Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2151 ggr
kajmal01
2010-11-25 11:09

oförstående så kallade troende människor

det är konstigt, det kommer medelande om händelser ock så kallade kannaliseringar från världen hela tiden, man drunknar i uppgifter. försöker man tala om verkliga händelser så blir man förlöjligad. beskrev en händelse för en person, och denne frågade om jag druckit  LSD…………om man läser till exempel  john e macks bok BORTFÖRD.så får man beskrivna händelser som verkar helt otroliga

Annons:
mulac
2010-11-25 20:55
#1

Vi människor är konstiga utan tvekan kajmal, jag har också sagt fel eller skrivit fel. Det är irriterande men många lockas hit dessa forum av någon orsak som kan vara svårt att förstå nu men kanske längre fram i tiden får det någon mening. Jag har märkt att det är likadant överallt där jag har farit fram i alla fall.

Det finns så många faktorer som styr oss och en av de stora är rädsla för att störa tryggheten hur vi har det då vi har byggt upp en värld av illusioner och vetenskap. Detta behöver inte vara dåligt men kanske det har tjänat sitt syfte och det är dags att gå vidare. Men vissa går snabbare framåt än andra så vi får ha tålamod. Framtiden får utvisa vad som är bra eller dåligt för oss vilket vi alltid har fått göra.

Upp till toppen
Annons: