2017-04-22 04:14 #0 av: [Set2]

Hej! Deta är ett ämne jag starkt känner att jag måste ta upp då jag känner att deta är ett mycket viktigt ämne. 

Först så måste jag säga att i de tidigaste biblarna fanns namnet Lucifer ingenstans, i dom hete den fallna ängel Helel eller Heylel, deta var dock hans namn efter det att han fallit. Dena persons namn i den nya världen har blivit Lucifer. Och tyvär så är det inte bara en ängel som har tagit på sig deta namnet. Helels namn innan han föl var Barachiel (lightning of God) Satan föl till jorden som en lightning bolt. Allt står igentligen i bibeln om man kollar väldigt noga. Barachiel är en rödhårig ängel, med ljushud, vita vingar och blåögon. Deta är den riktiga Lucifer, dena man går runt på jorden just nu i formen av en människa. Han har minst ett nephilim barn och kommer säkert att få fler i framtiden, han har varit i sin fysiska änglaform på jorden sedan han blev utslängd från himmelen (eller hans gammla planet) han har vissat sig som människa flera gånger under dena period, han har gott under olika namn men har alltid sätt likadan ut. Han är kung på dena planeten, men han är inte den som för krig på planeten just nu. Det finns flera änglar hära och det finns många som har onda avsikter. Barachiel har gott under flera namn, bland annat Jesus. Barachiel är inte god, och bör inte kontaktas, men han är inte den som bör beskyllas på allt ont som sker på jorden just nu. 
Barachiels element är vatten, elektrisitet, vind, metall, spirit

Sedan har vi den ängeln som alla har börjat att se som den riktiga Lucifer, men som igentligen inte är det. Hans värkliga namn är Samael/Chamuel, han är en sångens och kärlekens ängel, han har svart långt hår, svarta vingar, lite ljust gråbrun hud och blå eller röda ögon (olika). Dena ängeln har jag haft en del problem med, han hotar en gärna. Han har inkarnerat just nu, hans element är eld, jord, vatten

Dessa 2 änglar är väldigt olika som ni kanske ser i beskrivningarna, och jag kan tänka mig att den person man tänker på när man hör hans namn är väl just Samael.

Sedan hade jag en rolig dröm nu i vintras jag gärna vill dela med mig av ;)
Jag hade en så märklig dröm nu i vintras att jag tänker dela med mig av den med er. Jag hade svår ångest innan jag gick och la mig, och jag tror till och med att jag grät. Så somnade jag och det var som att jag var på en annan planet. Det var vita små runda hus, lite gröna krukor på terasen. Det kändes väldigt hemtrevligt, husen var formade som iglos eller kupor. Och jag ser en man framför mig, han har ett turkosfärgat hår, svarta ögon, väldigt vit hud (onaturligt vit) hans mun var onaturligt vid. Han hade lila tröja, turkosfärgad slips, svart skorta, och lila/svarta byxor. Han lixom hoppade bussigt fram till dörren på iglohuset, han hade ett sådant där bussigt utryck över hela sin kroppshållning och ansikte. Han knakade på dörren och en 8årig pojke öppnade dörren (människo liknande) då skriker manen BU. Pojken skriker och smäller igen dörren. Manen kollar på mig med den djupase kärlek och är väldigt nöjd och  han börjar skrata högt (det gör jag med) och studsar därifrån. :D Jag vet inte om deta facktiskt var Jokern, men jag tycker att han liknade honom väldigt mycket. Och jag vaknade upp nästa dag och måde väldigt mycket bättre ;) (Jag är inte jätte förtjust i barn, jag förstår dom inte väldigt bra, men jag skulle aldrig medvetet göra illa dom) 
Jag vaknade facktiskt av att jag skratade (jag kan göra det ibland)

//Set2