Egna upplevelser

EN ASTRALRESA

2017-03-05 04:55 #0 av: kamjal#

en del säger att astralkroppen är gul, var detta en astralresa?

https://ufonat2omandarochvarelser.wordpress.com/2016/10/30/gjorde-en-tidsresa-for-10-ar-sedan/

Anmäl
2017-03-05 12:09 #1 av: kamjal#

så detta kanske var eterkroppen? fint å samla ihop sina kroppar!!!!....från min bok............Jag ligger i sängen nere i byn, det är någonting på övervåningen. En osynlig röst säger; – Håll mig i handen! Jag kramar en osynlig hand,någonting kommer utför trappan. – Titta inte, säger rösten, Jag blundar, kramar handen och är rädd. Detta något kommer utför trappan in i hallen, jag hör ytterdörren öppnas o stängas. Jag öppnar ögonen, rösten säger; – Gå ut i köket. Jag reser mig upp och går ut i köket, sakta går jag mot fönstret och tittar ut. Jag ser en genomskinlig varelse, som värmedaller över en varm väg, men i form av en kropp. Den går mot bilen, tar i bakdörren men försvinner sedan ner efter infarten. Rösten säger; – Drick upp det! Jag tar ett glas vatten och dricker. Några dagar efteråt ser jag ett litet moln av de där vågorna inne i köket. Bäst att jag dricker upp de där också tänker jag och tar ett glas vatten

Anmäl
2017-03-05 12:11 #2 av: kamjal#

verkar som det börjar bli dags att resa!  jag får hjälp med a!tt samla in mina kroppar!

Anmäl
2017-03-05 12:12 #3 av: kamjal#

Eterkropp o astralkropp

2008-06-23 10:46 #0 av: [Mariann]

Förbinder fysiskt och psykiskt medvetande

Eterkroppens viktigaste funktion är att förbinda fysiskt och psykiskt medvetande. Funktionen ses tydligt hos en människa i narkos. Narkos driver eterkroppen upp genom huvudet och ut ur den fysiska kroppen. Förbindelsen mellan den fysiska kroppen och eterkroppen avbryts. Läkarna kan nu skära i den fysiska kroppen utan att vi känner smärta. Känslor uppstår nämligen inte i nerverna utan i en inre kropp, som nu är utan förbindelse till kroppen.

Slutsatsen är att vi inget känner med hjälp av nervsystemet. Impulserna strömmar från de inre kropparna in i eterkroppen och via centren in i det fysiska nervsystemet. Nerverna fångar bara upp impulserna från en djupare instans och sänder dem vidare till hjärnan, som registrerar dem som smärta. Det gör därför aldrig ont i kroppen. Smärtan uppstår i känslokroppen - astralkroppen.

hämtat här Visdomsnettet

Anmäl
2017-03-05 12:24 #4 av: kamjal#

rymdresa

på tal om gud och djävulen, så har mitt hem varit en andlig mötes plats för dessa.  förhandlingar har pågått.   som jag säjer, gud är en som går och daskar änglar i baken, menns djävulen har ordning på sina led. därför fick djävulen i uppdrag att organisera havsvarelsernas städer, som kommer upp till havsytan,på stora plattformar, när det blir fred på hela jorden.

de  andliga och telepatiska rösterna har sagt tidigare, som jag skrivit om, att nåt ska ske i mitten av november.

hörde en röst i köket för ett tag sedan.    ”vill du följa med till stjärnorna”    ja svarade jag naturligtvis,   ”jag vill ta ett prov”  sa hon.  ” du kommer att ersättas av en klon”.   ” det är någon som väntar på dej i skeppet”   sa hon.  för samvaro frågade jag.  ”ja ” svarade hon.  sedan sa hon senare.  ”det är reserverat”     ”det kommer en pingla ”  sa hon. ” men gör henne inte med barn”.

får hon följa med frågade jag.  ”ja svarade rösten, men vi tar inte något ansvar för henne”

jag tror det är alienblenda som skall komma.

detta får jag inte tala om.   men det har gått en månad nu, så jag skriver ner det.  rösten tycker jag jag kände igen som palien. min första guid, en grey.               får se vad som händer i november. men hur som helst, ingen kommer att märka nåt, om jag ersätts med en klon

hon sa dessutom att vi brukar vänta ett decenium , innan vi tar beslut efer en kontakt.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.