Utomjordiskt

Grupp träff !?!

2017-03-20 22:49 #0 av: m2studio

Jag hårde att det finns folk bland oss som är medlem här som träffar Intelligent liv från andra planeten. Jag hårde också att dem träffas efter ett schema och är tysta som sten.

Jag skulle göra vad som helst (lagligt, mänskligt o mm förstås) för att vara med gruppen även bara en gång. Om ni läser detta vänligen tänka på saken.

Ni får gärna studera mig om jag kan vara pålitligt. Kontakta mig så får ni alla info ni behöver ut av mig.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-03-21 07:52 #1 av: Marr

Önskar du får svar M2studio...

Det går ju pma M2studio om man vill vara anonym. Jag tillhör själv tyvärr ingen av dessa grupper, även om jag många gånger velat fördjupa mig. Finns nog en anledning det lugnat ner sig för mig... som jag inte själv förstår.

Är så glad över ditt intresse & deltagande som medlem här, för så mycket finnes inom området.Tummen upp Tyvärr är jag en trött sajtvärd.Ledsen

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-03-21 08:24 #2 av: kamjal#

jag kan ordna en träff hemma hos mej. om någon är intresserad,  bor i dorotea kommun

Anmäl
2017-03-21 15:52 #3 av: VSK

Skulle va kul med nån forumträff nån gång.

Lite väl långt för egen del, tyvärr, men kul du ställer upp hemma hos dig Tummen upp

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-03-21 19:03 #4 av: m2studio

Wow Wow så många snälla svar så intressant. Gärna Kamjal bara skicka Privat PM så jag är hos dig samt får äran att träffa dig också.

Tack Marr, men jag måste för en gång skull våga allmänt ber folk som redan har kontakt men gärna synlig kontakt.

Tack Marr, jag är glad o vara här, kanske med hjälp av er kunna fördjupa mina kunskap och erfarenheter inom området hoppas jag. 

Kamjal om jag kör 3 timmar då är jag hos dig, just nu jag jobbar i Ljusdal.

Anmäl
2017-03-23 08:34 #5 av: Marr

Såklart du ska fråga M2studio...det jag tänkte är att kanske inte alla önskar vara öppna med det. Så hellre att dom skickar dig ett pm istället för att avstå svara dig...

Har passerat Dorotea på mina norrlandsresor & då har jag tänkt på dig Kajmal...nu har så mycket annat kommit i mellan de sista 2 åren, så har fått lite norrlandsabstinens.

Det låter jättespännande det här om ni kan utbyta erfarenheter sinsemellan & träffas. Jag själv kommer nog inte så långt detta året heller tyvärr...

Anmäl
2017-03-23 10:47 #6 av: kamjal#

finns möjligheter övernatta om man har långt att åka

Anmäl
2017-03-24 01:24 #7 av: m2studio

Tusen tack. Vi hörs o ses snart.

Anmäl
2017-03-24 07:59 #8 av: kamjal#

mitt magiska rum

Bild

Posted on

en kompis var oss mej och tog några öl, så blev han trött och gick och lade sej i sovrummet innanför detta, som dörren var vinterstängt till. när han ligger där så känner han att någon kommer in i rummet, öppnar dörren till detta rum, och han hör hur detta ”väsen ” går och lägger sig i detta rum….han känner kalldraget då dörren mellan rummen öppnas, men vänder sig inte om, då han tror det är jag som kommit upp, när han efter en stund kliver upp är dörren stängd. han åker hem. dan efter ringer han upp och frågar om någon bor där. javisst svarar jag . visst bor någon där, men det är inte en människa!…………….även andra personer har varit med om saker där
jag vet vem det är men vill inte avslöja det. det är en hon. brukade ha sötsura godisar på soffbordet på nedervåningen, hon gillar det sötsura sockret, en gång när jag kom hem låg en godis på farstubron, hon hade sugit av allt socker och spottat ut den på bron. hon är en god varelse, men undviker mina andra kontakter!jlj 024

Anmäl
2017-03-24 09:09 #9 av: Marr

Du är snäll Kajmal! Jag gillar också det där sötsura men när fruktsmaken kommer är det inte lika gott...Glad

#8 Jo har allt läst vad du sagt om dina upplevelser och ligger man i den sängen en natt, så kanske man har sällskap på rummet. Funderar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.