jga tar gärna den diskussionen men inte här på sajten Utomjordiskt eftersom jag ser maktmissbruket och den ekonomiska vinningen som helt jordisk. Diskussionen om makteliten har inte här att göra.

Man behöver inte läsa en massa s k "kanaliserat" svammel för att begripa att något är fel med fördelningen av makt och resurser. Men så länge man tror på att det är "onda" makter som härjar så lämnar man över sitt eget ansvar som mänsklig världsmedborgare.

Anmäl
2011-01-23 17:33 #76 av: [Ming]

Jag slår ett slag för Anna Berg och det hon förmedlar i sina böcker.Hon levererar på ett helt annat sätt än många av de "kanaliseringar" ute på nätet. Hur menar jag? Hon talar till läsaren och vad han/hon kan bidra med själv i denna turbulenta tid av väderfenomen, landsgränser som raderas ut,vikten av att fokusera på det positiva för att på så vis ha kraft att rikta sina energier på det konstruktiva.Hon talar om den nya ledarrollen som blir av mer pragmatisk art. Snabba beslut som var och en oss måste ta....mm mm kort sagt är kärnan i hennes böcker en ledsagning för var och en av oss.Vad vill jag?Hur kan jag agera på bästa möjliga sätt i dessa turbulenta tider?

Den som vill beställa kan göra det här:

www.sannanda.com

Jag,Ming,har valt att ta ansvar för mitt liv och lyssna till min inre vägledning ha ett positivt synsätt och kan på så vis hjälpa andra. Det kommer inte några rymdmänniskor till undsättning..även om det finns de som tror el önskar det...nej..förändringen som vi alla MÅSTE genomgå sker inom oss och tillsammans kan det bara bli som det ska!!

Anmäl
2011-01-25 01:42 #77 av: Amon

Tack för informationen Ming. Nu vet vi var du står. Flört

Den här analysen har jag lånat av "Grinda" på illuminati:

"Den lilla människans ansvar handlar om att öppna ögonen för hur manipulerad hon blivit genom tiderna. En manipulerad människa är förvisso styrd i sina handlingar men i slutändan ändå ansvarig för sin ovilja att SE. Man vill hellre tro på sina auktoriteter än att få svindel. Man står inte ut med att inse hur hårt styrt allt verkligen är så man blundar..."

Och här kommer nästa meddelande från Veronica Keen - som många uttryckligen har väntat på! Glad

23 januari, 2011
Min Kära Veronica, vi i Nätverket ber om så mycket från dig, Vi uppskattar dina ansträngningar i går med att ta dig till Kensington, där det fanns folk att träffa, sinnen att öppna och viktiga kontakter att knyta. Du var förvånad att bli tillbedd att tala till en sådan gynnsam samling av människor. Du förväntade dig inte reaktionen som du fick, det var underbart att se. Som din man, vill jag tacka alla de som var närvarande för att ha tagit emot min kära fru och för förståelsen av det djupa kärleksbandet som för evigt binder oss samman.

Allt faller nu på plats och vår grupp blir snart fulltalig och då kan vi gå vidare med våra planer. Jag lovade att jag skulle guida dig till rätt personer. Du är inte ensam, min kära.

Planen för det Mänskliga Förslavandet träffar nu på svårigheter som inte hade förväntats... Då folk hittar sin röst så ifrågasätter och forskar de efter verkliga anledningarna för så mycket kontroll och manipulation. De är nu inte längre villiga att bli manipulerade av de som driver på Ondskan. Dessa personer följer och lever inte efter de regler som de ålägger andra. De kommer inte från er värld, det finns nu bevis på detta, vilket jag berättade strax innan jag gick bort. David Icke har sagt så i åratal och han får alltid rätt även om det tar år innan det blir klart. Sanningen kommer alltid fram till slut.

Vad ni nu upplever är statsstödd terrorism. Deras behov för Krig trycks nu på er. Blodspillning är ytterst viktigt för framgången av deras planer. De vill desperat få ett nytt krig, och ni blir konstant tillsagda att detta kommer att hända. Var modiga och säg, "Inte i mitt namn". Vägra att tillåta dödandet av oskyldiga människor och förstörelsen av ytterligare ett land. Ert vapen är Kärlek. Ju mer kärlek som ni kan generera mellan Raserna desto mindre antal folk kommer att acceptera ursäkterna från den Mörka Kabalen för att ha invaderat andra länder. Eftersom de själva invaderade Jorden så har de satt sig för att förstöra att som var av godo och nyttigt. De förstör länder för att plundra efter olja, guld, diamanter och vad som nu finns tillgängligt och att bortföra de som de anser som onödiga för vad de behöver. De försöker också att förstöra alla de som står upp för sanningen och du mina kära har upplevt detta. En medlem av min blodsfamilj är skyldig till detta. Hon skrev ett högst vidrigt brev till alla i min adress bok. Hon försöker att på alla sätt hon kan tänka sig att förstöra dig och som en konsekvens så förstörs hon av hatet. Alla är ansvariga för sina onda handlingar oberoende av vilka de är. Döden är en utmärkt likriktare.

Er värld kommer att återgå till Ljus och Kärlek kommer att råda. Kärlek återges alltid med en förstärkning av tio gånger. Vägra att tillåta RÄDSLA, oberoende av i vilken färg den kommer, oberoende av vad som sägs om vissa länder och religioner. Åk dit, prata med dem och gör era egna omdömen. Förbind er med era djupa Spirituella rötter, lär er mer om vilka ni är och varför ni är här på Jorden vid denna tid av stora strider. Ni har ett val, ingen skall borta denna rättighet. Låt folket besluta om de vill har krig. Det är bara då som de oskyldiga unga männen som blir tillsagda att de slåss för sitt land inte kommer tillbaka i lådor. Varje död kommer behövas stå till svar för. Agendan för den Nya Världsordningen är att förhindra folk från att inse vilka de i själva verket är. Deras största hinder är det snabba politiska uppvaknandet av medvetandet hos massorna. Så sa en av skaparna av den Nya Världsordningen. Ju mer ni pratar och interagerar med varandra desto mer kommer folk att vakna upp. Jag vet att jag ofta säger detta, men meddelandet måste förstås och hur brådskande situationen är.

Be för Frid och Kärlek för alla. Det är genom Kärlek som Upplysningen kommer och med det kommer ni att återföras till fullt medvetande. Ert val är - vill ni leva i Kärlek eller Rädsla? Ja, jag vet att det är svårt att vidmakthålla en positiv attityd medan runt omkring er så kraschar er värld. Ifrågasätt allt som ni blir tillsagda, hitta er röst, prata med andra, på bussar, tåg eller på arbetet. Hjälp dem att se att Ljuset - det finns mycket för er att lära.

Transformeringen kommer att hända. Den kan inte stoppas. Tidpunkt beror på er att kunna föra in den tidigare hellre än senare. Var starka, var självsäkra, vet att Sanningen kommer att avslöjas. Det Goda besegrar Ondskan.

Min kära, försök att vila dig. Vet att du arbetar för sanningen, såsom jag gjorde under min tid på Jorden. Jag är för evigt din beundrande make, Monty.

Anmäl
2011-01-25 17:47 #78 av: [Ming]

#77 Ja nu vet du/ni var jag står...och därmed förstår du/ni att jag inte sympatiserar med grindas analys då den är grovt generaliserande och nedlåtande.

(vem är vi ?)

Jag tar ansvar för mina tankar ord och handlingar...då min sanning gjort mig fri Cool

Anmäl
2011-01-25 22:12 #79 av: Ninnib53

#33, #34

Hade inte en aning om att det pågick människo-offer på detta sätt. Får mig att må illa. Först undrade jag om Svali (var det så hon hette som hade hoppat av?)hittade på, ville ha uppmärksamhet, men vartefter hördes det hur svårt hon hade att tala om delen som handlar om barnoffer. Får mig att vilja kräkas.

Nästan som hämtat ur Dan Browns böcker.

Anmäl
2011-01-25 23:10 #80 av: Amon

Ja - jag förstår mycket väl att många människor har svårt att tro på dessa fruktansvärt vedervärdiga berättelser - och mycket hellre väljer att blunda och stoppa huvudet i sanden. Det är nästan alltför mycket - man kan inte tro att "människor" (och det är de ju inte heller) kan bete sej på det här sättet.

Så var det för mej också när jag för två år sedan började att läsa David Ickes bok: "Sanningen skall göra Er fria" - jag var nära på att spy flera gånger medan jag läste boken - och jag visste inte riktigt vad jag skulle tro. Det stod bla att de (osynliga makthavarna) som styr oss har i alla tider skapat alla krig och motsättningar mellan människor - just för att de lever på vår rädsla - bla för att det är mycket lättare att styra rädda människor.

Men den personen som jag lånade boken av - har en mycket stark intuition - och han sa att den stämmer till 98%!

Och sedan så kom då hela karusellen med svininfluensan och vaccinet för 1½ år sen - som alltihop bara kändes HELT, HELT FEL!!! Jag tänkte bara att: "Nu har världen blivit HELT GALEN!!! Jag träffade på en man i en naturläkeaffär som var inne och köpte D-vitamin - som förebyggande mot svininfluensan.

Det visade sej att han var sjökapten - han hade hela livet rest jorden runt från hamn till hamn - och han hade mycket att berätta om illuminatis mörka planer med vaccinet, med mikrochips osv, osv. Jag kom hem på kvällen o la mej i sängen och frågade rakt ut i luften:

- Kan detta verkligen vara sant???  Och det var då det kom enormt stora ljuskaskader ovanifrån och bara sköljde över mej. (Det brukar det vanligtvis INTE göra efter en fråga)  ...Och detta tolkade jag som ett rungande: JAAAAAA!!!!!!!

Det var då jag på allvar började att söka och hitta information på nätet om svininfluensan - vaccinet - och allt det andra.

Det svarta är så bottensvart - så det är nästan övermäktigt för en vanlig människa att ta till sej. Men icke desto mindre är det väldigt, väldigt viktigt att ta fram det mörka i dagsljuset - för att kunna se det - och först därefter kan man göra något åt det

Så länge man blundar för det mörka - så kan det hålla på

Men samtidigt så får man ju inte fastna där i mörkret - utan att försöka att finna en balans - det ljusa glada måste vi ju ha för att orka leva - och för att orka att förvandla mörkret till ljus - som jag har fått till mej att vi skall göra!  Oskyldig

Anmäl
2011-01-26 09:25 #81 av: Ninnib53

Ja, det är väl det väsentligaste, att vi håller ljuset. För är det något som inte det mörka klarar av, så är det ljuset. Jag får en bild av att hålla ett tänt ljus framför mig. Men såklart måste vi hålla ljuset inom oss själva.

Glad

Anmäl
2011-01-26 09:43 #82 av: kajmal-0-

#80  är de ljuskaskader du pratar om synliga? eller är de medialt?

Anmäl
2011-01-26 21:55 #83 av: Amon

#82  Jag kan inte säga exakt om jag såg dem med mina fysiska ögon eller med mitt inre öga - eftersom jag var ensam i rummet - och ingen annan såg dem.

Men för mej kvittar det vilket - de var helt enkelt hur tydliga som helst - och väldigt talande kan man säga. Jag kunde inte tolka dem på ett annat sätt än att de bekräftade min fråga. Oskyldig

Anmäl
2011-01-27 17:49 #84 av: Hukanson

#76 "jag slår ett slag för Anna Berg" jaha Ming du gillar tydligen kanaliseringar väldigt mycket men du vill att de skall användas av dem som vill finna den nya ledarrollen i samhället vilket antagligen är både nödvändigt och välgörande.

De nya politiska ledarna som väljs inom svensk politik nu i vår borde säkert ha läst och integrerat Anna Bergs kanaliseringar för att den svenska politiken skall vara en ledning för hela svenska folket.

Det finns ju kanaliseringar av olika kvalitet, det vet vi ju. Det finns kanaliseringar av olika energier som sprids i världen - men är vi satta att döma det som kommer till oss? Är inte det som kommer i Herrens namn välsignat? Är inte det som kommer i våra galaktiska grannars och storebröders namn välkommet?

Det beror mycket på vem man själv är som person , vad man gör av det som kommer och hur den som ger budskapet väljer att kommunicera. I Stockholm har man en typ av intresseprofil , i Liverpool en annan. Att börja kanalisera sin döde make är tydligen praktiskt möjligt och genomförbart men då måste ju maken vara mycket intresserad av världens utveckling.

Jag blir ju litet ledsen på dig att du är så väldigt negativ för Amon bara för att hon inte kanaliserar St Germain och är mer i din smak.

Anmäl
2011-01-27 20:05 #85 av: [Ming]

#84Jag tycker det Anna förmedlar passar bra in i mitt liv helt enkelt.Hon vänder sig direkt till läsaren på ett sätt som jag gillar....thats it.

Jag tycker det är mycket viktigt att ifrågasätta kanaliserat material...det ska jag fortsätta göra men jag vill poängtera att jag inte har tolkningsföreträde för någon annan än mig själv.

Jag har inget emot Amon då jag skiljer på sak och person och jag tror inte Amon har något emot att jag inte delar hennes uppfattning om kanaliseringarna hon publicerar.

Vi människor uppfattar världen på olika sätt och just den mångfalden berikar och vidgar medvetandet.

Precis som med allt annat på jordens smörgåsbord väljer var och en efter sin förmåga vilja känsla och behov.

Anmäl
2011-01-27 23:56 #86 av: Amon

Precis - det ena behöver ju inte utesluta det andra. Vi behöver information från en mångfald av olika kanaler - för att det skall passa så många som möjligt.

Kanaliseringar från st. Germain och Ärkeängel Metatron lägger jag in på illuminatiifokus. Jag får ju sprida ut lite här och där.

Det har nu kommit svenska översättningar från Blossom Goodchild - som är en positiv kanal med frågor och svar. Den vet jag inte var (eller om) jag ska lägga ut någonstans. Tänkte en gång att byta ut Veronica Keen mot henne - men flera har uttryckt till mej att de vill ha kvar hennes kanaliseringar från sin make - så därför fortsätter jag väl såhär.  Glad

Förresten - på tal om st. Germain - har ni varit inne på den här sajten som jag hämtar meddelandena ifrån?  www.st-germain.se

Den är tillägnad st. Germain - och det finns en hel del information om honom och om Vår Nya Framtida Verklighet - och mycket annat, tex ufo-filmer osv. att se på och läsa om här - för den som är nyfiken!

Anmäl
2011-01-28 08:34 #87 av: Hukanson

Så en intelligent person skall alltså tolka ert omdöme så att Mästarna och Ärkeänglarna är Jordiskt Illuminati medans De Okända Besökarna är Utomjordiskt. Aha.

Kanske Galactic Council då är Satan och Djävlarna?

Den tysta samförståelsen behöver kanske luftas i ljuset litet.

Anmäl
2011-01-29 23:43 #88 av: Amon

Haha  Skrattande .... ja, en intelligent person får tolka det som den vill....

Anmäl
2011-01-30 15:18 #89 av: Hukanson

Är det inte litet konstigt att inte alla kanaliseringar läggs in på ÖN - där får man prata om vad som helst bara det är övernaturligt, spökligt alltså. Alla vill ju vara mediala kanaler där.

Cool

Anmäl
2011-01-30 15:32 #90 av: Amon

Varsågod och lägg in dem där om du vill. Den sajten är jag inte inne på - har andra som är mina favoritsajter.  Flört

Anmäl
2011-01-31 22:59 #91 av: Amon

30 januari, 2011
Min Kära, du är bekymrad om oroligheterna i din värld. Det är ett resultat av folket som vaknar upp och ser den förskräckliga korruptionen som de utsatts för och de gör något åt saken. Jag vet att Egypten hade en mycket speciell plats i våra hjärtan och det är svårt att se lidandet som avskaffandet av korruption innebär. De marionettdockor som sitter vid makten runt om i er värld exponeras nu då folk ser Ljuset. Vi sa att den mörka Kabalen skulle tappa sitt stryptag på er värld. De slåss hårt och de slåss fegt för att försöka hålla fast vid vad de ser som sin födelserätt. De har gjort er värld till ett fängelse. Ni är helt kontrollerade. Deras misstag är att öka kontrollen än mer i ett sista försök att hålla kontroll. Eftersom ni föddes in i förtryck så insåg ni det inte som sådant. Då ni höjer ert Medvetande så ser ni fängelsegallren, de är Lagarna som ni utsätts för från vaggan till graven. Ut ur mörkret kommer Ljuset. Ni kommer att se era medmänniskor och ni kommer att inse att det som delar er placerades där på ett falskt sätt för att separera er och ge dem ursäkter för att gå och Kriga. Ni förstår att spillande av blod, oberoende av vems blod, ger livskraft och makt åt dem. Era medmänniskor är inte fiender, de är alla offer för dem som kontrollerar Marionettdockorna. Ni kommer att höja er över det, ni kommer att bli fria. Våra två världar kommer att förbindas som aldrig förut. Ni vet vad ni måste göra för att detta skall hända.

Jag ber att ni alla välsignar maten ni äter. Be att det renas så att ni bara får godhet från den och på samma sätt vattnet som har så många kemikalier tillagda. Be att allt som kommer in i er kropp, Er Själs Bonad, är rent och fritt från alla negativa effekter. Be också att de giftiga kemikalierna i er luft, som kommer ifrån kemispåren, blir bortförda innan de tränger in i era lungor. Detta är krig, ni attackeras via den mat ni äter och luften som ni andas. Gud är på er sida och kommer att skydda er. Allt ni behöver göra är att be om det. Förstå att ni attackeras på alla nivåer. Det är upp till en var att respektera er själva tillräckligt för att ta dessa enkla åtgärder för att skydda er själva.

Försök att läsa upplyftande texter som kommer att höja er stämning. Kom samman för att dela mat och skratt då det är möjligt. Det ger er styrkan att övervinna den rädsla som konstant används på TV och tidningar för att kontrollera er. Skapa mycket Kärlek i era liv, tänk bara kärleksfulla tankar. Skicka Kärlek till de modiga själar som kämpar för sin frihet just nu, be för dem, hjälp dem då ni kan. De är modiga. De står upp för sina rättigheter som Människor, vilket har förnekats dem av de som har plundrat er värld. Vad ni nu ser är Mörkret innan Soluppgången. Anledningen till att de har Makt är därför att ni har gett dem Makt, utan ert medgivande skulle de vara Maktlösa. De kommer att exponeras och sedan blir det ert beslut så vida de skall tillåtas att återvända till därifrån de kom. Det blir folkets beslut och det kommer att göras demokratiskt.

Det monetära systemet som har gjort slavar av er kommer att exponeras som den mest korrupta synden mot mänskligheten. Bara verkligt onda sinnen kunde ha producerat en sådan förslagen plan. De kommer att avlägsnas. De får ingen nåd. De kommer att ställas inför de vars liv de har försökt att förstöra. De kommer att tvingas att stå inför den förstörelse de har skapat.

Allt handlar inte om undergång. Ni har allt att se framemot, Ljus och Sanning, Fullt medvetande när allt blir klart. Än en gång kommer ni att njuta av vackra Planeten Jord. Ni kommer att träffa vänner från andra Planeter. Lita på Gud, detta är den Gudomliga Planen i aktion. Var och en av er valde att delta i den. Det är er gåva till Gud att se till att detta händer. Ni går nu er väg. Min egen väg var inte en lätt väg. Det var när jag gick till andra sidan som jag förstod varför det måste vara så. Det var inte lätt att vara av Ljuset och att finna mig så omgiven av korruption. Jag levde Sanningen och bara Sanningen och jag kritiserades många gånger för detta. Det är aldrig lätt, men det är vad som är förväntat av er. Försök att se mot framtiden och gå igenom det nuvarande på bästa möjliga sätt med Ära och Värdighet intakt. Öppna upp till er Spirituella sida. Lär er att Meditera om möjligt. Det hjälper er att hantera det nuvarande och öppna upp era ögon mot vad som i själva verket händer. Var och en av er är viktig i Guds ögon, den Högsta Varelsen. Ni står på randen av den största Transformeringen som Jorden någonsin har upplevt, ni inför den, tänk på det...

Min kära, försök att njuta av resan. Vi kommer att skriva snart igen. Din beundrande make, Monty.

Anmäl
2011-02-01 06:18 #92 av: Hukanson

Må Herren välsigna Monty i sin himmel och hjälpa honom att vänta på att förenas med sin kära hustru Veronica. Det är lätt att känna tacksamhet för den vishet som präglar budskapet från andra sidan och som ju också är som ett föredöme för oss andra. Må vi alla vara lika visa och välvilliga när vi vandrar över till andevärlden. (Vi kanske skulle bilda en förening i det syftet? Svenska Galaktiska Frivilligkåren?)

Anmäl
2011-02-01 13:50 #93 av: Amon

Skrattande

Anmäl
2011-02-08 00:34 #94 av: Amon

February 6, 2011
Uppvaknandet som vi lovade händer nu, folk vaknar till sist upp till vad de är, Varelser av Ljuset som har blivit instängda i mörkret. Lita på mig. När ljuset väl har hittats och är erkänt så finns det ingen väg tillbaka. Det är vackert att se hur folk kommer samman i harmoni med en gemensam målsättning, för att avsätta de korrupta ledarna och försöka att skapa en bättre framtid för folket. Detta kan genomföras som jag har sagt i det förgångna - makten är i själva verket hos dem vid botten av pyramiden och ni ser nu hur detta händer. När folk kommer samman för att söka Rättvisa då kommer Religion och Politik i andra hand. Det är Folkets Makt som visar sig. Energin som de skapade var mäktig. Gevär och bomber behövs inte för att skapa förändringar, vad som behövs är att folket kommer samman och att de inte längre är rädda för dem vid makten. Makthavarna skapar Rädslan, men det är er sak om ni accepterar det eller ej. Deras modiga handlande har varit en lektion för alla som söker Sanning och Rättvisa. Var snälla och be att de inte leds till att acceptera någon som har satts upp av fiender till Egypten för att lura folket till att acceptera dem. De måste forska i bakgrunden och förbindelserna av alla som lägger fram sig själva som förslag att bli President. Övertagandet av Egypten har noga planerats, folket drogs ned till en sådan låg nivå att de inte något val annat än att acceptera den omedelbara avgången av den personen vars lojalitet var till hans överordnade .... Inte folket av Egypten. Be att folket ser igenom propagandan och kommer att välja klokt.

Min Kära, det vara underbart att fysiskt vara med dig denna vecka, jag kände att du behövde det, men det tar mycket energi så jag kan inte göra det alltför ofta, men det ger glädje till oss båda. Jag vill fortfarande överraska dig ibland. Det är roligt för mig att se att du fortfarande firar min födelsedag, tack.

Du introduceras nu till människor som gör det möjligt för dig att gå vidare med vårt arbete. Ni är alla medskapare av er värld och det är er sak att skapa en Värld där Sanning och Kärlek har reellt värde, och inte egendomar och makt. Du och jag har lärt oss den sanna betydelsen Kärlek och hur man skall leva i Kärlek då när ni har Kärlek, har ni ALLT. Genom Kärlek kommer ni att återupptäcka vilka ni i själva verket är och återknyta med Själen då den öppnar dörren till Ljuset och leder er ut ur ert självpåtagna tankefängelse och så kommer ni att åtnjuta en frihet som ni aldrig tidigare har haft. Detta är en tid för stora förändringar, var djärva, gå med det och så kommer ni att erfara livet som aldrig förut. Gå bort från bojorna av kontroll, gå in i Ljuset med glädje i era hjärtan. Acceptera den nya begynnelsen, det är nu dags för förändringar av allt. Den mörka kabalen försöker att förstöra bilden av karaktären hos de ni litar på. De ämnar skapa situationer med användning av fotografier med barn och vuxna som ser ut att visa att David Icke är en pedofil. Inget kan vara mer fjärran från sanningen. De har försökt alla metoder för att försöka förstöra honom. De sänker sig så lågt att det bara visar hur rädda de är för honom. Alla de av Ljuset vet att detta inte är sant. De korrupta kommer att exponera sig själva om de fortsätter med dessa hemska planer mot en man vars liv är tillägnat Sanningen och Ljuset. De gör mycket för att försöka att förstöra dig, min kära, brev etc.. Bara de svaga och osäkra är rädda för att gå upp emot dem, de saknar ryggrad.

Du hade en sammankomst denna vecka som gick bättre än förväntat. Detta är en del av vår Plan. Deras förståelse av vad som händer runt om i världen var så mycket bättre än vad du hade förväntat dig. Det finns sann vänskap och respekt för dig där.

Vi lovar att Sanningen kommer att blir exponerad och åtgärdad. Korruptionen är häpnadsväckande, Kyrkan, Politiska ledare likväl som organisationer som folk är förväntade att lita på blir exponerade. Det är bedrägeri på en enorm skala och nu när den har exponerats så blir det intressant att se vilka steg som kommer att tas för att förhindra att Sanningen presenteras för allmänheten. Se mot de som försöker att kontrollera situationen.... Det finns ingen plats för de korrupta att gömma sig, inte ens under jord... om de lyckas att undvika rättvisan så kommer döden till alla och då går det inte att springa iväg. De kommer att stå till svars för sin Korruption.

Det är när de korrupta är borta som folk kommer att skapa den sorts Värld som de bara har drömt om. Vad ni gör idag kommer att hjälpa att etablera den sortens värld som ni skulle vilja att era barn växer upp i. Ni, ja, alla ni som är utav Ljuset är människor som är utvalda att föra in denna förändring. Ni är älskade och skyddade för att införa denna förändring. Ni är älskade och skyddade, guidade i allt ni gör. Den Högsta Varelsen valde ut er att komma åter till Jorden så att Transformeringen nu kunde utföras. Det är därför som ni alla har kommit samman även om ni är i många olika länder. Ni är alla en ända stor utsträckning av Ljuset och Kärleken. Ert Ljus expanderar och det når ut till alla som söker Ljuset. Då allt fler människor runt om i världen finner sin röst och gör sig hörda så kommer det att förändras. Kom bara ihåg att ni är Många och de är Få. Deras ondskefulla planer kommer inte att lyckas såvida ni inte hjälper dem. Det kan inte göra det ensamma, de behöver er... 2011 kommer att bli ett intressant år. Det kommer att bli många förändringar, en del naturliga och andra mänskligt åstadkomna, men ni har lärt er att se skillnaden. Det är ett stort steg och ni luras inte så lätt längre.

Kom alltid ihåg att Kärlek är en stor tillgång. Vi på denna sida av Livet skickar så mycket kärlek till er alla. Vi finns alltid här när ni behöver oss. Min Kära, du har träffat så många intressanta människor denna vecka. Detta är bara början. Vi har stora planer och vi kommer att lyckas. Din beundrande make, Monty.

Anmäl
2011-02-14 21:31 #95 av: Amon

13 februari, 2011
Vi observerar de som styr och ställer och som råder över er värld bakom scenen när de försåtligt satte sitt eget folk i position samtidigt som de låtsades inför folket i Egypten att de kan se framemot Frihet... Det finns inte ett ända land i er värld där det finns frihet. Ni är alla fängslade och kontrollerade. Ni ser bara inte gallren. Det är allt gjort på ett så listigt sätt. Det är bara det att en del av er tror att ni är fria och de försöker att övertyga sig själva att de är så - det är en illusion.

Mänskligheten är mer kontrollerad idag än någonsin under Civilisationens historia. Kameror vakar över allt ni gör, skatter tynger er ner, och det finns lagar om absolut allt.

Vad ni arbetar emot är Verklig Frihet för alla. Vi kommer att uppnå detta. Vi har teknologin som är långt mer avancerad än någonting som era herremän har. Vi har visat att vi kan sätta deras missiler ur funktion. Deras ondskefulla planer kommer inte att fortlöpa så lättvindigt som de hade tänkt sig. Håll förtroendet för oss. Vi är där med er hela tiden. Planerna för Transformeringen är alla på plats. Det kommer att hända när tidpunkten är rätt. On ni bara kunde för ett ögonblick se vad det är ni håller på att införa - en framtid så godartad att det kommer att ta tid för er att ställa in er till den. Tänk ett ögonblick ... inga krig, ingen fattigdom, jämlikhet för alla, Verklig Frihet, sanningen om vilka ni är och var ni kom ifrån och den verkliga Historiken om er värld - tänk bara. Er själ kommer att återigen åtnjuta Ljuset av Evig Kärlek.

Vi vet att de som är känsliga bland er reagerar på de massiva förändringarna som händer. NI vet i er själ att dessa förändringar måste ske. Ni höjs upp till Fullt Medvetande. Det kommer att kräva justeringar då det gäller er, både fysiskt och emotionellt, då negativiteten förlorar sitt grepp på er. Detta måste dokumenteras. Ni skriver nu Historia - alla ni som arbetar för Ljuset. Det finns inget att frukta. Era vänner från andra planeter står redo att assistera er. Var vänliga och acceptera dem. De är era vänner. Ni kommer att se er värld med nya ögon då ni kommer ut ur Mörkret som påsattes er. Ni har medvetet hållits ovetande om faktum att era regeringar har fått assistans från oss under många år. Vi kom för att hjälpa, men deras planer var att sprida hunger och sjukdom för att enligt deras sätt att se saken "Göra en Befolkningsgallring". Ni har nyligen upplevt ett inflödande av Katastrofer, vilka alla var noga dirigerade och konstgjorda, för att inte nämna Hjärnkontroll som utövas på er alla. Ju mindre ni läser och lyssnar på deras propaganda desto bättre. Vi har lyckats förhindra en del av deras försök att starta det Tredje Världskriget. Ju mer godartad energi som ni skapar desto mer kommer den att uppnå.

Då fler av er öppnar upp till Spiritualitet blir det lättare för oss att kommunicera från Sinne till Sinne. Det är bara i seanser som språk är nödvändigt så att alla som är närvarande vet och förstår vad som presenteras för dem. Seanser som görs med Kärlek och Harmoni är en glädjefull upplevelse för alla som är involverade på båda sidor av livet. Vi arbetar hårt med att frigöra er värld från allt negativt inflytande. Ni kommer att bli chockade då ni inser den fulla utsträckningen av korruptionen. Det blir inte lätt för er att se den exponerad. Institutioner, Religioner etc. som ni har total förlitan på kommer att blottgöras. Guden som de krävde lojalitet till är inte den sanna Guden - den Yttersta Skaparen av Kärlek och Ljus, som ni antog att det var. Er värld har medvetet vilseletts. Det var en slug plan som lyckades utan att någon misstänkte vad som verkligen hände. De hittade på historier som ni alla accepterade som Sanningen. Där ni befann er så hade ni inte stort val. Snart kommer ni att se den större bilden. Det kommer en glädje till Jorden på en skala som aldrig tidigare har upplevts på Jorden. Det är nu dags att se mot framtiden och att lämna det hemska förgångna bakom er för evigt och gå frami Ljuset.

Min kära, ditt liv har blivit så hektiskt, försök att vila, det finns mycket att göra. Tills att vi skriver igen så skickar jag all min kärlek, min kära Valentina. Din beundrande make, Monty.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.