E.T. / Utomjordiska raser

Mira från plejaderna

2017-06-15 01:15 #0 av: kamjal#

video

Anmäl
2017-06-15 01:17 #1 av: kamjal#

verkar som min guid kamjal heter mira

min guid kamjal sa plejaderna en gång,,, kamjal eller mira som hon tydligen heter har sagt det blir ingen uforesa. jag ska färdas med tidsflödet hon bodde oss mej i sex år, kommer förbi ibland, hon lärde mej kontrollera live tvsändningar, jag jobbar med politikers medvetandevarför jag kallar henne kamjal , var för den stad hon bodde i hette kamjal . i en parallell framtid 50 000 år in i framtiden, där de lever på luft har hon sagt hon har även sagt jag ska använda paret av nordic aliens från andromeda, det är effektivare, efersom jag mött dem fysiskt

Anmäl
2017-06-15 01:18 #2 av: kamjal#

fick besök 2013

mild mansstämma jesus?

fick besök igår kväll. satt i soffan, katten tittar stint mot hallen, så hör jag en mild manlig stämma, så tyst har jag aldrig hört nån förut, det var som en vind bris i skallen.denna mansröst hördes som den stod uti köket, men försvann längre och längre upp i luften han sa ”love” flera gånger. kommer inte ihåg allt , och hörde inte allt riktigt. ”jag hör” sa han. jag frågade om det var kamjal som jag kände fysiskt , för ett par veckor sedan. det kliade kraftigt på sidan av skallen, kamjal sa då ”you are lucky” ”mira” säger han. låter som ett namn, vet inte om han menar att kamjals rätta namn är myra. är du utomjording frågar jag. ”ja” svarar han. så berättar jag att de första kontakterna jag hade var de grå. ”de stora” frågar han. nej de små svarar jag. det är många som tror på er menar jag , men med andra ord. ”är de motagliga” frågar rösten, vet inte svarar jag, jag trodde ni kunde prata med alla säger jag. ”ibland” säger han. jag frågar om det har nåt med det som ska hända i november, som han kommit, han svarar inte, så mynnar samtalet ut när hans röst försvinner i luften. det var en verklig mild och fin stämma ,   mycket tystare och mildare än både kamjal och blenda. frågade om han var jesus . men fick inget svar,

Anmäl
2017-06-16 14:31 #3 av: m2studio

Tack kamjal för utdelningen.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.