Annons:
Etikettupplevelser
Läst 3898 ggr
[Hukanson]
2/28/11, 2:24 PM

Har Du ett Implementat i kroppen?

En del hittar anledning att tro att de har implementat i kroppen men har ingen aning om hur de har fått det. En del kan kännas under huden, men många känns inte alls. Vad är det för något? Vad har det för syften? Tyvärr är det svar som ges på denna länk nedan inte av något hoppfull karaktär, snarare tvärtom.

Ashtar Sheran explains

(svenska)

Annons:
Lamina
3/2/11, 8:23 PM
#1

Jaha, så det är det jag har i ena låret. Ja ja, då var man väl övervakad då… Skrattande

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Ninnib53
3/7/11, 10:36 PM
#2

För sådär 15-20 år sen kunde man läsa mycket om människor som fått implantat efter att haft kontakt med UFOs. Folk som blev ombordtagna av rymdvarelser medan de sov eller följde med i vaket tillstånd. De fick vara med i rymdskeppet och följa med till andra planeter.

En som verkligen gjorde detta var Sheldan Nidle. Och gör så än idag! FAst om han har något implantat har jag ingen aning om..

Lamina
3/7/11, 11:08 PM
#3

Gör vad..?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[kajmal--]
3/8/11, 8:36 AM
#4

ja jag har implantat sen många år , precisunder skallbasen under vänstra örat……….som även beskrivs som ett typiskt ställe … i  jhon e macks bok    bortförd……….en sjuksköterska har känt under örat och bekräftat att det är en knöl där……..har pratat med en sköterska och begärt röngen och hjärn skanning…………men jag vill inte ta bort det, utan är glad över kontakten med de ovan

Upp till toppen
Annons: