Annons:
Etiketterplanetergalaxersolsystem
Läst 1865 ggr
Evisen
9/24/17, 12:14 AM

Vi överlevde - igen!

Jag har missat totalt de senaste dagarnas teorier och läste nu ikväll att jorden skulle ta och gå under. (Hurra! Vi överlevde ännu denna gång…)

Planet x eller även kallad Niburu skulle krocka med jorden, eller om det var tvärtom.

Jag såg att Expressen hade skrivit om detta, och lite om undergångsteorier.   (Skulle inte förvåna mig om jorden gick under p ga allt som pågår nu med hot om atombomber, vapenskrammel osv…)

http://www.expressen.se/nyheter/jorden-spas-ga-under-i-dag--ska-krocka-med-planet-som-inte-finns/

Annons:
Farwuq
9/24/17, 9:53 AM
#1

Niburu har man talat om i åratal, det finns ingen indikation på att det stämmer. snarast tvärt om.

Det som talar emot Niburu, är att det råder harmoni mellan de inre planeterna här i solsystemet, de ligger nästan på samma banplan; vilket talar emot en återkommande störningar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ewerhof
10/1/17, 11:26 AM
#2

Hm, har missat det också. Fast jag har läst boken "Den tolfte planeten" och jag förstod det som att det är betyyydligt längre tid tills ett eventuellt möte med någon annan planet. Dessutom så tror jag mer på fler subtilare förändringar än jordskred och dylikt. Fast nog stormar det på många håll i världen just nu. Nåja, det är ju trevligt att ha varit med om ytterligare en överlevning. ☺

Upp till toppen
Annons: