Kanaliserade budskap

Så har det hänt - Obama skjuter skarpt, typ nucl.

2010-11-24 20:16 #0 av: Hukanson

Amerika sägs ha tappat omdömet och ville skjuta missil emot Iran vilket skulle ha stoppats av Alienflottan. Detta skulle ha fått Obama rasande nog att vilja avfyra en missil emot Alienflottan, vilket inte har en chans att lyckas.

Kan vi tro på detta?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2010-11-24 20:19 #1 av: Hukanson

SaLuSa heter en Alienguide som sprider budskap på Jorden genom sitt medium och de har så berättat om vad som händer nu och även om detta med Obamas reaktioner.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2010-11-24 20:58 #2 av: Amon

Jag har sedan några månader tillbaka regelbundet lagt in SaLuSas kanaliseringer översatta till svenska på illuminati. ifokus. - efter önskemål från översättaren Per-Staffan.

Här finns flera kommentarer till videon i #0 som fanns med i meddelandet från 19/11 - och som jag också reagerade på - och även skickade en förfrågan om till Per-Staffan som översätter meddelandena.

Här förstår man att det är illuminati som skickat iväg den här missilen som Den Galaktiska Federationen har stoppat. Obama har ingenting med detta att göra enl dessa meddelanden.  Flört

http://illuminati.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=cc848aac-f7c1-4ef8-b474-a197a8c3e6ea&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup#111

Anmäl
2010-11-25 22:30 #3 av: Amon

På den här sidan kan man läsa att en missil sköts upp mot Obamas eget plan (Air Force One) och en missil mot den galaktiska federationen. Båda missilerna oskadliggjordes dock långt innan de hann att göra någon skada: 

http://www.ashtarontheroad.com/ashtardiscernment_1116_.html

Anmäl
2010-11-28 00:37 #4 av: enola

Jag tror som så; att Obama bara är en marionett i spelet, de skyller på honom, men USA´s president har inget att säga om hur landet skall göra.

Vi skulle ha gått under flera gånger om! Om det var så att vi "människor", hade haft makten att se till att det hände. Men vi har vakande ögon på oss!

Anmäl
2010-11-28 02:13 #5 av: [GunillaR]

# 4 - Jag tror jag resonerar precis som du.

Men när jag läser ovanstående så kommer jag onekligen ihåg den lilla resa jag gjorde en tidig morgon vid en utomkroppslig upplevse.

¨Några av er har säkert läst den för jag har lämnat redogörelse härinne för några år sedan.

Eller om det var på Existens, jag vet inte,

Anmäl
2012-09-24 23:30 #6 av: Cristine

Denna har jag missat, den var intressant!

Det är inte så mycket som har hänt sedan dess.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-09-26 21:03 #7 av: [KosmosBill]

En av Obamas rådgivare bakom kulisserna och en som vet det mesta om USA och deras kontakter med aliens. Dear old Henry får här några frågor av Luke.

Det ploppade upp en till förutom videon nedan...

http://www.youtube.com/watch?v=W4xgfaBTlt4&feature=player_embedded#!

Anmäl
2012-09-26 21:13 #8 av: Cristine

Ja gå och lägg dej och dö jädrans frågvis!

Anmäl
2012-09-26 21:16 #9 av: [KosmosBill]

#8 Vaa ?

Anmäl
2012-09-26 21:26 #10 av: Marr

????

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-09-26 21:35 #11 av: Cristine

He he he ..tror jag Kissinger tänker!

Min sjuka humor!

Anmäl
2012-09-26 22:06 #12 av: Marr

ha ha ha! kul att Kissinger tycker reporten är sjuk. Mer än halva världen vet ju eller tycker att Kissinger inte är frisk i huvet. Skulle jag varit reporter där hade dom väl lyft ut mig. Vad han slingrade sig den ormen... Skrattande

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-09-26 22:07 #13 av: [KosmosBill]

Ett av historiens stora monster, med miljontals liv på sitt samvete.

Luke är modig. Han har konfronterat så många nu.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.