U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

Ombordtagningar

2017-05-31 20:15 #0 av: Ghosthunter

Är det någon här som har blivit kidnappad och ombordtagen på ett UFO-skepp?

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2017-05-31 20:52 #1 av: shia

heh, räknas det om man färdats tillbaka i tiden? fast man officielt ej såg ufot, utan bara färdades i det?

Anmäl
2017-05-31 21:45 #2 av: Ghosthunter

Jag vet inte riktigt vad du menar?

Anmäl
2017-06-01 12:11 #3 av: m2studio

Man säger att stor del av folket med ombordtagningar inte har minne av händelsen. 

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-06-01 12:34 #4 av: Hukanson

Näe det har jag verkligen inte men Travis Walton har det i fem dagar.

https://en.wikipedia.org/wiki/Travis_Walton_UFO_incident

https://www.youtube.com/watch?v=HST_Y6rbIjk

https://www.youtube.com/watch?v=p6peE7pzKjA

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-06-01 12:59 #5 av: Ghosthunter

#3 Ja, många har inget minne. Men det går att få fram via hypnos.

Vad tror ni anledningen är? Jag tror det är för att ta celler och andra saker i kroppen för att skapa hybrider. De utomjordingar som ser mänskliga ut och finns här på jorden har förmodligen byggts upp av detta.

Själv misstänker jag att jag kan ha blivit ombordtagen. Har haft  episoder av märkliga tillstånd och märkliga små reptilliknande upphöjningar finns på mitt högra ben som bara fanns där plötsligt. Ser typ ut som på en krokodil.

Anmäl
2017-06-02 14:58 #6 av: Ghosthunter

Jag håller på att läsa boken "Bortförd" av John E Mack. Väldigt intressant.

Utomjordingarna undrar mycket över varför vi människor är så splittrade, när vi egentligen är ett och samma. Varför vi krigar och varför vi inte kan sköta om våran planet. Vi måste jobba tillsammans....inte emot varandra!

Anmäl
2017-06-02 21:08 #7 av: m2studio

#6 av: Ghosthunter inte bara Aliens som undrar det, vi själva undrar det också.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-06-02 22:01 #8 av: Ghosthunter

Det är klart. Vi måste leva tillsammans. Aldrig mera fight!

Anmäl
2017-06-07 14:46 #9 av: Roe Deer

Bortförd av utomjordingar, jadu jag och många fler har ju hört talas om detta fenomen. En del bortföranden sker astralt också. Det vill säga, att astralkroppen svävar ur kroppen och vidare. Det finns fysiska utomjordingar och interdimensionella, alltså de på en annan frekvens/vibration.

Ibland undrar jag om jag själv blivit bortförd... Efter en del skumma ljusfenomen i mina tidigare lägenheter. En av de gångerna har jag vaknat upp mitt i natten, och hör hur någon rör sig i rummet. Jag ser ingen och blir då rädd. Jag drar illa kvickt täcket över huvudet och hör fortfarande dessa fotsteg.. Sedan känner jag hur denne går utmed sängen och runt till min sida (sängen står en meter ifrån fönstret). Då sker något märkligt...  Ett bländande sken lyser upp och IGENOM täcket, det är så starkt att jag måste kisa med ögonen! Sedan minns jag inget mer, mer än att jag vaknar upp på morgonen med detta konstiga minne. Det har hänt många fler "övernaturliga" saker. Men detta är ett av de skummare. 

Anmäl
2017-06-08 09:35 #10 av: Marr

Jag kan heller inte tänka mig jag blivit bortförd...trots att de varit hemskt nära med sina undersökningar under många år. Har faktiskt funderat på det... varför inte jag duger hehehe.

Men det är inget att skämta om. För jag vill då verkligen inte vara med om att man för bort och abduktar mig olovandes. Sen som Roe Deer #9 säger så är jag övertygad om människor har varit "ombord" via astralresor. Sådant höll vår kära tidigare sajtvärd Christine på med även om hon ofta kallade dom "drömmar". De mest fantastiska världar har hon blivit visad. Hon har skrivit om en del här, så därför säger jag det.

Skulle hemskt gärna vilja få vara med på en astralresa & därigenom känna skillnaden mellan det & en vanlig dröm. Fast kanske man ändå inget minns då man är så jordbunden? Kanske har man fått vara med redan men inget minns?Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-06-08 10:14 #11 av: Ghosthunter

Man vet aldrig, för att utomjordingarna har förmåga att utplåna minnet nästan totalt om de bara vill.

Anmäl
2017-06-08 10:56 #12 av: Roe Deer

Som tidigare nämnts så kan mycket av minnena komma till ytan via en skicklig hypnotisör. Det är som drömmar man har ett vagt minne av. Astralt har jag sett varelser i mitt rum.. Men jag vet inte om det var just astralt då jag låg i sängen, paralyserad och dessa typiska "greys" hoppar in genom fönstret.. Antingen befann de sig på en annan frekvens eller så gjorde jag det.  Jag zoomar in och ut ur detta tillstånd och rummet skiftar mellan "besökare" och "osynliga". En gång... detta var fysiskt. Så låg jag i sängen under en filt (vaken) och jag hörde plötsligt skumma röster... kluckande ljud, aningen mekaniskt... för att sedan paralyseras.. Jag var inte i ett astralt tillstånd. Jag känner hur madrassen under mig försvinner... filten stramas åt... tro det eller ej, men jag, raklång, svävar upp några decimeter. Jag får såklart panik men kan inte skrika.... så jag skriker inne i tankarna "NEJ!" och jag dunsar ner i sängen... kutar ut ur rummet och ja, detta har aldrig mer inträffat. Det var några år sedan. 

Anmäl
2017-06-08 11:52 #13 av: Hukanson

Du är en modern kvinna Marr, förr drömde flickorna om en adelsman, prins eller kung på en vit häst men nuförtiden tittar de ut genom fönstret och önskar att Kommendör Ashtar skulle landa sitt moderskepp på gårdsplan...

Kanske man kan bli bortförd på två sätt...antingen i andanom när man sover eller rent kroppsfysiskt helt och hållet.

Oneness can not be divided.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.