Annons:
Etikettupplevelser
Läst 3963 ggr
kajmal0
11/21/10, 1:09 PM

vad hände

det hände en sak för ett par år sedan en real fysiskt händelse..har länge undrat vad för klot jag såg, nån som har en gissnig?………………………………..                                                                                ´
Jag sitter i kökssoffan och röker, då säger en röst från hallen ­ Don t look” . Jag tittar ner
mot golvet och ser ett litet klot komma inrullande och stannar mitt på golvet. Det har olika fält i
någon sorts ljusgrå nyans, resten är genomskinligt, storlek ungefär 15 cm i diameter. Jag tittar upp
på min kakadua och ser att den tittar stint på köksgolvet. Jag vaknade nästa morgon i min säng och
vet inte alls vad som hände…………………………………………………
när jag ser på kakaduan försvinner minnet och jag vaknar cirka 10 timmar senare i min säng.

Annons:
Tofu
11/22/10, 6:30 PM
#1

Frågan är bara-vad rökte du för något?Svaret finns nog där.Tyst

JonasDuregard
11/22/10, 7:08 PM
#2

Att du vaknar i din säng efter att upplevt en surrealistisk händelse för ju tankarna till drömmar.

/J

kajmal01
11/25/10, 10:28 AM
#3

#1 varför skulle jag rökt något olämpligt?  jag röker hamilton, vanlig tobak………………detta är en faktisk händelse,#"2 som folk har svårt att förstå…….jag är en kontaktperson, som varit med  om mycket. denna situation som den beskrivna, har jag dock ingen förklaring på……..detta klot var helt enkelt något som hypnoserade eller sövde mej.

Playja
11/25/10, 10:48 AM
#4

#1… Hej Tofu  smile.gif Jag skulle uppskatta jättemycket om vi slapp den typen av kommentarer här inne på utomjordiskt.

Man behöver inte tro på det som berättas… det avgör man själv. Men att vara nedlåtande mot andra och deras upplevelser är inte okej i mina ögon. Då kan man faktiskt välja att inte säga något alls.

Hoppas du förstår hur jag tänker.  wink.gif

custom image

Ghosthunter
11/25/10, 6:26 PM
#5

Jättebra sagt Playja…jag håller medGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Tofu
11/25/10, 6:53 PM
#6

Ber om ursäkt och gör avbön.Problemet med mej är-realist ut i fingertopparna och ingen kan rubba den övertygelsen.Tyst

Annons:
Playja
11/26/10, 7:11 PM
#7

#6…  Uppskattar verkligen din ursäkt.  Skrattande *tummen upp för dig*

"Problemet med mej är-realist ut i fingertopparna och ingen kan rubba den övertygelsen"

Se det inte som ett problem utan en tillgång. Flört Huvudsaken är att vi har en förståelse för varandras olikheter.

[Hukanson]
12/2/10, 7:07 AM
#8

#7 Föredömlig moderering, Playja, men

"Huvudsaken är att vi har en förståelse av varandras olikheter"

vad är detta? är det mycket viktigt att vi förstår varandra - det kallas compassion på engelska och är vad Dalai Lama anser som det viktigaste för alla människor att prioritera just nu (kolla Facebook).

Vi är olika. Vi behöver förstå varandras olikheter. Vi behöver visa respekt för att det är nödvändigt. Deet räcker inte längre med tolerans eller uthållig vänlighet/kärlek. Vi måste FÖRSTÅ varandra.

Därför är det ju så kränkande med ignoranta uttalanden som tydligt visar en attityd av att ha för-dömande eller förut-fattade meningar eller en ovilja att förstå eller en ill-vilja att inte förstå.

Playja
12/4/10, 4:14 AM
#9

#8… Har läst ditt inlägg flera gånger men förstår inte riktigt hur du menar?

Jag skrev:  Huvudsaken är att vi har en förståelse för varandras olikheter.

Med det menar jag att jag har en önskan att alla skall kunna skriva här inne på Uj om sina upplevelser… vad det nu än gäller… utan att bli bemött med kommentarer som "vad har du rökt på?"

Vi ÄR ju faktiskt olika, men att försöka ha förståelse för andra ser inte jag som ett " kränkande - ignoranta uttalande med för-dömande eller förut-fattade mening""

enola
12/4/10, 9:47 PM
#10

Haha, jag skrattade faktiskt lite #1 men vi kan nog se mellan fingrarna. Jag är lika dan, jag kan inte låta bli och vara ironiskt när tillfället kommer… Men försökt samtidigt få fram nått vettigt om det går :D

Jag har stort förtroende för dig kajmal, och alla dina iaktagelser men jag kan bara läsa och förundras, men kan inte komma med några vettiga eller ironiska svar tyvärr…. :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

kajmal-0-
12/6/10, 10:20 AM
#11

det jag inte skrivit tidigare, är detta att det gnistrade av nåt genomskinligt, som det var nåt i klotet. jag utgår själv från att jag blev undersökt, eller ombordtagen under medvetenlösheten

Upp till toppen
Annons: