Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 4986 ggr
Ghosthunter
2010-11-12 21:18

Historiska UFO målningar

Jag hittade en intressant sida med gamla målningar med "objekt" som kan vara UFOn. Det finns t.o.m ett mynt med ett UFO-liknande "objekt".

Det är intressant då det förstärker teorierna om hur länge dom har besökt oss.

Allt behöver dock inte vara UFOn…dom trodde ju mycket på järtecken förr i tiden ocksåGlad

Här är länken!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
maria-svensson
2010-11-12 22:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

nu är väl inte längre frågan om dom existerar, utan varifrån dom kommer, är dom övriga planeterna i vårat solsystem bebodda, vem vet vad som finns på venus egentiligen, jag köper inte längre teorin att våran planet ligger på exakt rätt avstånd från solen för att det ska kunna finnas liv. man har tidigare gått ut med att det är -130 grader på mars, men ändå så smälter isen där och övriga planeter i vårat solsystem värms upp idag. tidigare så har man visat venus som en röd planet som är +400 grader på, men nyare färgbilder så är den en blå planet med vita moln, och hur kan den vara det. min teori är att solen sänder bara ut olika frekvenser och iomed att rymden är i princip tom, så finns det inget som bromsar upp dessa frekvenser så att avstånd till olika planeter i vårat solsystem har ingen större betydelse. jorden håller inte samma avstånd från solen hela tiden, utan den kan variera med stora avstånd utan att tempraturen påverkas globalt. se filmen secret space, det finns mycket där som man inte kan avfärda och nasa litar jag inte en sekund på, iomed att det är en millitär inrättning, även om dom försöker att ge sken av att vara öppna.

ANAKIN SKYWALKER -X22

Ghosthunter
2010-11-13 11:08
#2

Har du skrivit i fel tråd?Tungan uteSkrattande Jag vet att UFO finns, jag har själv sett ett. Men anledningen till att jag inte var rak på sak här, är att jag skriver ur konstnärernas perspektiv. Det är ju inte alls säkert att dom just har målat av ett UFO… kan ju vara andra saker dom syftar på eller ren fantasi.

Jag tror dom kommer långt, långt ifrån. Men sen så kommer ju vissa igenom svarta hål som är genvägar mellan dimensionerna…har jag hört iaf…Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

maria-svensson
2010-11-13 14:09
#3

#2 tror du får läsa mitt inlägg en gång till!!! se gärna david icke secret space, lite svårt att bortförklara alla ufon som rör sig runt iss.

ANAKIN SKYWALKER -X22

Upp till toppen
Annons: