Utomjordiskt

Secret Tunnel !

2017-03-19 22:09 #0 av: m2studio

Man borde lyssna noggrann på vad Linda säger. 

Linda Moulton Howe Multi Billion Dollar Secret Tunnel

Länk:

https://www.youtube.com/watch?v=0QF3Kvb1u94 

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-03-20 07:27 #1 av: kamjal#

intresant! förberedelset för ww3

Anmäl
2017-03-20 12:42 #2 av: kamjal#

bilden är nog från zern

Anmäl
2017-03-20 22:32 #3 av: m2studio

Vad gör Svenska regeringen? Har vi byggd sådana tunnlar? eller ska man själv bygga rum under marken om man har möjligheten? Hos mig det går, men kommunen har för många spioner på vad jag gör faktiskt. Eftersom jag håller på en stor renovering med bygglov, men ändå dem är på mig hela tiden.

Tunnlar? har vi sådana i Sverige? 

Anmäl
2017-03-21 08:08 #4 av: Marr

Tycker också att hemskt mycket Linda Moulton säger är väldigt intressant och tänkvärt...Bilden är från Cern.

Ja du M2studio den här byråkratin kan få en att få rysningar...man kan knappt äga en bil utan att dom ska krångla med en. Sen vill dom nog ha reda på varenda kvadratmeter du bor på...men vad myndigheterna bygger med våra skattemedel... det vet vi inte mycket om...Ledsen

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-03-21 19:09 #5 av: m2studio

#4 av: Marr    100% riktigt du säger. Folk vågar ej ställa frågan och det var en tråd nyligen som pratat om Mind Control som jag tycker att dem redan gör mot oss själva också att förbi tysta och säger ingenting. Livet är blandat med byråkratin som vi själva är deras slavar och samarbeta med dem i form av anställda hos myndigheterna och mm.

Bilden inte är väsentlig utan bara en skyllt. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.