Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2907 ggr
Huygens
7/21/17, 10:04 PM

Richard Dolan

Richard Dolan är en forskare inom UFO och myndighetskonspirationer. Jag har ibland börjat lyssna lite på Dolans föreläsningar, men har ofta inte orkat hela vägen igenom då föreläsningarna är långa och ibland med varierande ljudkvalitet.

Fast nu har jag ägnat lite mer tid åt Dolans föreläsningar och måste säga att dom är ganska bra, om än lite i längsta laget.

.

Dolan förespråkar Offentliggörandet (eng. Disclosure) och har ofta varit aktiv i Offentliggörandearbete. Offentliggörandet handlar om att myndigheterna offentliggör vad dom vet om UFO och att dom har egna högteknologiska UFO som använts i hemlighet för resten av mänskligheten.

Det intressanta är att Dolan kommer väldigt nära David Ickes ståndpunkt, att en grupp maktfullkomliga människor har kunskaper och förmågor som inte tillkännages till resten av mänskligheten. Dolan går dock inte lika långt i sina slutsatser som Icke.

Dolan har ingen stark ståndpunkt rörande reptilians, utan är snarast inställd på att det är vanlig homo sapiens som använt mycket pengar för att skaffa sej en fördelaktigare tillvaro än resten av befolkningen. Dolan tror även att denna grupp människor är i konkurrens med riktiga utomjordiska varelser på det teknologiska området.

.

Dolan drar sällan några definitiva slutsatser och kan därför ibland verka lite luddig i sina föreläsningar, men samtidigt har han orsak att vara luddig, då ingen faktiskt vet vad som pågår.

Jag hittade en väldigt bra föreläsning och tyvärr försvann videon, så länken blev obrukbar, men så hittade jag en annan föreläsning som är nästan lika bra. Av Dolan från 2015. (YT/secretspaceprogram, 2015-03-09, 1 tim 46 min)

.

Om någon hittar en annan bra eller intressant videföreläsning/intervju eller liknande med Dolan, lämna gärna ett inlägg här.

Richard Dolan at the Secret Space Program Conference, 2014 San MateoLIKE US ON FACEBOOK TO STAY INFORMED ABOUT FUTURE EVENTS https://www.facebook.com/secret...
  • Redigerat 7/16/22, 11:59 PM av [Tismon]
Annons:
kamjal#
7/22/17, 5:14 AM
#1

dolan är live här varje måndag

http://kgraradio.com/chat/

Huygens
7/25/17, 11:11 PM
#2

En längre föreläsning och frågestund med bl a Kevin Barrett, Richard Dolan, Chris Emery och andra om falskflaggor, myndigheter, agendor och hur man känner igen aktiviteterna. Tyvärr är ljudet lite dåligt, men ämnena är intressanta, om än lite i längsta laget om man inte har gott om tid över. (YT/noliesradio, 2016-05-22, 2 tim)

Huygens
7/26/17, 7:39 PM
#3

En färsk lång radiointervju med mer UFO-tema. Detta är nog en intressantare intervju än föreläsningen i #2. (YT/AlphaZebra, 2017-07-10, 1 tim 35 min)

Rubriken: Richard Dolan talks to Bill Ryan in depth: Corey Goode, Andy Basiago, Bill Tompkins, MUFON, and more

Kanske årets bästa radiointervju.

.

Dolan och Ryan tar upp att många bortförda kan vara under MKULTRA-programmering. Ryan ger själv ett exempel på en UFO-forskarkollega.

En viktig iakttagelse från Dolan är att säkerhetstjänsten ibland "läcker" info, men presenterar den på ett sådant löjligt sätt att många UFO-forskare slutar undersöka området. Säkerhetstjänstens mål är att släcka intresset genom att ge det central området ett löjets sken.

.

Dolan är påfallande kritisk mot MUFON, mot personer i styrelsen med koppling till säkerhetstjänsten och mot vissa föreläsare. Dolan själv var under 6 år portförbjuden från MUFON för sin kritiska hållning. Han är dock tillbaka och ska hålla en föreläsning på MUFON i år.

Låt oss se det i klart ljus.

MUFON är en CIA-kontrollerad organisation där många inrapporterade UFO-observationer aldrig återrapporteras och inte heller är sökbara.

Huygens
7/27/17, 11:06 PM
#4

4 timmar Dolan, år 2016. (YT/Bailey, 2017-07-05, 3 tim 55 min)

Mycket om UFO, mycket funderingar, men få svar.

Huygens
8/3/17, 5:20 PM
#5

Richard Dolan om världsekonomin bakom mörkläggningen av UFO. Från år 2010. (YT/Mothership-Productions, 2 tim)

Huygens
8/5/17, 1:21 PM
#6

Dolan om UFO och falsk flagga 911. Även radiovärden Nick Redfern lämnade intressanta detaljer om falsk flagga 911 som jag inte kände till. (YT/Glannant Ty Media, 2015-03-17, 2 tim)

Från Unknown Origins Radio 12 mars 2015, om UFO, Breakaway Civilization och världspolitiken. Intervjun med Dolan startar efter 7 minuter.

Annons:
Huygens
2/11/18, 10:55 PM
#7

Är Tom DeLong del av det som Dolan kallar fascist disclosure? (YT/Truthstream Media, 2018-02-10, 17 min)

Antingen är något stort på gång eller så är dessa aktiviteter ännu en avledningsmanöver enligt CIA:s regelbok Silent weapons for quiet wars.

[Hukanson]
2/12/18, 12:32 AM
#8

Litet komiskt att många kräver att staten och myndigheterna lägger alla korten på bordet och offentliggör namn på tjänstemän med organiserat samarbete med aliens - när de totalt negligerar alla rapporter från privata organisationer och människor som inte vill annat än dela med sig av erfarenheter från abduktioner och närkontakter. Är de inte trovärdiga så varför skulle militären vara det?

Huygens
7/30/18, 12:27 PM
#9

Dolan om falskflaggor, mestadels sedan 1800-talet. Han börjar med Trojanska Hästen som jag dock inte räknar som en falsk flagga, utan som en militär bluff.

(YT/Richard Dolan, 2018-07-26, 1 tim 40 min)

Huygens
9/3/18, 3:25 PM
#10

Dolan ställer några frågor om UFO-fenomenet. Jättelika rymdskepp, utomjordiskt eller något helt annat? Interdimensionellt? Varför så många olika iakttagelser? Hur lyckas dessa stora farkoster förflytta sej så snabbt?

(YT/Richard Dolan, 2018-08-01, 22 min)

[Hukanson]
9/3/18, 5:00 PM
#11

Richard Dolan är en seriös respekterad författare och historiker och dessutom forskare sedan 25 år i stellarskepps observationer och statens kännedom om detta. Det är en imponerande engagemang och väl värt att följa!

"I have been researching UFOs for over 25 years. I cannot imagine any other subject that could have been more instrumental in changing how I view the world, or myself. Upon reading countless declassified military documents that describe unknown and mysterious objects demonstrating extraordinary capabilities, to say nothing of the serious concern by the officials themselves, it became obvious that UFOs matter a great deal to the world’s national security elite."

https://richarddolanmembers.com/

Huygens
9/4/18, 4:13 PM
#12

Stora UFO flög på låg höjd över Frankrikes kärnkrafts- och atombombsanläggningar vid upprepade tillfällen under år 2014 och år 2015. Svensk media rapporterade sparsamt eller inget. Föremålen var för stora för att vara privata drönare. Ofta var dessa UFO stora som helikoptrar och hade mycket kraftiga strålkastare som lyste upp dom känsliga militära anläggningarna. En privatdrönare kan inte flyga runt i timmar med kraftig strålkastare då det kräver mycket tunga batterier för att ge ström.

Fransk militär misslyckades kapitalt att få stopp på dessa UFO. Även tyska kärnkraftsanläggningar fick år 2014 besök av dessa drönare, dock i mindre omfattning än i Frankrike.

Radiostyrda drönare är normalt sett lätta att slå ut med radiostörare eller så kan militären helt enkelt spåra sändaren och gripa den skyldige.

Tyske UFO-experten Robert Fleischer berättar under sista halvtimmen av denna mycket långa Richard Dolan-podcast. (YT/Richard Dolan, 2018-08-01, 2 tim)

SvD, 2014-11-01
SVT

Även här, "drönare" över presidentpalatset, Paris, Frankrike. YLE, 2015-02-24 samt YLE, 2015-02-25

Kanske var det drönare över Paris, men det förklarar inte varför den kraftigt militariserade franska polisen ej förmådde slå ut drönarna med radioblockering och ej spårade drönarnas radiosändare, såsom tyskarna gjorde mot motståndsmän under andra världskriget.

Huygens
10/20/19, 9:22 PM
#13

Dolan på NDE (tre delar) 2019-09-22:

https://youtu.be/kAVWN65Htos (första delen)

Annons:
Huygens
1/6/21, 11:24 AM
#14

Dolan om nedstängningen av medvetandet, massövervakning och -kontroll samt Great Reset. (yt/Dolan, 2020-12-29, 42 min)

Our world is becoming a very different place, very quickly. What can we predict about the future, and is there any way to retain autonomy and freedom? Check ...
Upp till toppen
Annons: