Ljus & Upplysning

vad ligger bakom ufo-observationerna

2017-04-23 10:37 #0 av: kamjal#

http://www.tidenstecken.se/ufo0.htm

Anmäl
2017-04-23 13:43 #1 av: setfree

Bra sajt med mycket viktig information.

Bra länk kajmal.

Anmäl
2017-04-23 14:38 #2 av: Hukanson

Hehe  "Under en 30-årsperiod registrerade man ca 80.000 fall som tillförlitliga observationer av flygande tefat och ca 800 möten med ufonauter. Dessa observationer gjordes av normala människor oberoende av ålder, yrke, religion eller andra skiljemärken.

Hur dessa "rymdskepp" ser ut, både på utsidan och inuti finns också omvittnat, liksom den brokiga humanoida skara som dessa varelser utgör, alltifrån små håriga dvärgar eller skalliga storögda spetshakiga små män på ca 1 meter, och helt normala välväxta "människor" i "30-årsåldern" till både vanliga och groteska jättar på upp till 3,5 meter med t.ex. endast ett öga och långa hörntänder."

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-04-23 15:49 #3 av: m2studio

Tack kamjal det var bra PM. Jag vill berätta ett litet händelse.

7 till 8 kvällar sedan, jag har varit med en kompis i Ljusdal och kl: 12:00 tog vi en sent promenad med min hund. När vi bestämde av slump titta på stjärnor då sög jag en pytte lite stjärna som går ex från väster till höger, då tig jag min telefon och aktiverat ett APP som visar stjärnorna plats och namn och mm, samt visar var  dem stor satelliter ligger i jordens omloppsbana, då stjärnan försvann eller jag tappat den och efter några sekunder sög jag igen en till i nästan samma området men den här gången gick motsatt riktning ex. från höger till vänster med samma hastighet.

då min kompis (som alltid på kvällar har med sig) tog upp sin laser som är förbjuden i Sverige p.g.a. sin starkhet och riktat på stjärnan. (Lasern går mer än 10 kilometer och bränner människans hud på tiondel av sekund djupt till köttet)  då hände det som vi inte varit väntat, Farkosten blinkade väldigt väldigt starkt till oss med en stor spotlight helt vit stor som en 1 krona i himlen, vi blev överlyckligt och min kompis riktade lasern igen och vi fick samma svar igen och vi skrek av glädje och riktade vännen lasern igen och vi fick samma svar igen. Då kom två blir på vägen och min kompis inte satt på lasern till bilarna försvann eftersom vägen ligger bredvid där vi står och efteråt han riktade lasern igen men vi inte fick några svar efteråt. Ljuset inte varit av någon flygplan eller helikopter och vi var 100% säkra att det var något annan typ av farkost eller annat, men vi vet inte vad det har varit och varför dem valde att blinka så stor och stark 3 gånger till oss.

Ljuset inte lyste marken, betyder för oss att dem hade lång avstånd till marken antar vi. 

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.