Utomjordiskt

Nibiru på G !!!

2011-02-27 00:38 #0 av: Amon

Den 12:e Planetens återkomst

Från sidan:

Torsdag 24 februari 2011

Ett utdrag:

"Jag fick ett intressant meddelande häromdagen, från en grupp av ärkeänglar som jag ännu inte haft förmånen att samtala med, och som övervakar vårt planetsystem / angelägenheter uppstigning. De berättade att de "kommer fram för att upplysa mänskligheten i fråga om en (relativt) okänd himlakropp som finns i vårt SO(U)L system ".... en som de hänvisar till som: "The Twelfth Planet" (inklusive solen och månen).

De kallar denna planet "Nibiru" och bland annat säger de att: Denna planetens "återvändande" kommer att ha en stor påverkan på himlakropparna (de andra "kända" planeterna) " ... både dess inre och yttre värld (mikro / makro).

De skämtar om att det finns mer till detta än som möter ögat ... men vill att vi ska veta att Nibiru har funnits i tusentals år ... är en himlakropp som består av liknande råvaror som är / har utnyttjats på jorden ... och bebos av avancerade civilisationer, liknande vår egen, men att medvetet ära Gud / Gudinna inom och som avslöjar sin sanna natur som gudar / gudinnor i fysisk form.

"Under de kommande dagarna kommer det att bli ännu större medvetenhet om konsekvenserna av Nibirus närvaro i ditt solsystem, och de som har fullt återanslutits och aktiverat sitt 12: e dimensionella mänskliga galaktiska genetik - kommer att föras i anpassningen av energier och varelser från denna himlakropp. De som har återanslutits fullt ut till sina inre ljus inom, och krafter inre Gud / Gudinna, kommer att ha kommunikation med dessa upplysta och de som är öppna för det, kommer ha möjlighet att frambringa stora tekniska framsteg för framtiden för vår planet jorden."

Läs mera här: http://www.welcomethelight.com/2011/02/the-return-of-the-12th-planet/

Anmäl
2011-02-27 17:15 #1 av: [Evangeline90]

Låter coolt! =)

Men vad menas med:

"och bebos av avancerade civilisationer, liknande vår egen, men att medvetet ära Gud / Gudinna inom och som avslöjar sin sanna natur som gudar / gudinnor i fysisk form."

Menar de att De som bor där i Nibiru är mycket mer NÄRA Gud än vi är, på det andliga planet. Och vad menas med att de avslöjar sin sanna natur som gudar /gudinnor. Är de Gudar och Gudinnor, Eller!???

Jag fattar inte??? :/

Anmäl
2011-02-27 17:58 #2 av: [Starman]

Vilket massa flum. :)

Allvarligt... Det har ju inget med utomjordingar eller utomjordiskt att göra, bara rena spekulationer från någon av dina kära auktoriteter.

För jag menar, seriöst... har du någonsin träffat en ärkeängel?
Gud? Gudinna? Haschmonstret på botten av Pissdammen?

Du har väl inte sett Nibiru. Ingen astronom har sett Nibiru. Varför tror du att den finns?
Jo, för att någon med lite karisma säger att en ängel sa det till den.

Jag menar, verkligen...

Anmäl
2011-02-27 23:32 #3 av: Amon

#1  Jag kan inte svara på allt - för det är inte jag som har skrivit artikeln. Men jag har läst på andra ställen tidigare - att på Nibiru finns de höga mästare/ärkeänglar som skall hjälpa oss igenom den här stora skiftesperioden.

Ni får känna efter själva vad som klingar sant i ert eget hjärta.

Det som inte känns sant för Er - är inte Er sanning - (åtminstone inte ännu).

#2  Förmodligen har jag träffat på fler ärkeänglar än vad du har - efter vad det verkar i dina kommentarer till mina inlägg.

Jag påstår inte att allt detta är sant - utan lägger in denna information - som all annan - för att alla som är intresserade själva kan läsa och känna efter inom sej vad som stämmer för dem.

(Men som vanligt - så kommer du ju inte själv någonsin med något nytt och intressant inlägg på den här sajten - utan är bara ute för att kritisera och slå ner på allt annat som andra lägger in.)

Anmäl
2011-02-28 19:34 #4 av: [Evangeline90]

Nibiru kanske inte finns i vårt solsystem. Den kanske finns typ 20 ljusår bort eller nåt, fast inte här. Vad vi såg förr kanske var deras rymdskepp som cirkulerade kring solen. När de var här och besökte oss för flera tusen år sen. ^^

Just speculating. Hihi. =)

Anmäl
2011-03-01 22:36 #5 av: [Ming]

Astronomerna har hittat en massa planeter och aningar finns att det kan finnas liv på ett flertal av dem då de ligger på behagligt avstånd från solen.

Nibiru är en fantasiprodukt från begynnelsen och det har spunnits vidare på det som nu blivit en...sanning....

Anmäl
2011-03-02 18:42 #6 av: [Starman]

Men Amon, om du inte av min frustration upptäckte att jag efterfrågar färre sådana här new age-sekts-meddelanden och fler nyheter om vad som sker utanför Jorden, alltså utomjordiskt.

Men när jag har inte bemödat mig då alla här inne verkar tro att sådan kunskap kommer från auktoriteter och gurus, och inte efter att ha undersökt med ett kritiskt sinne själv. Obestämd

Anmäl
2011-03-07 09:55 #7 av: Hukanson

För de människor som sysslar med kanaliseringar och forskar i andlig utveckling är Nibiru en mycket viktig aspekt av allt som händer just nu och faktiskt det som förenar allt till ett enda focus. Det är faktiskt så att man har tagit fotografier på Nibiru - den är fotograferbar. Visserligen bara en svart prick strax utanför ett gigantiskt eldhav men i alla fall - för forskarna ett bevis, fullt mätbart.

Så vad är då detta fysiska mysteriösa föremål?

Det är här kanaliseringarna kommer in som Upplysning för de som söker upplysning i Ljuset. Sanningen berättas för de som vill och kan tro. En fantastiskt sanning för oss alla, vi kan förstå ett vår Frälsare vill vårt eviga vara i den andliga verklighet som vi alla kommer att finna vare sig vi vill det eller inte i våra jordiska barnasinnen.

Evangeline90 undrar vad som avses med att de där lever sina fullt utvecklade ljuskroppar - därför att hon inte kan fatta att människan har möjligheten att förverkliga sin högsta potential, det som brukar kallas att komma till himmelen, paradiset, den högstes boning. Rent konkret kan det mycket väl vara Nibiru.

Det går att leva i kontakt med Nibiru skriver artikeln - men det kräver nog ett mycket rent och koncentrerat hjärta. En 12 dimensionell människa borde ha en del ideer som kan utveckla vår teknik i världen. Vi får hoppas att våra svenska företag får någon del av den sleven så att vår sysselsättning kan tryggas ett tag till och barnen kan chatta i smskosmos.

Oneness can not be divided.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.