Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 5304 ggr
Playja
2011-01-30 11:41

Ha en bra dag!

Tittar in och önskar er alla en bra dag. Skrattande

Med +grader ute och solen skiner, så blir man onekligen på ett bra mycket bättre humör.

Man (jag) är gruvligt trött på denna långa, kalla och snöiga vinter så tänk om… bara tänk om den äntligen skulle vara slut. Fast,  det är ju önsketänkande då vi snart går in i februari som brukar vara den värsta vintermånaden. Obestämd

Drömma kan man göra iaf… *Längtar till våren*

Annons:
mulac
2011-01-30 13:41
#1

TACK!Glad

Ha en bra dag du med och att det blir varmare!

Amon
2011-01-30 22:36
#2

Tack! Glad

Lite sent att önska en bra dag, kanske - men en bra avslutning på helgen/månaden och början på en ännu bättre ny vecka/ny månad (februari)!

Så fort man sticker näsan utanför dörren så känner man ljuset, våren och en enorm positiv energi!

Mycket saker händer också just nu runt om på vår jord - och i takt med den ökande instrålningen av ljusenergier - så ökar också intensiteten i allt som händer! Människor blir medvetna som aldrig förr - reser sej upp och gör sej av med det gamla uttjänta!

Vilken spännade tid vi lever i! Glad

Mairi
2011-01-31 11:57
#3

Ibland saknar jag en gilla-knapp på iFokus!Glad

Ghosthunter
2011-01-31 18:18
#4

Jag är 1 dag för sen….men jag önskar att även denna dagen blir bra och kommande dagar ocksåGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Playja
2011-02-01 13:11
#5

Det är ingen "datumstämpel" på mitt inlägg  *s* så det är bara att skriva när man vill & känner för det…. Flört samt om vad som helst egentligen… för det är en snackistråd.

Tack för ni skriver här inne på Uj      Picture6863.gif smiley  thumbs up image by dawnabee

Ha en toppenbra tisdag!

Lägger in en liten "filmis"… för trots att jag är less på snö och kyla så är vattenkristaller magiskt vackra. Riktiga konstverk.    Eller hur? *s*

Gahella
2011-02-01 14:26
#6

Tack vännen och ha en bra dag du med! Tack för den oerhört vackra filmen, vilka kristall-konstverk! Och lika unika som vi är :)

Annons:
Thyra4
2011-02-02 00:03
#7

Tack Playja för fina filmer med en helt underbar musik.

[Hukanson]
2011-02-02 21:37
#8

Finfina kristallbilder Playja!

Kommer att tänka på en bok från Japan några år gammal nu som visade hur man kan frysa sitt vatten och se på kristallbildningen hur pass hälsosamt vattnet är. Kristallerna blir i värsta fall mycket desformerade. En metod som fakiskt fungerar är att skriva positiva ord på vattenflaskorna. Det förbättrar kristallbildningskrafterna. Ger ett friskare vatten.

Ninnib53
2011-02-02 21:50
#9

It´s amazing, skulle jag vilja säga! Otroligt vackert.

Amon
2011-02-02 21:57
#10

Ja, Hukanson - jag tänkte också på Maasaru Emoto - och hans böcker: "Budskap genom vatten", "Vattnets dolda budskap" och "Vattnets sanna kraft".

De är helt otroliga - och bevisar med allt tydlighet hur vatten = dvs. ALLT levande på vår jord (eftersom vi alla består av en stor del vatten) - påverkas direkt av våra tankar, ord och handlingar - eftersom ALLT är energier. Skrattande

Jag tänkte också på: Varför är alla friska kristaller sex-kantiga? Kanske Maasaru hade en teori om detta - men det minns jag ej nu… Oskyldig

Playja
2011-02-03 15:04
#11

Hej …hej alla!  

Vad kul att ni gillar det jag lagt in här. *glad*

Försökte svara i tråden igår men min dator har fått "ifokusallergi"  Tungan uteoch låser sig. Den är lite bättre idag då jag "gullat" med den. *s*

Fortsätter i "vattnetstecken" och vill dela med mig av denna anim, film med musik som jag tycker är helskön. Hoppas någon annan tycker detsamma ;)

Häng gärna på i tråden och lägg in det ni gillar och vill dela med er av.

Kör så det ryker vet ja…*s* Det kan vara vad som helst… bilder… filmer .. musik… ja… precis vad ni känner för.  (bara det håller sig inom iFokus regler förståss)  Flört

Och så dagens "tjat"…         

Ha det så bra!

Gahella
2011-02-03 16:59
#12

Tack igen Playja Kyss 

Både visuellt och musikaliskt vackert igen :)

[Hukanson]
2011-02-03 17:23
#13

Härliga toner, och så många!

Skrattande

Hur redigerar man en video på det viset? …för det är väl en redigering…? Nuförtiden börjar man ifrågasätta allt.

Hoppas Carl Bildt klara av att skapa en moderat lösning i Egypten förresten. Kul att en svensk är med i världspolitiken, det kan man inte ifrågasätta. Undrar om man kan maila tips till hans mobiltelefon? Vad skulle man skriva…kanske: ta't Lugn't ta en TOY.

Men Amon, finns det verkligen inga friska kristaller med fler eller mindre än sex kanter? De ser friska ut tycker jag men kanske de är onda på något sätt? De som är deformerat svarta däremot har inga kanter alls.

Idag har det snöat igen här, troligtvis är den kalla vintern tillbaka.

Annons:
kajmal-0-
2011-02-03 17:43
#14

#10 läs om viktor schuberger,    det levande vattnet , av olof alexandersson          en föregångare till emoto

kajmal-0-
2011-02-03 17:47
#15

http://www.youtube.com/watch?v=Pyy4rPKK3c4…………………………viktor schuberger

(Fixat länken.. /  medarb.   Playja)

Upp till toppen
Annons: