Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 7842 ggr
Annira
2010-10-23 14:16

Färska UFO-filmer

Många har säkert redan sett detta, men ni som inte har-Varsågod!

http://www.st-germain.se/hatonn.html

Annons:
Playja
2010-10-23 16:22
#1

Tack för länken… Skrattande Skall titta lite senare ikväll!

mulac
2010-10-24 21:01
#2

En fråga som jag har tänkt på är hur agerar vi som individer om det dyker upp en massa "UFO´s" över hela världen och det visas i alla TV kanaler. Vad gör du? Går till jobbet och fortsätter som vanligt i vardagen eller vad?

[Hukanson]
2010-10-24 23:52
#3

En bra fråga! Som förtjänar en mängd bra svar.

Det bästa är ju att vi allvarligen pratar om saken i förväg så vi har en slags plan för hur vi bör göra. En Ny Svensk Beredskaps Plan. Ladda alla skyddsrum med breda pc och laptops länkar till satelliter och goda mackor så har vi hårdvaran klar för ev oroligheter - det skulle kunna bli litet oroligt, eller hur?

Sanningen är ju att de som tror att det ÄR sanning förväntar sig att vi faktiskt får se dem inom 20 år. Att de vill komma ner till oss därför att vi är i full utveckling att stiga upp till dem!

Att mötas på halva vägen i beredskap att uppnå samförstånd är den enda vägen om vi tar Kärleken och Sanningen tll ledstjärnor - men också för att vår väg är redan bestämd i en högre skapelse och harmoni är att acceptera och följa efter i tacksamhet och tilltro.

FÖRÄNDRING kanske är att vi måste förändra vårt sätt tänka och leva på helt andra grunder än tidigare.

[Hukanson]
2010-10-25 00:06
#4

Förresten, frågan är måhända mycket ny i Sverige - men i USA har man verkligen tänkt mycket på det här och det kommer en masa filmer på biograferna om detta. Se länken:

Rymdinvasions-filmer

Men vi i Sverige borde inte låta diskussionen om verkligheten bli en diskussion om filmer och tv-serier!! Vi borde leva i verkligheten och höja nivån på vår medvetenhet. Detta innebär att vi inte ska vara så rädda för oliktänkande och det vi inte förstår utan förtrösta på att det är något som vi alla kommer att förstå om vi är öppna för att vilja förstå mer.

Ock, som sagt, det kan mycket väl vara så att vi måste göra det. Av fri vilja eller av nödvändigt tvång.

Är Du utvecklingsbar eller ej?

[GunillaR]
2010-10-25 01:28
#5

# 2 - Jag tror att jag skulle gå till jobbet (om jag hade haft något) och avvakta. Det är jättesvårt att svara på denna fråga men inte desto mindre viktig fråga att fundera över.

Att det finns utomjordiska intelligenser och att de har observerat oss under många tusen år, det är jag tvärsäker på. Och att vi kommer att konfronteras med någon av dessa inom snar framtid är jag också säker på.

Frågan är bara vem de är och vad de har i syfte.

Är det fysiska farkoster eller är det ljusfarkoster?

Är de vänligt sinnade eller inte?

Vi kan ju bara spekulera om detta. Men att skaffa hem lite konserver är nog ingen dålig idé. Det borde vi alla göra med tanke på hur sårbara vi är i denna vår bekväma värld som vi lever i.

lyrah
2010-10-31 10:26
#6

äh.. jag kör en smash and grabb mitt på ljusa dagen på närmsta ica med gott samvete när kaoset börjar eller något i den stilen, he heSkrattande tror ändå inte att någon skulle bry sig för dom skulle nog vara upptagna med att hantera sin nya världsbild, he he och jag ser framemot den dagen då vi får väntat besök och jag väntar än

Annons:
Ghosthunter
2010-11-11 17:01
#7

Dom är ju redan här och har förmodligen varit det i flera 100 år kanske t.o.m flera 1000 år….

Vissa som har haft kontakt, ofta genom ombordtagningar kan vittna om att dom vill ta över vår jord och vissa påstår att dom vill lära oss hur vi ska leva för att inte ta död på oss själva. Dom har själv en planet långt långt bort i en annan galax som har förstörts av kärnvapen…

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Hukanson]
2010-11-12 13:13
#8

Har läst i ett kanaliserat budskap att de är besvikna på världens ledare som inte bara hemlighåller den uppenbara närvaron utan också verkar säga nej till ett öppet möte , ett officiellt mottagande alltså.

Visst kan man väl förstå det på sätt och vis. Om det nu verkligen är sant så kanske Reinfeldt och Obama och alla andra ledare i världen ändå har litet svårt för att acceptera att den politiska dagordningen så totalt skulle förändras och helt nya prioriteringar utredas av kommitteer och samarbetsorgan.

Därför sa ju också Jesus att det är svårare för en rik att komma in i himmelskt tänkande än en kamel att pressa sig igenom en smal port.

Han visste vad han pratade om. Det gör nog även Kryon som förmedlar ett budskap till världen från Australien:

Kryon Budskap

Glad

Upp till toppen
Annons: