Kanaliserade budskap

Kanaliseringar

2010-12-21 13:30 #0 av: [GunillaR]

Hur ställer ni er till alla dessa kanaliseringar som sprids ut?

Kommer ni håg för några år sedan då det kanaliserades hej vilt om att det skulle visa sig en flotta över jordens samtliga större städer, den 14 oktober. Kommer ni ihåg?

Som bekant så tystnade de flesta av dessa kanaler ganska snabbt när det inte bidde någon uppvisning.

Jag tvivlar inte på kanaliseringar som sådana eftersom det händer att jag själv kanaliserar och får budskap då och då.

Det första man får lära sig när man ska öppna för kanalisering är att det finns krafter som både är ljusa och mörka och som kan komma in. Och att man därför måste vara mycket uppmärksam så att man inte släpper igenom oönskad information.

Man måste vara mycket kritisk mot alla dessa buskap och lära sig att gå in i sitt eget hjärta och där ifrågasätta om det som säges är trovärdigt eller icke.

Man måste också försöka ta reda på personen ifråga och även den som kanaliserar. För det är ju så att det finns högre ljusvarelser som kanaliserar genom många personer, till exempel Den violetta flamman (St Germain).

Mästare Kuthumi kanaliserade för några år sedan via en del personer, men så småningom gick han vidare till en dimension där det inte går att nå oss människor.

En gång till, var kritisk till budskapet som du läser. Svälj inte allt med hull och hår! Ifrågasätt! Speciellt som om kanaliseringen tar ställning!

Anmäl
2010-12-21 16:47 #1 av: Amon

#1  Jag håller helt med dej om att man ska lyssna inåt och känna efter vad som känns rätt eller inte. Jag lägger ut dessa kanaliseringar (några på illuminati.ifokus - och några på utomjordiskt i.fokus) - efter en förfrågan av Per-Staffan - som översätter de flesta meddelandena och har samlat de bästa kanalerna på en enda sida som heter: 

www.st-germain.se - och där finns också mycket annan intressant information att hitta!

- för att så många som möjligt ska kunna ta del av dessa meddelanden och själva ta ställning till vad de tror eller inte.

Jag har också skrivit överst i den första tråden, när jag började med att lägga in kanaliseringar i augusti (via Kris-Won och Matthew Ward):

- "Jag uppmanar alla att noggrant studera dem - och själva bedöma vad ni kan ta till er och lämna resten därhän. Som med all ny information - både kanaliserad och annan - så är det mycket viktigt att inte svälja allt med hull och hår - utan att själv bilda sej en uppfattning av vad som känns rätt!

Med detta sagt - och att ha med sej i bakfickan - så är det fritt fram att njuta av dessa underbara meddelanden!"

För min egen del så känns de huvudsakligen mycket äkta och trovärdiga - och de går också oftast helt i linje med varandra och med annan information som jag får -men som sagt - var och en får göra sin egen bedömning! Glad

Ps. - På tal om rymdskepp - för två år sedan var jag inte med här - men rymdskeppen har ju visat sej massivt över många stora städer runt 13-14 oktober i år (det finns många videofilmer på you-tube om dessa) - så det kanske var så att de tog fel på två år? Andevärlden har ju svårt för tidsbegrepp - efersom tid INTE existerar i den andliga dimensionen på samma sätt som i vår!

Anmäl
2010-12-21 17:14 #2 av: Amon

Detta svar fick jag av Per-Staffan i aug - när jag började lägga in dessa meddelanden:

"Jag har också vid tillfälle sett ditt svar till "tvivlare" och jag tycker det var ett mycket bra svar, som visar på kunskap och att du har följt området en längre tid, vilket de förmodligen inte har gjort. Själv har jag också följt denna utveckling i ca 15 år och regelbundet läst Sheldan de senaste tio åren, och Mike när det nu var han började för ca 8 år sedan, Matthew lite mer på senare tid. 

Jag kan inte själv kanalisera men är en mycket intuitive person och har under de senaste tio år känt en stor övertygelse om riktigheten i dessa meddelanden. När jag för knappt ett år sedan såg möjligheten att översätta dessa meddelanden till svenska i samarbete med andra översättare till andra språk tog jag genast möjligheten och har arbetat hårt sedan dess. Jag fick också ihop min egen sajt i början av detta år. 

Jag håller med dig om att folk kan hitta meddelanden på egen hand på min sajt, men först måste dom känna till den. Och att lägga in meddelanden på olika bloggar och trådar då och då är ett bra sätt."

Anmäl
2010-12-21 17:15 #3 av: mulac

Tack Amon för texterna!

Jag läser tidningar på nätet många utländska och ser oftast på CNN eller någon annan utländsk kanal. Tyvärr så är det mycket skräp överallt (milt sagt) ! Men då man ser hur våldet trappas upp med massor med mord , övervakning , nya spion nätverk och för att inte nämna all terroristverksamhet -- ja vad skall man säga jag känner som  det är för att skrämma oss till lydnad. Men vi väl se vilka avslöjanden som kommer! Jag hoppas också att vi människor får hjälp för annars så väntar ingen trevlig framtid.

Konstigt var det med hotet från N korea  också ????

Jag ror att jag läst i meddelanden också att de rensar vår planet  ?

Så jag såg denna på Spaceweather

Anmäl
2010-12-22 03:18 #4 av: Amon

Tack själv, mulac!

Ja - enligt samstämmiga uppgifter från de olika meddelandena så hjälper våra utomjordiska vänner oss hela tiden med alla möjliga saker. Bla har de stoppat flera kärnvapenrobotar - och hindrat oss flera ggr från att förstöra jorden.

De har lovat att någon terroristattack liknande 11/9 osv. - kommer INTE att tillåtas ske! Så vi kan vara lugna - som tex att bomben i Stlm tex utlöstes för tidigt - att bomben i Roms tunnelbana upptäcktes INNAN den hann göra ngn skada osv.

Det verkar som om det blir lugnt under julhelgerna - men fram i januari-februari så sätter avslöjandena igång på fullt allvar. Och nu har våra vänner fått "Full tillåtelse" - som Ashtar säger - så nu finns det inget längre som hindrar dem i att sätta sina fantastiska planer för jorden och mänskligheten i verket!

Det blir säkert en del kaos under en viss tid - men vi som är lite informerade kan hjälpa till att lugna folk - att detta bara är en kort övergångsperiod till något MYCKET, MYCKET  BÄTTRE! Glad

Tyvärr kunde jag inte se månförmörkelsen i morse - pga att månen just då gick ner bakom ett berg!

Anmäl
2010-12-22 13:56 #5 av: Hukanson

GunillaR, det kan ju faktiskt vara så att man kan se dessa fenomen och kanaliseringar i ett mycket mänskligt Kontaktsökande perspektiv. De vill helt enkelt få uppmärksamhet och ett tillfälle att i vår förväntan att få kontakt ge den Kontakten.

Men då måste man ju tro att detta med aliens och flying spaceships är verklighet och sanning.

Men det är skillnad på LJUSET och alienhelpers.

Vad jag förstår är den Gudomliga Hierarkin lika mycket deras Gud som våran Gud. De är bara mer utvecklade varelser än vi här på Jorden. Men våra Ljuskroppar är kanske annorlunda.

Man kan ju inte döma hunden efter håren och med århundradena så har det ju blivit en hel del begåvat folk som gått genom gravstensportalen. Om vi är tillåtna att utveckla en materiell civilisation på "andra sidan" vet inte jag - vem känner vad som finns i LJUSET ?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2010-12-22 17:28 #6 av: [GunillaR]

Amon - Det kan ju vara så att de tog fel på årtal, det är ju helt möjligt. För även om jag inte personligen sett något rymdskepp så finns det ju tillräckligt många bild- och videobevis för att det skett många observationer, speciellt under det sista halvåret.

Jag är ingen skeptiker men jag är väldigt kritisk till den information som flödar just nu med "kanaliseringar" och videos med allehandla skrämselpropaganda. För att inte tala om dundrande förkunnare som sprider hat och rädsla, exakt som en viss korpral gjorde på 30 talet.

Det förnämliga internet har just nu blivit ett instrument av rena infokrig, detta måste man förstå och inte blint tro på allt som skrivs och sägs.

Därför måste man vara kritisk.

Vad gäller terroristen i Stockholm så hade jag faktiskt i mina tankar, att kanske har var en högre makt som styrde undan den verkliga katastrofen. Nu blev bara förövaren dödad, ingen annan.

Men om detta var en "skyddsängel" eller om detta var utomjordingar som styrde detta, det var ingen av oss. Jag kan däremot se detta som ett Gudomligt ingripande.

Anmäl
2010-12-22 17:31 #7 av: [GunillaR]

# 3 - Vad menar du med att de skulle rensa vår planet?

Vilka är "de" och vem ska rensas?  Och hur?

Anmäl
2010-12-22 17:39 #8 av: [GunillaR]

# 5 - Skillnad på Ljuset och alienhelpers........

Kanske alienhelpers är en del av Ljuset.

Men å andra sidan så tror jag att människan har ställt till det så för sig att hon har skaffat ett sådant dåligt karma att detta måste hon själv arbeta bort om hon inte ska förgöras. För vem skulle hjälpa någon som är så självdestruktiv som människan? Om inte något annat ska ske såsom en höjning av vibrationsfrekvensen, så att människan själv inser att hon måste välja en annan väg.

Frågor och inga svar ............ men kanske lite funderingar.

Man kan kanske likna detta med att man ser en person som håller på att supa ihjäl sig, att gå ner sig helt. Och så vill man hjälpa denna person. Man kan hjälpa honom/henne med terapi och avvänjning och även ge honon/henne verktyg till att börja ett nytt liv. Men jag kan inte gå in i personens själ, för denne måste själv inse sin situation om någon förändring ska kunna ske.

Anmäl
2010-12-22 22:32 #9 av: mulac

# 7  Jag hänvisade till en artikel på spaceweather (hittade den inte nu) om att stroposfären var renaste den har varit på 50 år och det kan ju tyckas konstigt med allt som vi släpper ut och vulkanaska m.m.

Anmäl
2010-12-23 00:03 #10 av: [GunillaR]

# 9 - Jag förstår inte vad du menar. Du säger att någon rensar jordens atmosfäriska lager, vem skulle göra detta menar du? Där står ingenting på denna sajt du hänvisar till om detta, bara ett konstaterande att det var rent.

Eller vet du något som vi andra inte vet?

Anmäl
2010-12-23 02:37 #11 av: Amon

Jag har läst i ett eller flera meddelanden som jag lagt in - kommer nu ej ihåg vilket - att visst har de har rensat i vår atmosfär! När vi har fått full kontakt med dem så kommer de också att rensa våra hav och vår natur. De har obegränsat med teknik för detta.

Med "de" menas den Galaktiska Federationen - som är en samling av många tusentals olika uppstigna civilisationer som alla samarbetar med ljuset för mänsklighetens och jordens upphöjning.

De arbetar också med att höja vår och moder jords vibrationfrekvens (medvetandenivå). I år har den höjts upp till en nivå som motsvarar tre gånger så hög frekvens som det var i fjol på jorden. Och i samband med detta så renas våra olika kroppar - liksom jordens - succesivt i olika steg.

Dessa utrensningar och helanden av gamla sår från våra tidigare liv - kan visa sej som olika krämpor som plötsligt dyker upp och sedan förvinner igen. Det kan vara gamla relationer som skall helas, olösta frågor på det ena eller det andra sättet. 

Vi har bara ett par veckor kvar att göra klart det gamla - för när vi kommer in på det nya året 2011 - efter solförmörkelsen i januari - så kommer snart något helt nytt i vår långa historia att börja! Glad 

http://consciousco-creationalcoaching.blogspot.com/

Anmäl
2010-12-23 12:12 #12 av: [GunillaR]

Får man vara lite cynisk?

Så du menar att BP ska slippa  undan den ödeläggelse de har ställt till med i Mexikanska Golfen? Så att det blir ok att sätta igång med nästa katastrof,.................

Alltmedan herrar direktörer tjänar miljonbelopp och miljardbelopp? För så länge lagen om största möjliga vinst existerar i vårt samhälle så kommer vi också att roffa åt oss och fortsätta att förstöra vår natur. Allt för att de stora bolagen ska kunna tjäna pengar och herrar direktörer ska få saftiga bonusar i sina redan feta plånböcker.

Vad händer med all regnskog som vi skövlar bort för att kunna odla grödor? Ska GF svinga med sitt trollspö så att regnskogen kommer tillbaka?

Fenomen som aska vid vulkanutbrott ska jordens egen naturliga atmosfär kunna ta hand om för om all vulkanaska från tidernas begynnelse låg kvar uppe i atmostfären skulle vi inte ens se solljuset.

Jag är medveten om frekvenshöjningen. Denna har pågått i flera år. Men om det är utomjordingar som gör detta eller om det ligger i planeten Jordens egen utveckling, det vet varken du eller jag.

Anmäl
2010-12-23 14:03 #13 av: Amon

Alla kommer att få stå till svars för vad de gjort!

God Jul nu på Er allihop!

