Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 4617 ggr
Amon
2011-02-02 20:57

Jerusalem - UFO

Kolla in det här UFOt över Jerusalem!

Annons:
Ninnib53
2011-02-02 21:45
#1

Visst är det fantastiskt! Och det är fler och fler som visar sig så här öppet nu, gör formationer och dyker ner. Nästan som om de ville retas lite. Jag tror våra besökare har humor!  Skrattande

Ekstrand
2011-02-03 00:08
#2

Jerusalem - UFO är en bluff

Det är redan bevisat av israelisk media efter att prata med killarna som gjorde bluffen.

Hur och varför den avslöjades kan ni se på nedanstående adress: http://blogs.howstuffworks.com/2011/01/31/the-jerusalem-ufo-at-dome-of-the-rock-on-january-28-2011/

Jag förstår inte den godtrogna syn som finns när det gäller filmer på Youtube. Det mesta som finns där är ju faktiskt bara bluff och båg. Naturligtvis finns det även riktiga fenomen men dessa drunknar i den alltför omfattande bluffsoppan.

Håkan Ekstrand/UFO-Sverige

(red. länk i inlägg./ Medarbetare Playja)

Amani
2011-02-03 11:36
#3

@Ninbi53

Ja jag tror också de har humor, helt klart. Till skillnad från framförallt regeringar och  militärer, som kommer att förneka och hitta på bortförklaringar så länge de kan.

Se här också för mer info om vad som är speciellt med att de visar sig just i Jerusalem och Israel:

http://raelnews.org/news.php

[Hukanson]
2011-02-03 12:24
#4

Det är bra, fortsätt att underkasta er sanning andra människor, speciellt militär expertis, massmedia, politker och förmögna försvarare av lag och ordning.

Annars kunde man erkänna det berättigade att känna vördnad för hur det nu börjar bli ett öppet möte mellan religionens helighet och den helighet som en överlägsen universell civilisation har som sin vardagsteknik.

Om Jerusalem vänder sig till Sanningen och blir ett med den - vad ska Illuminati göra då?

Amani
2011-02-03 16:14
#5

@Hukanson

Vad har Illuminati med det här att göra? Jag förstår inte kopplingen.

[Hukanson]
2011-02-03 16:50
#6

Jag förstår inte vad det är du inte förstår. Jag skriver om verkligheten (som jag uppfattar den).

Vad menar du med Illuminati och vad har de normalt med att göra?

Annons:
[Starman]
2011-02-03 17:14
#7

#6

Vad har Illuminati med Jerusalem och dessa iscensatta UFOklipp att göra?…

… Var frågan, riktad till dig. Det är kutym att för att bibehålla anseende i argumentation att först svara på den initiala frågeställningen innan man ställer en motfråga inom samma ämnesområde.

kajmal-0-
2011-02-05 09:45
#8

det finns fyra filmer, vet nån om det är samma filmare?

Upp till toppen
Annons: