Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 673 ggr
Evisen
4/16/17, 10:12 PM

19 stycken olika platser i världen du kan se UFO's

På msn.com har de fixat till en liten bildvisning om vart i världen du kan se UFO's.

Vart skulle du vilja åka och eventuellt se UFO's?

http://www.msn.com/sv-se/resor/nyheter/platser-d%c3%a4r-man-kan-se-ufon/ss-AAiMWzU?li=BBqxCu3

Annons:
[Hukanson]
4/17/17, 10:50 AM
#1

Central och Nordamerika, Svarta Havsområdet, Storbrittanien och Ryssland. Dit kommer de mer än oftast. Men inte Sverige. Det har förekommit undersökande skepp men inga demonstrativa uppvisningar.  Det behövs nog inte heller därför att det börjar säljas kameraobjektiv som har sådan zoom och uppläsning att det ska gå att ta närbilder på mycket långt håll vilket förändrar kvaliteten på youtube videosarna.

[Seth2]
4/17/17, 11:34 PM
#2

Jag har sätt en hell del UFOs i sverige, även krig på himlavalvet. Jag och min syster satt och kollade upp mot himmlavalvet en dag frö att vi fick höra att det skulle vara ett stjärnfall, inte såg vi ett stjärnfall inte. Min syster tror inte på UFOs och det var hon som sa, det ser ut som att vi kollar på ett krig. Det tror jag det var också, UFOna sköt på varandra, och vi såg till och med UFOn som föl mott marken. Min undran var om militären kommer leta upp dessa UFOs och göma dom så fort de kan (HAHA) de visste ju om att det skulle vara krig så att de till och med behövde ljuga om det. Undrer om deta händer ofta, alltså att stjärnfall facktiskt inte är stjärnfall?

Marr
4/18/17, 9:58 AM
#3

Nog har jag sett en hel del uppvisningar här i Sverige…ifall dom medvetet visar upp sig vet jag ej. Antar dom har uppdrag att göra. Det som visats ute på internet har jag sett i verkligheten. Inget konstigt alls men det som är konstigt är att nu är det glest och inte alls på detta sätt som det varit tidigare år & väldigt intensivt.

Men eftersom jag sett dom och alla möjliga ej troende vittnen varit med & fått uppleva detsamma, så antar jag att det finns en mening med det. Kanske var det just för att visa upp sig, för vill dom inte så kan de undvika det.

Vill ha mera och har jag sett det jag har sett så kräver jag mer med en kamera i handen.

Att dom skjutit ner varandra har jag aldrig kunnat se. Däremot så förekom det explosioner högt upp i himlen för några år sedan & då kom tanken…"krigar dom där ute?" Skulle många bli nedskjutna så skulle det ju inte gå att dölja tillslut…men är övertygad om att det skett av de "våra egna" ett antal gånger…

Hemskt gärna skulle jag vilja åka till Mexico för detta ändamål. Kunna Spanska prata med Tercer Milano & de andra Skywatchers där borta & dela erfarenheter… 

Som du säger Hukanson så är jag även sugen på Svarta Havsområdet…men nu verkar dom visa upp sig igen runt omkring i världen & detta kan ju ske i storstäder då många vittnen filmar samtidigt. Då anser jag att det är en uppvisning av högsta grad. När ska dom visa upp sig i Stockholm, Göteborg osv? Hög tid att väcka sovande svenskar, vi behöver en rejäl uppvisning med många vittnen…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
4/18/17, 11:05 AM
#4

Skulle jag välja nåt från listan så skulle det nog bli Wycliffe Well🙂

#3 Jag tror de visar sig mycket mer i Sverige än vi tror. Men dagens svenskar är lite för ointresserade och skeptiska till UFO-fenomenen och allt övernaturligt överhuvudtaget…..då ser man tyvärr inte!

Nåt som är ganska  kul är att grannlandet Norge är betydligt mer troende. Jag har träffat många Norrmän och diskuterat övernaturligt, så jag vet att detta stämmer!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Farwuq
4/18/17, 4:40 PM
#5

Det syns en hel del UFO:n här med.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Evisen
4/18/17, 6:54 PM
#6

Personligen så måste jag tydligen åka utomlands då UFOna vägrar visa sig här för mig.

Skulle jag välja ifrån listan skulle jag ta Nevada. Skulle då kunna ta en sväng förbi Zak Bagans museum när man ändå är i närheten.

Annons:
Farwuq
4/18/17, 7:03 PM
#7

Det är lättare att se ovanliga saker ute i ödemarken, där inget annat stör.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Evisen
4/18/17, 7:10 PM
#8

#7 Så kan det vara. Men det är rätt bekvämt att vara inomhus och kika uppåt*lata jag*🤪.

Ghosthunter
4/18/17, 7:59 PM
#9

Självklart syns det mycket här med, draken…men det gäller att se det man vill se också😉

Jag har ju själv sett en hel del mysko saker där uppe.

Ja Evisen…..hade varit kul att se Zak´s museum🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: