Egna upplevelser

Implantat och själsnivåer

2017-04-18 00:43 #0 av: [Seth2]

Hej!
Jag har märkt att ju starkare jag blir andligen så kan jag skalla av olika lager i den fysiska världen, jag ser så mycket mer och känner av så mycket mer. Jag har också märkt att ju högre jag kommer ju mer implantat finner jag i mig själv. Jag har förståt det så här att om någon är starkare än en själv och sätter in ett implantat så kan jag inte se eller ta bort det implantatet, och om du går till ett medium för att ta bort det så kanske mediumet/healern inte ser det implantatet häller för att healern facktiskt är svagare en den som sate in implantatet. Så tror jag också att det handlar om hur mogen man är för att arbeta själv andligen. 

Jag har sätt implantat som är helt makalösa, de är som mästervärk och det är klart att folk inte vill se att vissa av de saker man har i kroppen facktiskt är implantat. 

En period i mitt liv så trode jag att jag hade en blå, ljusblå, vit själ med sama färg på min energi. Nu vet jag att deta var ett implantat och att dena färg inte var min överhuvud taget. De har skapat implantat som kan ändra ens själsfärg och ens egen energi. Fast grejen med deta är att man själv mår inte bra av att inte använda sin egen energi, man blir tröt och tömd på energi när man använder sig av implantaten (även om man inte vet att man använder implantat) min energi är en färg som jag inte tänker ta upp här och min själ lika så för min egen skull håller jag det hemligt. 

Det är många inom den andliga tron som använder sig av dessa implantat utan att veta om det, det är specielt viktigt att veta att reiki är energier och änglar som är länkade till vissa implantats energier. Jag höll på med reiki en period, men när jag så småning om såg dessa symboler som föremål och började plåka bort dom så blev entiteterna koplade till dessa implantat arga på mig och jag var tvungen att brytta alla band till dom, huga huvudet av dom och slänga dom i en vulkan. 

En annan sak som jag har märkt i den andliga världen (människor som utövar andlighet) de som känner att de har ängla energier specielt har implantat på sin rygg, med antingen 1 par, 2 par eller 3 par vingar, finns även de med upp till 6 par. Vingarna har nästan alltid någon av chakrornas färger eller rays som de säger och de får även ett implantat som ändrar personens energi i den färgen. Så dessa personer är igentligen inte änglar alls.. Utan har mästervärk av implantat på sin rygg, ser väldigt värkliga ut måste jag säga. Jag känner bara att det är sorgligt att folk blir lurade på deta sättet.. Det finns de som har äkta andliga vingar och är riktiga fallna änglar. Inga goda änglar inkarnerar, inkarnation för en ängel är ett straff. Det är änglarnas helvete. Dessa änglar kan hålla på med andlighet men troligare är att de har framgångar i någon typ av kreativt arbete, militär eller politik, eller i tv. De har en otrolig gåva att ta sig fram i livet. De sitter inte hema och mediterar eller liknande. De är aktiva varelser. 

Det finns så många implantat jag sett hoss olika grupper av människor, de som följer olika gurus har olika implantat, de som provar olika vägar har massor med olika implantat (inte konstigt att många andliga människor är deperimerade och förvirrade)

När det kommer till utomjordingar har det funnits många här, en känd sådan är Heath Ledger som inte dog utan äkte hem, låtsades dö för att inte alls skulle undra vart han plötsligt försvunnit från jordens yta. Det finns säkert många fler som honom här, han var ju en av de goda skulle jag säga. Sedan finns det nog även de som kommer hit för att göra ondska, men jag vet att utomjordisk aktivitet är väldigt övervakad på dena planeten av änglarna. Så det är möjligt att det är svårt för en ond utomjording att facktiskt kunna göra någonting här. Lucifer är kung på dena planeten och följer man inte hans lagar så får man inte vara här. 

Det finns ju ca 40 planeter utom jorden som änglarna övervakar och hjälper till på, så antagligen så finns det nephilimer på alla dessa planeter. Och kanske är det andra nephilimer som facktiskt åker hit och inte nativa till den planeten. Vi är ju inte specielt lika andra arter på andra planeter. Pledianer är inte utomjordingar alls utan är nephilimer, de är människor/ängel korsningar. Varför de utger sig för att vara utomjordingar vet jag inte, möjligen för att de valt att lämna jorden och leva i rymden istället (av eget val eller pga att de var onda). 

Jag var inkarnerad på en annan planet i mitt föra liv, jag föddes 1945 och dog 1989, planetens namn vet jag inte men den var högtäknologisk, de hade en världs order där och en världsledare. Jag blev dödad av världesledaren, jag vet inte om jag lyckades eller misslyckades med min mission. Om jag inte gjorde det får vi hoppas att någon annan lyckades med det. Jag hade blont hår, bruna ögon, 2par armar och blå/lila skin. Jag var också gay om det är viktigt ;) 

En sak som jag känner är viktig för mig att säga är det att även om du inte är en inkarnerad ängel, en nephilim eller något annat så är du en helt underbar person ändå. Du är perfekt precis som du är, och det är klart du känner dig som en alien på en planet full av zombies och robotar. Det är inte alls konstigt... Och jag vill också påpeka att även om du är en människa och har en människo själ så kan du och har du inkarnerat på andra planeter med. Det gör inte din själ till en utomjording. Det handlar om att lära sig olika saker. 

// Seth2

Anmäl
2017-04-18 01:14 #1 av: [Seth2]

Jag glömde att påpeka deta med själsnivå. Det finns de som säger att det finns en skala på 1-100, deta är inte riktigt, det finns en oändlig skalla. De starkaste själarna på dena planetenen har just nu en nivå på mellan 200-700 möjligen högre. 
De starkaste själarna kan se andevärlden som om de var fysiska varelser, de kan också ta i dessa varelser med sina fysiska händer. De kan döda dom med sina bara händer. Jag är inte på deta plan änu, men jag jobbar mig dit. Så desto högre själsnivå man får desto andligt och fysiskt starkare blir du. 

Jag vill också påpeka en grej med implantat, om du har mycket problem med följande organ så har du troligen implantat där. Tjut i öronen, har extrem ljuskänslighet, har vibrationer i händerna, ont i ryggen, problem med magen. Käner dig vilsen, får konstiga visioner som inte käns eller värkar värkliga. Ser nästan ut som en tecknad film eller bara gör så att du känner dig förvirad. Om du känner stor sorg och tomhet i hjärtat.. Du kan också ha implantat om du ständigt dras till en typ av andliga människor även om den gruppen inte är bra för dig och du vet (de har sama implantat som du och människor/varelser dras till de som är lika en själv) Om någon säger till dig att du hör till någon typ av grupp, som earth angel, indigo, rainbow, cristal eller star child, elohim, archangel eller liknande. Också om du känner pirningar eller energier i din kropp. Om du varit hoss en healer och plötsligt känner att du dras till någonting nytt eller att du upplever ett uppvaknande för att sedan må sämre. Minay Ki har mycket kraftfulla implantat. Om du varit på någon kurs och plötsligt fått dit tredje öga öppnat. Om du känner att änglarna säger till dig att du tillhör/har ett element som inte stämer överens med vad du känner. (tex du kanske känner att du tillhör elementet eld och guiderna säger till dig att dit starkaste element är vatten) eller om du känner att du tillhör ett kristus medvetande, ett kollektivt medvetande, eller att du hör till en religion) du vet alltid bäst så du ska veta att din intuition alltid är din bästa vän. Du har alltid rätt. Lita på dig själv! Entiteter som är knutna till implantaten kommer att försöka övertyga dig om saker

Är man implantat lös. Så ser man sin värkliga själs färger, du vet precis vilka element du är bäst på och vilka du bör undvika (ja vissa element kan göra dig svagare om du använder dom), du får se din värkliga färgs energi. Och om du är en ängel kommer du få se dina värkliga vingar. Du kommer börja minas dina tidigare liv klarere, du kommer känna igen dina fiender på 2 sekunder. Du kommer uppleva att din healing till människor, jord och planet är mycket starkare en den var innan. Du kommer även börja känna igen din riktiga själsgrupp, dina riktiga själsfränder. Du kommer också känna av dina riktiga fiender. Du kommer se dom riktiga konspirationerna och fastnar inte vid små obetydligare konspirationer, du ser helheten och de olika grupperna. Du tror inte längre att all ondska kommer från en grupp, utan du ser ett krig mellan de olika grupperna.  

Jag tror dock att det är fel vägg att gå till en healer eller shaman för att ta bort dessa implantat, jag tror att man måste göra det själv. Går du till en healer så kommer den personen ta ut några implantat men istället sätta in några andra. Så vissualisera din egen kropp och underkök hela din kropp med rett intention. Får du attacker under tiden bör du kalla på någon ängel för beskydd. Jag kallar ofta på Uriel och Gabriel för beskydd. Sedan får ni ju göra som ni vill. 

Anmäl
2017-04-20 23:57 #2 av: Grävlingen

Vilken färg hade solen som lyste planeten i ditt tidigare liv? Vilken ögonfärg har du nu? Du kan ha varit klonad(artificiell gjord eller ha haft  konstgjorda förfäder) och var därför gay. 

Anmäl
2017-04-21 18:58 #3 av: Hukanson

Starka inlägg du ger oss Seth2, dina insikter i energivärlden är ovanliga och värdefulla. Som människor går vi igenom olika faser i vårt liv och när vi förändras genom inre utveckling är vi värda att ta hand om oss själva och ge oss tid att vila och vandra i naturen för att dela harmoniska krafter med allt som är.  Våra bekymmer med implantat , utomjordingar och fallna änglar kommer att få sina svar då våra andliga guider och högre medhjälpare alltid verkar för vår utveckling.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-04-22 03:01 #4 av: [Set2]

Hej grävling, solen på planeten jag var på var röd och månen var svart. Jag har grönblåa ögon idag. De är dominerande gröna med en mörkblå ring runt iris, och så i det gröna är det blåt inblandat. Så i vissa kläder miljöer så ser mina ögon gråblå ut, men för det mästa ser de gröna ut. Den blå färgen gömer sig för det mästa. 

Ja jag kan mycket väl ha varit någon typ av freak. Jag vet dock att jag har en tendens att göra eliten arg, spelar ingen roll vilken planet jag är på ;) Och jag väljer alltid att inkarnera i den ras som är mäst utsat av eliten. Så ibland undrar jag om jag typ bara gör allt för att djävlas med dom. Det måste ha börjat någonstans dock. Man kan ju undra vart. 

Jag håller inte riktigt med dig om det du skriver om gay personer, at det skulle vara något fel genetiskt på alla som är gay, men du får gärna förklara din teori för mig. 

Hej Hukanson, tackar så mycket. Det värmer när du säger så :) Jag får inte specielt mycket uppskatning från omvärlden, utan blir väldigt motarbetad. 

Jag håller helt med dig om att man måste ta hand om sig själv och vara ute och vandra i naturen mycket. Tyvär så bor inte jag så pass tryggt att jag kan gå ut på prominader hur som hällst och jag måste ha någon kompis med mig om jag går ut så att ingenting dåligt händer. Jag ska dock flytta härifrån snart till en tryggare plats. Då kommer jag kunne gå ut mer i naturen. Annars håller jag helt med dig om det du säger. 

Jag använder mig dock inte av mina guider och vägledare på det sättet som många andra andliga personer tycks göra. Jag vet att de är där och att de talar om för mig när jag är på rätt väg. Men jag frågar dom inte saker och jag förlitar mig inte på att de ska ha svar på mina frågor. Jag förlitar mig på min egen intuition, erfarenheter och minen. Jag har varit med väldigt länge (vet dock inte hur länge) jag har änu inte funnit mit andliga namn men jag kommer nog dit med om det skulle vara viktigt (jag känner inte att det är jätte viktigt, men det kan vara en del i läkningsproseser). 

Jag vet häller inte att man får reda på allt bara för att man dör och hamnar i himelen. Jag tror inte att det är så änkelt, men kanske är det de. 

Anmäl
2017-04-23 06:10 #5 av: kamjal#

har ett fysiskt implantat.

Anmäl
2017-04-23 15:30 #6 av: m2studio

[Set2] Tack för flera intressanta PM. jag har många frågor men kanske jag börjar en och en.

Du skrev att man ska lätta efter implantat på ett rätt intention (avsikt), frågan är hur ska man veta vilken avsikt är bra? om några raser har gjort implantatet i vår kroppar, vilka avsikter hade dem? Kontroll eller vad? varför dem inte gjort något slags implantat att människorna inte vara onda? många andra frågetecken kommer in i bilden som jag inte vet hur ska man fråga. 

Varför överhuvudtaget ska man ha implantat? varför inte bra att man tar bort dem? varför en helare ska lägger andra implantat när man litar på en? hur ofta vet du att detta har hänt att en healare tar bort en eller flera implantat och sedan lägger ytterligare andra istället? hur ska man lita på sådana människor? 

Utan övertigande svar, tyvärr måste jag säga att bredvid bra info du lämnar, kanske  finns vilseledande info också. Det andliga värld du pratar om är mycket skramligt på så set att andra väsen har oss under sina viljan.

Bland all tecken du nämnde om att kunna ha implantat, hittar jag mig mer eller mindre, ex. tjut i öronen, ont i ryggen och lite annat, men är en del av dem tecken  tillräckligt stark att bedöma att man har implantat? varför inte tar bort det? hur ska jag hitta den/dem? vem ska jag lita på att tar bort dem eventuellt? 

jag är glad att du tog upp en sådan diskussion eftersom det är mycket intressant, men vänligen förklara lite djupare och presentera val möjligheterna om det finns och gärna besvara mina frågor om du är snäll.

Tack på förhand       

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-04-24 04:19 #7 av: Seth1

Hej m2studio, 

Varför man får implantat är alltid att göra illa, förminska, vilseleda. Det finns inga goda eller bra implantat. Det är dock svårt att säga varför någon får implantat, du kan fråga andra men alla kommer ge dig olika svar. Det görs inga implantat för att göra människor goda för att människor kan inte bli goda av främande enrgier. De godaste människorna du möter är de som inte har implantat över huvud taget, eller väldigt få. Deras energi är så ren och fin att man älskar dom, och de är lyckliga. 

Några av de anledningar man kan få implantat för är följande:

Att få människor att följa dom så att de har koll på personen, och att personen inte är ett hot mot deras *plan* (jag vet ej vad det är för plan) (dessa personer brukar inte vara väldigt andligt utvecklade, det är även dessa som går till kurser för att 'öppnas' andligt) 

Att få människor att inte finna sin riktiga livs mission, tviling själ, själs familj, riktiga vänner (dessa brukar få en ny livs mission, en fake tviling själ, en fake själs familj, en dåliga nya vänner som tillhör gruppen/eller som är skadliga för personen) 

Att göra att människor vaknar lite gran för sanningarna i världen men får ett tunelseende och fastnar för onödiga saker (de missar de värkliga och riktiga händelserna för att de fastnat, de följer oftast sidor som Alex Jones, Freeman Fly, David Icke, Vaken.se mm)

Att få en fiende att inte hita sin riktig grupp (de ändrar färg på själen, energin, och gör så att personen tror att den är med i deras grupp, *den känner dock att det är något som inte stämer*, de skickar också mycket entiteter på dena personen och har den otur kan den till och med bli attackerad av sin riktiga grupp för att den inte känner igen en) (när jag skriver grupp menar jag inte själsgrupp utan en av de 7 elit grupperna, det finns många andliga själar som tillhör dessa)

Att en person som är väldigt stark inte ska få vara stark, dessa blir mäst utsata av alla personer (dessa får alla tänkbara implantat, entiteter, samt fysiska attacker, de vill döda dom , men de kan inte just för att de är för starka för dom (jag är inte en av dessa starka, jag vill häller inte att folk postår att jag sagt det, jag är en vanlig dödlig som blivit lurad)

Att en person jobbar för dom, att de är healers, medium, shamaner, gurus, yoga istruktörer, och annat. Dessa personer får även små belöningar ibland för att de vilseleder folk och sätter implantat i dom, dessa är även dom viseldea och neddumade (fanatsika beteenden är vanligt)

Nu finns det många som har olika typer av implantat och av olika anledning, men väldigt vanligt med fanatsika människor är att dom har implantat, eller att dom har varit med om något väldigt traumatiskt. Jag har tyvär inte svar på alla typer av implantat som finns och häller inte på alla anledningar där man får dom. 

Om du vill ta ut dina implantat så kan du göra på deta sättet: Du sätter dig ner i meditations ställning eller ligger (jag ligger alltid ned), du visualiserar dinegen kropp framför dig i dit inre, du ber att få se ett implantat. Där du ser att implantatet sitter tar du med din fysiska hand på den delen, när du visualiserar i huvudet att du drar ut det så drar du även bort det med din fysiska hand. Du tar fram en hink och en yxa (i dit inre) du tar yxan och huger implantatet i små delar sedan lägger du implantatet i hinken som du har lagt frätande syra i. Du ser implantatet frätas bort (gör det inte det så kan du slänga det i en vulkan) Du säger högt och befalande att du brytter alla band, energi band och vanliga med den personen/varelsen som sat in deta implantat, sedan visualiserar du ett vast föremål som du huger av banden med. Om du skulle ha entiteter knutna till implantaten (det händer och är ganska vanligt) så be om beskydd från någon du känner dig bekvem med. Så gör du liknande med alla implantat du hitar. Det är bra att skana hela kroppen även ställen du inte känner att du har problem/känningar i för du kan ha oimplantat där med. Du kommer dock bara kunna ta ut implantaten som de som har sama själsnivå som du har eller de som är lägre. Så det är viktigt att kolla varje gång man har stigit själsligen, för du hitar nya varje gång. 

För att komma i stämning kan du sätta på lugnande musik eller ljud. När du går in i meditationen så räkna sakta ned från 1-10 och gå ned för en spiral tarapa, när du har nåt numer 10 kommer du till en dör och går in där. Där möter du dig själv.  När du går ut ur meditationen räknar du från 1-10 men går upp för spiral trappan. 

Nej det är jätte bra att vara fri från implantat, man ska vara det. Nu måste jag ha klumpat till det när jag skrev (jag ber om ursäkt här). Det var klumpigt av mig. Ne det jag menar är att det kan vara väldigt mycket känslor knutna till visa av implantaten (jag har egen erfarenhet av deta), man vill så gärna att det som implantatet representerar ska vara sant. Och när man inser att det inte är det kan det bli väldigt känslosamt. Efter att man har upplevt deta några gånger så blir det bätre och man reagerar inte lika starkt längre. Och så entiteterna som är knutna till visa implantat har man trot var ens vän, beskyddare och hjälpare. De har lurat en helt, och man kan känna att de har lurat en, svikit en, och det blir till ilska. Det kan vara väldigt känslosamt. Och det är inte alls dåligt, det är bra att vara ledsen och läka skadan som de har gjort. Det är bara att det är bra om man tar lite itaget så att det inte blir för överveldigande. Sedan så reagerar alla olika. Det är inte alla implantat man reagerar på deta visset med, vissa reagerar man nästan ingenting på. Det är ändå bra att ta det långsamt. 

Sedan en annan sak med implantat är hur mottaglig man är för att få dom. En skeptiker får inga implantat alls (undantag finns). De har ett så starkt andligt skydd (sin egen hjärna) att andra varelser, änglar eller annat inte kan påvärka dom. De skulle inte ens få implantat om de gick till en healer, de skulle inte få healing häller för den delen. Healern skulle inte kunna säta in implantatet för att ge healingen. Så igentligen när en skeptiker går till en healer och betalar för healing så köper de ingenting. De slösar pengar helt i onödan. De betalar bara för luft. Dessa människor måste manipuleras på annat sätt, och det är via media, via tv, reklam, politiker *specialist raporter*, chemtrails (metall förgiftning) psykofarma, vanlig sjukvård. Ja alla dessa metoder är nödvändiga. Alla blir inte neddumade på sama sätt, därför behövs olika metoder. 

Jag förstår att det jag säger kan vara svårt att höra och ta in, även att det kan vara läskigt att höra det som sägs, jag är bara människa själv och har inte alla svaren. Jag lär mig ständigt nya saker, men att jag skulle vilseleda någon har jag mycket svårt att tro. Inte med vilja i alla fall. Nu är det ju så att jag bara tar upp det negativa för att det var det jag ville upmärksama, det betyder ju inte att allt andligt är dåligt (långt därifrån) det är bara att det är den dåliga delen väldigt många andliga känner av. 

När det kommer till healers så är det ganska tråkigt att säga att där måste man välja mellen pest eller kolera. Det finns de som inte är så farliga och som facktiskt kan lindra vissa problem tillfäligt (så att man blir starkare och kan kämpa mer själv). Dessa sätter dock också in implantat men inte lika skadliga eller påfrestande som andra helars kan göra. Sedan finns det dom healers som kan göra riktigt stor skada och man mår skit dåligt i flera månader efteråt med starka symptom (något dom kallar för utrensnings symptom, men det som igentligen sker är att din kropp försöker stöta bort den starka fremande energin som gör intrång i ens kropp, när din kropp börjar vänja sig vid den nya energin lugnar symptomen ned sig, men vissa biverkningar blir bestående) Dessa healers är ju själsligt mycket starkare en personen som får implantatet och det är därför kroppen reagerar så starkt. Igentligen beror allt på hur själsligt stark healern du går till är, är den starkare en dig, är den svagare en dig eller gämn stark? Sedan beror det på vad man prioreterar och vad man är redo för. Jag tycker inte att det är dåligt att man går till en healer om man vet om riskerna (implantat), men om man tex är utsat för förbannelse eller andliga attacker så kanske det inte finns någon annan lösning en att gå till en healer. Men om det bara handlar om att man vill bli av med implantat så finns det facktsikt några saker man kan göra själv som inte har med andlig healing att göra (vilket jag tycker man ska undvika, det är bätre att ta ut själv om man ska hålla på med deta). Man kan facktsikt stärka sin kropp, genom att sätta sig emot implantatens/entiteternas vilja, äta hälsosam mat, stärka sin egen kropp, använda salt och örter. Rökelser och att bada i olika örter, oljor och salter. Att smörja in sin kropp med helande oljor och krämer. Dessa saker gör att kroppen försöker göra sig av med implantaten, de blir lösare och när du mediterar för att ta bort dom så är de leta att hita. Vilka örter som passar just dig och dina implantat vet jag tyvär inte, du måste prova dig fram där. Det är väldigt individuelt. Rönnbär är bra att ha över dörkarmen i alla fall s kommer inte entiteterna tillbacka in sedan när du slängt ut dom :)

Ja det här kommer det intressanta när det kommer till kroppsliga symptom, vissa symptom kan vara implantat medans andra är kroppsliga åkommor man har. I dagens samhälle är många el överkänsliga deta kan också resultera i tjut i öronen. Det kan också vara en kombination av båda. Grejen är att är man en väldigt andlig människa, man pratar med andar, man mediterar och man kanske håller på med yoga. Då är risken stor att det är just implantat det handlar om. Men det betyder inte att alla symptom man har försvinner bara för att implantaten försvinner. Är man elöverkännslig så måste man fixa det problemet med. Implantat är inte otjaken till alla människans problem. Oandliga människor blir fortfarande sjuka även om de inte har problem med andar och implantat. Äta rätt (ekologiskt) och att drika rätt är jätte viktigt och att skötta sin kropp. Ens liv blir dock änklare utan implantat, du kan hjälpa dig själv bätre. För du kommer inte någon som säger till dig vad du bör och inte bär äta (implantat kan se till att du blir vegan bland annat). Allt är en balans. Och när det kommer till din rygg så är ju hållning viktigt, att inte sita i dragiga rum, att gå promenader. Fast i ryggen har alla andliga människor ett implantat (det kan dock se ut på 2 olika sätt, som en orm, eller som en kinesisk drake. Eller igentligen 2 av varje en röd eller guld som går uppåt och en blå eller silver som går nedåt) Om du har ont på axlarna och skulderbladen eller mellan skulderbladen och ryggraden så kan du ha ett par implantat vingar som sitter där. Om du vill hita implantaten så gör som jag beskrev här över. 

Hoppas det blev lite klarare för dig

Anmäl
2017-04-24 04:44 #8 av: Seth1

Jag glömde att nämna de 7 olika grupperna, jag är nog lite tröt nu :P
1 - Lightning/Silver group en av deras symbolder är en Drake
2 - Light/Gold group en av deras symbolder är en Goat
3 - Magic/White group en av deras symboler är en Serpent/Orm
4 - Shadow/Black group en av deras symboler är en Räv
5 - Ghost/Gray group en av deras symboler är en Lejon
6 - Psychic/Brown group en av deras symbol är en Grizzly
7 - Darkness/Brass group en av deras symboler är ett Vildsvin

Sedan om man känner att man värkligen vill gå till en healer skulle jag rekommendera att gå till en som är tränad i Klassisk botekonst, det är den shamanska metoden som facktsikt hjälper mycket mer en den förstör. 

Och om du inte bara vill bada i örter (inte känner att det räker) så kan du gå till healers som håller på med olika typer av alternativ medicin (örter, hemopati mm) eller att gå till en massör. Fysisk stimuli hjälper mycket mer på implanataten och ens själsliga utveckling en man kan tro. De kan även hjälpa dig med ont i ryggen, kanske även få implantaten som siter där att ramla av (om man finner den healing metod som funkar bäst för en själv) tyvär så vilja inte lova för mycket. För en metod som funkar på mig behöver inte funka på dig. Du måste finna den metod som funkar med din egen själ och kropp. Lycka till, hoppas du fick några svar på dina frågor i alla fall. Jag vet att du skulle velat ha det mer utförligt, men jag skriver just nu en bok om deta (den kommer bli över 1000sidor) så där kommer man nog att finna mycket som man inte hitar här. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.