Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 3045 ggr
Ghosthunter
2010-11-11 20:15

Från framtiden...

Tror ni att många aliens kommer från långt bort i framtiden och besöker oss? Precis som några tidsresenärer?

Jag läste i en bok nyligen att det var en som hade blivit ombordtagen på ett UFO och dom hade sagt till henne att dom kom från framtiden och "att det var så långt fram att det är ingen mening att vi försöker förklara, ni jordbor kommer ändå inte att förstå"

/GH

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
kajmal0
2010-11-11 20:41
#1

har kontakt med en dam 50 000 år in i framtiden, från en stad som kallas kamjal

Ghosthunter
2010-11-11 20:44
#2

Wow….coolt!! medialt eller verkliga möten?Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

kajmal0
2010-11-11 20:49
#3

citat från min bok………………………………….                                                          Kamjal – jag kallar henne så. Hon säger att
hon kommer från en stad i framtiden som heter Kamjal. Hon kom år 2002 för att stanna och hjälper
till med det mesta. ­ Jag är ditt kontrakt” säger hon. Jag såg henne för många år sedan i Stockholm
men förstod inget då, jag blev bara förvirrad. En gång stod hon i hallen i det hyreshus där jag bodde.
En annan gång stod hon i inrikeshallen på Arlanda. Nu har hon kommit för att stanna. Hon säger ­ I
´m waiting. Tidsflödet som många gånger förr, tänds och släcks som en lysande stjärna på himmelen,
som en lampa. Det är tidsflödet säger Kamjal.

kajmal0
2010-11-11 20:54
#4

hon säger att dom lever på luft , där i framtidens stad

kajmal0
2010-11-11 21:00
#5

har sett henne i andliga visioner, och många drömmar. i vaket fysiskt tillstånd, kan jag se henne som skifftningar i luften, eller en ljus  svagt synlig skepnad

Ghosthunter
2010-11-11 22:42
#6

Verkligen spännande vill jag säga. Lever på luft…det låter ju bra om man inte har nåt krubbSkrattande

Har du frågat henne om det skulle vara möjligt för oss att resa fram 50 000 år in i framtiden och se deras värld?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
kajmal0
2010-11-11 23:08
#7

satt och kollade på ufo-sidor på datorn en kväll,   då sa hon att "vi behöver inga skepp"……………… satt förra vintern vid datorn, såg henne då som en ljus skepnad i rummet….när jag lagt mej for en starkt lysande punkt genom fönstret och upp i luften och slocknade . när jag sa hej lyste den upp igen och försvann uppåt i rymden.så försvann den. ………………………tror inte vi människor klarar nåt sånt.

Ghosthunter
2010-11-12 09:32
#8

Nä inte rent fysiskt….jag tänkte själsligt…en själavandring eller astralresa..

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

kajmal0
2010-11-12 09:54
#9

hon säger"" i am waiting"……..som levande ande efter döden, går det nog att följa med #8 en själavandring som du säger

Ghosthunter
2010-11-12 09:57
#10

Ja efter döden…visst..

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: