Utomjordiskt

är man ufo teknologin på spåren tro....

2010-10-29 04:44 #0 av: maria-svensson

eller har man redan byggt ufon med denna teknologin.

http://www.youtube.com/watch?v=LAdj6vpYppA&feature=player_embedded

Anmäl
2010-10-29 17:39 #1 av: maria-svensson

denna man pratar om samma teknologi som ufon använder och att ljuset som strålar från skeppen är en biprodukt, när dom använder högre frekvenser än vad våra ögon kan uppfatta. samma sak med filmen ovan, dom använder en osynlig laser men när lasern träffar metallkonen så lyser den kraftigt.

Bob Lazar and Area 51 - 1 of 20 (Top Secret UFO Conspiracy)

http://www.youtube.com/watch?v=vmJIhQSICSc&feature=related

detta är många filmer att se, men är man intresserad av ufoteknologi, så är det sevärt.

Anmäl
2010-10-30 23:28 #2 av: enola

Hmm, ska titta lite senare, verkar intressant!

Anmäl
2010-11-01 01:30 #3 av: NiklasEri

Angående första videon. Ganska simpel teknik egentligen... Men smart. Har för mig att jag har sett en liknande video förr, för år sedan. Undrar hur gammal videon är.

Men verkar osmidigt att vara beroende av något som ger själva strålen... Så att säga.
Men men..

Intressant att se!

Anmäl
2010-11-02 03:58 #4 av: maria-svensson

den är nog inte nygjord, så nog kan du ha sett den el liknande tidigare. det jag fastnade för var när jag såg filmen med bob lazar och att han pratade om att ufon som han jobbat och sett gav ifrån sig ljus och att han trodde att ljuset bara var en biprodukt från det som drev farkosten, då kom jag ihåg filmen med metallkonen och laserljuset och att lasern var infraröd och osynlig, men när den träffar ett föremål så ser man ljuset. så det jag blev fundersam över är om ufon använder någon liknande teknologi, men kraftigare och mer avancerat förstås

Anmäl
2010-11-02 10:58 #5 av: NiklasEri

Jo, kan ju vara så Glad 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.