Kosmiska energier/frekvenser

Den Svarta Solen

2017-05-24 18:10 #0 av: Huygens

Illuminati använder ibland Den Svarta Solen i konstverk och målningar. Den Svarta Solen återfinns i vissa väggmålningar i bankers huvudkontor tillsammans med pyramider.

Så vad är Den Svarta Solen?

Ingen vet riktigt, men Den Svarta Solen verkar vara en slags okänd Frimurarsymbol för dom högre nivåerna eller annan hemlig organisation. Nu finns det funderingar på att Den Svarta Solen är symbolen för en solförmörkelse, då Illuminati eller andra entiteter kan manipulera energier av okänt slag.

Vi kan jämföra den växande jorden, som drog ner på växande efter en solförmörkelse. Det kan vara så att när Månen genomför en solförmörkelse, fungerar Månen som en graviationslins för neutriner eller andra partiklar. Om Månen kan styra Solens energi på sätt som normalt inte förekommer, kan det givetvis utnyttjas av dom personer och varelser som styr världen.

Ed på The Outer Light (24 min) har en analys om Den Svarta Solen. Den 21 augusti 2017 kommer en synnerligen framträdande solförmörkelse att ske över Nordamerika och det kan vara idé att lägga datumet på minnet, för det kan vara så att något händer den dagen eller inget händer.

Anmäl
2017-05-25 15:17 #1 av: Ghosthunter

Intressant. Jag har sett den svarta solen hos frimurarna. Vi får se om nåt speciellt händer 21 augusti.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2017-05-25 16:56 #2 av: Farwuq

Samma symbol som de ockulta nazisterna dyrkade.

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2017-05-25 16:59 #3 av: Farwuq

Här är en video, rörande saken.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2017-05-25 17:01 #4 av: Farwuq

https://sv.wikipedia.org/wiki/Black_Hole_Sun

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2017-05-25 17:39 #5 av: Huygens

Frågan är vad symboliken i videon innebär.

Anmäl
2017-05-26 15:16 #6 av: Huygens

Ed i Nya Zeeland har en annan kanal, som också tar upp Den Svarta Solen.

T ex byggde nazisten SS-Himmler ett slott i form av en Illuminatitriangel med solsymboler invändigt. Nazisterna hade massvis med runda rum där symbolen (se #2) för Den Svarta Solen fanns på golvet eller väggar. 

Kopplingar mellan nazismen, Illuminati, MKULTRA, Vatikanen, bankväsendet, CIA, Denver International Airport, Operation Paperclip, Werner von Braun m fl och Den Svarta Solen återkommer i flera olika sammanhang. Både högt uppsatta nazister, bankirer och höggradiga frimurare dyrkar Den Svarta Solen. Troligen är betydelsen av dyrkan okänd, men speglar antagligen en människosyn med avsaknad av känslor, avsaknad av moral och avsaknad av samvete.

Analys av Ed på The Outer Dark (2016-12-27, 10 min).

Anmäl
2017-05-27 11:02 #7 av: Farwuq

Det syftar kanske på att de "sålt" sina själar till något/någon.
För att vinna världslig makt, rikedom och inflytande.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2017-05-27 22:47 #8 av: Ghosthunter

Det kan ju också syfta på den världsliga solen. Det finns två solar. Den inre gudomliga solen som lyser inom oss i våra själar och den världsliga, vilket är vår vanliga, fysiska sol (stjärna)?

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2017-05-28 14:08 #9 av: m2studio

#8 av: Ghosthunter varför den heliga solen är då svar? den skulle vara kanske ljus eller gulaktig och inte mörk o svart.

Anmäl
2017-05-28 18:33 #10 av: Farwuq

#8 Svart sol, står för det fördolda, det ockulta. Det finns ingen själslig värme i den solen, bara girighet och maktbegär.

Djävlas
Ni förstår säkert vad jag syftar på.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2017-05-30 14:08 #11 av: Huygens

Är detta en tillfällighet?

Se på altaret i tavlan bakom påven. Även påvens min är tankeväckande. Kanske är något på gång mellan maktfraktionerna inom Illuminati? (DM)

Anmäl
2017-05-31 17:42 #12 av: Hukanson

Solen har länge dyrkats som en gudom och med det förstås att den då måste vara av en mycket hög dimension i sin gudomlighet och det medför att det är sannolikt att all solstrålning kan vara av olika dimesionella kvaliteter dvs mångdimensionell energistrålning.  De lägsta dimensionernas stråling  kan säkerligen kallas Den Svarta Solen och vara av mer värmehet karaktär.

Vi dvs NASA ska åka in i solens atmosfär nästa år! Läs mer:

NASA will hold a press conference Wednesday, May 31, to make an announcement about Solar Probe Plus, the first mission to fly directly through the sun's atmosphere. Solar Probe Plus is a mission that will launch in 2018 to send a spacecraft to orbit the sun closer than any spacecraft has before. "The resulting data will improve forecasts of major space weather events that impact life on Earth, as well as satellites and astronauts in space," officials said. 

From NASA"The mission, Solar Probe Plus, is scheduled to launch in the summer of 2018. Placed in orbit within four million miles of the sun’s surface, and facing heat and radiation unlike any spacecraft in history, the spacecraft will explore the sun’s outer atmosphere and make critical observations that will answer decades-old questions about the physics of how stars work. The resulting data will improve forecasts of major space weather events that impact life on Earth, as well as satellites and astronauts in space."

http://www.space.com/17933-nasa-television-webcasts-live-space-tv.html?utm_source=notification

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-06-22 12:58 #13 av: Huygens

Solförmörkelsen 21 augusti över USA kommer studeras av 11 rymdfarkoster och ISS. DM

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.