Special Christmas Message from Mike Quinsey:

Hi Friends,

This year may not have fulfilled its promise, but that is all the more to look forward to in 2011. It will undoubtedly be a year of many surprises, and we shall finally see the fruits of all the effort put in to bring Light to the Earth. It will be most illuminating as the truth surfaces in respect of the dark Ones, and their plans are revealed for all to contemplate. Better still we should learn of the plans of those that have come to free us from enforced imprisonment.

Thank you for your support and long may it continue. We do not have far to go now to establish that elusive peace that is ours by rights. Keep spreading the Light more than ever before, and we shall defeat those who have set themselves up as our Controllers.

Whatever way is of your choosing, enjoy this happy break, and spread happiness where ever you go.

In Love and Light Mike Quinsey.

The Meaning of Peace:

There was once a king who offered a prize to the artist who could paint the best picture of peace. Many artists tried. The king looked at all the pictures, but there were only two that he really liked, and he had to choose between them.

One picture was of a calm lake. The lake was a perfect mirror for the peaceful towering mountains all around it. Overhead was a blue sky with fluffy white clouds. All who saw this picture thought that it was a perfect picture of peace.

The second picture had mountains, too. But these were rugged and bare. Above was an angry sky from which rain fell, and in which lightening played. Down the side of the mountain tumbled a foaming waterfall. This did not look peaceful at all.

But when the king looked, he saw behind the waterfall a tiny bush growing in a crack in the rock. In the bush a mother bird had built her nest.... a perfect picture of peace.

Which of the pictures won the prize?

The king chose the second picture.

Do you know why?

"Because," explained the king, "peace does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. Peace means to be in the midst of all those things and still be calm in your heart. That is the real meaning of peace."

That is the REAL meaning of peace.

Anmäl
2010-12-23 14:07 #14 av: [GunillaR]

# 13 - Amon skulle vi inte kunna hålla denna tråden fri från kanaliseringar och använda den till konstruktivt meningsutbyte?

Har du överhuvudtaget några egna ord att säga om allt detta?

Har du något ansvar för allt detta som du lägger ut här på sajten?

Jag har ingen lust att konversera med ett kanaliserat budskap!

Anmäl
2010-12-24 00:14 #15 av: Amon

Kära lilla Gunilla - nu rimmar jag visst också!  Flört

Om du inte tycker om dessa meddelanden - så föreslår jag att du låter bli att läsa dem. Jag lägger in dem för alla dem som är intresserade - många har upprepade gånger tackat mej för detta - och ännu fler läser dem.

Att lägga in dessa meddelanden är en utav flera olika uppgifter i mitt ljusarbete som jag har tagit på mej. Det kommer heller inte att pågå så värst länge till - snart nog kommer dessa meddelanden att komma på tv-sändningar världen över - så då kan jag släppa den här uppgiften. I stället så kan jag då ägna mej åt andra uppgifter.

Det är intressant också vilka starka reaktioner hos dej detta tydligen provocerar fram. Undrar vad det är för en öm punkt det träffar? Tydligen är det något gammalt sår som behöver läkas!

Jag arbetar också regelbundet (så gott som varje dag) med att skicka ljus till moder jord - och alla som bor här. Är på ljuskroppsträffar ett par gånger om året - där vi träffas, får nya energier och ny information kanaliserat till oss varje gång.

I november på senaste träffen - så fick vi kanaliserat till oss i gruppen att med det starka ljus som vi nu bär - så provocerar vi personer som inte bär lika mycket ljus inom sej. Det här ljuset är väldigt helande - men rör upp mycket gammalt skräp på botten i oss själva och andra - allt för att gamla sår skall kunna läkas och att vi alla ska bli helare människor. Så det är mycket kraftiga energier i omlopp numera!

Och det här med kanaliseringar från högre dimensioner är alltså vardagsmat för mej - och har varit sedan jag började denna andliga grund- och fortsättningskurs för över sexton år sedan. Vi fick bla också kanaliserat till oss på den förra träffen - att vi i framtiden kommer att ta ner "De Nya Lagarna" som skall gälla på den "NYA Jorden"

Vi är alla medskapare till vår egen och hela jordens framtid - och då är det också mycket viktigt att tänka positivt - en värld i fred och samarbete med alla varelser på jorden - om vi alla tillsammans kan tänka på detta - så är det också denna framtid vi skapar!

Jag har också både arbete och familj att ta hand om - har jobbat i kväll och skall upp tidigt och jobba nästan hela dagen i morgon (på julafton) - så jag har inte tid att sitta och debattera dagarna i ända.

Nu tänkte jag ta och fortsätta med julstöket en liten stund innan det blir läggdags! Om du vill forsätta att debattera om kanaliseringar - så får du skaffa någon annan att debattera med!

Med vänliga hälsningar Amon   Glad

Anmäl
2010-12-24 00:30 #16 av: [GunillaR]

# 15 - Du vet ingenting - absolut ingenting om mig eller min bakgrund.

Har du något att säga, så säg det! Använd inte dig av andras ord utan använd dina egna. För om du nu är ljusarbetare, ett begrepp som var och varannan människa idag tycks ikläda sig - så borde väl du om någon kunna vara skicklig nog att ta emot egna meddelanden.

Att jag reagerar så är att jag har varit med om exakt samma sak för några år sedan då jag tyckte att jag gjorde folk en tjänst genom att vräka ut en massa "förkunnelser". Men jag fick snabbt lära mig att det inte fungerar på detta sättet. Detta blev en läxa som jag tog till mig.

Våga stå för dina egna ord, dina egna värderingar, dina egna erfarenheter - så lyssnar vi gärna!

Anmäl
2012-04-19 16:42 #17 av: Lilla Stjärna

GunillaR! Tack för att du tar upp detta ämne som är mer än livsviktigt!!!

För många år sen fick jag mej en riktig läxa jag också när jag blev offer för det mörka som lätt slingrar sig in i våra sinnen och manipulerar oss. Jag vill inte tänka på vad jag blev utsatt för....... Jag tänker ofta på det som står i Bibeln; att vi varnas kraftigt för falska profeter i dessa tider! Det fullständigt kryllar ju med alla dessa kanneliseringar och "contactee´s" och allt vad det kallas nuförtiden. Just det här med att kolla med Intuitionen först är mycket, mycket svårt! Som Han sa, eller Han kallas visst Sananda nu på utomjordiska Tyst : "Sanningen ska göra er fria!"

Några länkar som visar lite av mina egna erfarenheter med de mörka:

http://www.youtube.com/watch?v=Jslnlsk_II4&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=FYKWUZTdeS0

Anmäl
2012-04-19 17:35 #18 av: [GunillaR]

Oj, denna gamla tråd hade jag glömt bort.

Men inte desto mindre är den fortfarande aktuell, och jag hävdar fortfarande att man ska vara mycket försiktig med emottagna budskap. Det finns många falska profeter och har funnits så i alla tider.

Sedan denna tråd skrevs har jag lagt ner en del energi och tid på att ta reda på om nefilim, som det står skrivet om på flera ställen i Bibeln. Jag fick en "input" från "ovan", att börja gräva i detta. Och ju mer man gräver desto fler frågor kommer som söker svar. Mycket intressant är det!

Det finns artiklar och trådar om detta på min ganska nyöppnade sajt, Konspirationsteorier.

Flört

Anmäl
2012-04-19 20:50 #19 av: Lilla Stjärna

# 18, o ja det här är verkligen ett brännande och högaktuellt ämne i dessa tider, tycker jag! Jag råkade ju bli en vidöppen kanal då för många år sen när jag började meditera, mitt tredje öga (som jag inte alls kände till då) öppnade sig på vid gavel och jag började snabbt bli antastad av dom där mörka -ett lätt byte om man inte kan hantera sånt........jag har ju enda sedan jag var barn varit så intresserad av rymden och allt sånt och sökt efter Sanningen, jag var väl en perfekt kanal!!!

När det gäller meditation, vilket ju många förväxlar med kannalisering, så vill jag utfärda en skarp varning om att det är mycket viktigt att vara skyddad!  

Nu för tiden läser jag nästan aldrig i all denna uppsjö av kannaliseringar, jag tycker mest att det är skrämmande och tragiskt att många kanaler tror att de är speciella, utvalda och vill gärna bli "kändisar". Sen är det ju miltals med upprepningar (gäsp) och en massa Love & Light & Peace & Light & Love &...............Rynkar på näsan.......ungefär som masshypnosSkrikandes...och dom påstår att dom skyddar oss mot allt, för hundra gubbar, varför har vi då fortfarande lika mycket naturkatastrofer, elände av alla de slag, t ex massmorden i Norge?????????? Lovar guld o gröna skogar o iiiiiinget ont ska få hända oss mer! 

Ja, jag ska läsa om nefilim snart, tack för tipset!!!Flört

Anmäl
2012-04-20 16:36 #20 av: Lilla Stjärna

Tänkte på det här med meditation.............James van Praagh skrev i någon av sina böcker ungefär att om man blir kontaktad av någon varelse under meditation (som ju onda varelser är livrädda för; att vi ska vända blicken inåt istället), kan man fråga: "Kommer du från Ljuset?"  -då brukar dom ge sig av........förhoppningsvis!

Ett idiotsäkert sätt, tycker jag, är att lura dem att få "spegla sig". I den första filmlänken i min # 17 pratas det om detta; om jag pratar med en människa som är anhängare av GFL t ex, och jag inte instämmer och dyrkar GFL, då går den människan till en blixtsnabb attack, oftast börjar gapa om Illuminati och Dark Cabal,  Skrikandes  för de är programmerade av sina mästare att reagera så med aggressiva motattacker. brukar jag ställa mig undrande: vart tog Love & Peace & Light & Love vägen nu då.....som de predikar om stup i kvarten?????FörvånadFörvånadFörvånad Jo, för sådant finns inte inom de onda varelserna, de speglar sig i sitt eget ondskefulla inre när de stöter på det sanna Ljuset och visar sitt rätta jag, det studsar tillbaka som en spegelbild! ............och biter dessutom sig själva i svansen så att säja, för det är ju GLF som ligger bakom Illuminati och underblåser dom!!! OBS! min sanning !    Avslöjade!

Jesus: "Pröva andarna!"

Anmäl
2012-04-20 19:23 #21 av: bonjonny

Jag måste bara fråga, dessa kanaliseringar med mörka och goda, är det samma väsen som när man gör "anden i glaset"? (har inte gjort det själv) Personligen känns det som det är samma,men rätta mig om jag har fel.

Mvh J

Anmäl
2012-04-23 01:12 #22 av: Koalani

Glimrande videor de där, Lilla Stjärna! Inte många inser sitt misstag efter att ha varit så "privilegierade" och ha blivit kontaktade av dessa interdimensionella mörka varelser. Skönt att du gjorde det och slapp fri. Ditt råd att fårga dem om de kommer från ljuset funkar. Jag hade en som kom till en klient under hypnos som guiden till en vilsen ande som skulle föras til ljuset. När jag frågade honom om han kom från ljuset svarade han att han inte skulle berätta! Jag skickade honom iväg och han gick. Så enkelt är det alltså. Men de flesta låter sin arrogans och megalomani råda. Och med åren blr de fyllda av implantat och tappar sina själsdelar. Här är några fall jag har varit med om:

http://www.spiritualinsight.gr/en/koalanis-metaphysical-column/74-alien-invasion-on-earth

Bonjonny: Det kan vara såna varlser som kommer fram vid anden i glaset -alltså eteriska utomjordingar- men det kan också vara demoner eller vilsna och jordbundna andar. Men sällan nån från ljuset.

Anmäl
2012-04-25 16:12 #23 av: Lilla Stjärna

# 22 Koalani! Läste i din länk.......Rynkar på näsan.......hugaligen ja, det här är minst lika skrämmande som kärnvapenkrig och miljöförstöringen t ex, men tyvärr pratas det inte högt om detta hot mot oss! Har dom någonsin hållt nåt enda löfte dom har gett oss? Inte ett enda vad jag vet!!!!!!!!

De är ju verkligen experter på att lura oss människor och besätta en del av oss så de kan basunera ut att allt är lugnt, de ska rädda oss och vår planet. Jag brukar undra i mitt stilla sinne:   om vi jordbor skulle ge oss ut i rymden till en annan civilisation och deras hem, cirkulera runt deras planet och spionera på dom, upprätta hemliga baser hos dom, utföra fruktansvärda expriment på dom, "chippa" dom, göra dom till några förslavade zomies och så att säja smyga oss på dom "bakvägen" genom att kontakta en del av invånarna, förtrolla dom med en massa hypnotiska budskap att sprida vidare.

-HUR skulle dessa invånare reagera då tro? Det kan man fundera en stund på............. Som många här på Jorden kanske    "underbart, ni är så välkomna sååååå"?

Jag tror precis som du angående "Anden i glaset", men ville inte svara för jag har ingen egen erfarenhet av det. Har tittat på TV "Paranormal state" på 7:an där dom som använt sig av sånt har fått ett helvete med demoner! Mediet Benny Rosenqvist beskriver i en av sina böcker om ett par unga killar som inte kan låta bli att prova, med förödande konsekvenser.....

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.