Galaktiska Civilisationer/raser

Pleiadians

2017-04-30 06:54 #0 av: Hukanson

Allt du (inte) vill veta om Pleiadians - vilka är de och vad betyder de för Jordens mänsklighet. Är Jesus en pleiadian? Är de vår andlighet?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-04-30 06:55 #1 av: Hukanson

Om du är en naturligt uppvaknad person har du redan sett utomjordisk aktivitet.

Anmäl
2017-04-30 06:56 #2 av: Hukanson

Pleiadians, also known as Nordic aliens, are humanoid aliens that come from the stellar systems surrounding the Pleiades stars, and they're really really really concerned about Earth and our future. (Since the Pleiades are a pretty group of stars and since they're even more beautiful through telescopes, anything connected with them has to be good and kind, right?) So concerned are they, they've contacted certain special people to channel them and convey their message. Which isn't always consistent. The Pleiadians either came from a group called the Lyrans, or coexisted with the Lyrans, or the distinctions between Lyran, Pleiadian, and Sirians don't really exist. Native Americans are of Pleiadian descent, or white people are of Lyran descent, or humans are of no notable relation to either. They can either switch between the third and the ninth dimension, or they exist solely in the fifth dimension (which is apparently made of love and creativity), or just live in non-specific dimensions higher than three. Basically, the only things generally agreed upon by the Pleiadians themselves is that they want to help Earth and let humanity ascend to higher dimensions. 
Pleiadians are supposed to be better looking versions of us. They nearly always lack pigmentation in their skin and hair, giving them an albino appearance. Many Pleiadians have an Asian appearance similar to grays. As a rule, Pleiadians don't carry around much excess fat, although females are known to have curvy figures. They don't usually have curly hair or beards. 
💜 Like and Subscribe if you enjoyed the video ! 💜
🌀 Join our Kingdom on Facebook 🌀: https://www.facebook.com/universallov...

Anmäl
2017-04-30 06:58 #3 av: Hukanson

Besvärliga tider kommer

Anmäl
2017-04-30 06:59 #4 av: Hukanson

Domedagen Kommer

Anmäl
2017-04-30 19:58 #5 av: Grävlingen

Här är en contactee som delar sin åsikt om pledianerna 

Anmäl
2017-05-02 10:10 #6 av: Marr

Av någon anledning verkar barn redan ha en speciell känsla för 7-stjärnorna/Pleyaderna när de ser konstellationen på himlen. Jag är en av dom som barn, alltid letat efter den när jag tittat upp mot universum.

Andromeda är något jag dras till på något sätt men har ingen aning om varför...

Själv så har jag då fortfarande ingen aning om vilka det är som besöker oss. Jag tror det kan vara både det ena och det andra...finns det gott, finns det ont exakt som här på jorden. Vi är bara i en stor obalans här på vår planet tänker jag, med de krig, våld, förstörelse av livet på jorden. Ska vi gå samma vägen som med Mars... en gång till?

Sen efter Galactic Federation of Life har det ju uppstått massor av tvetydiga saker och jag är inte den som går in i ett "skepp" i första taget om ett skulle landa. Dom kan väl lätt "stråla/bila" upp en om dom vill varifrån dom sen än är?

Jag tror att detta är uppdraget för vissa Greys att undersöka ta prover på människor, för att det sker det tror jag. Tror att Greys finnes både som sämre & bättre. Vad är sämre? Vi gör ju liknande saker med våra boskap, vissa människor...för att inte tala om försöksdjur.

Har aldrig fått kanaliseringar trots jag sett så mycket. Jag är inte attraktiv på det sättet antar jag, men Christine henne litar jag på till 100%. Hon fick ju Tunia till sig som berättade saker & hon fotade henne också &  visade här på Uj...Tunia tillhörde dock ej Pleyaderna vad jag kan minnas. Var det Andromeda?

Vet ej vad jag skulle göra om en röst började prata med mitt inre? "Vi är från ett annat solsystem, vi har ett meddelande till dig". Jag tror jag hade beställ tid för hypnos & regression...kanske pratat om det på en dold sida när jag undersökt det vidare...Funderar

Jag ska titta på filmerna vad gäller 2017. Tack Hukanson.Blomma

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl