Frågor inom ämnet söker svar

Pilot tystad om Ufo's

2017-02-26 09:55 #0 av: Marr

En pilot & hans fru som är flygvärdinna startade ett anonymt konto på You Tube. TUFORCE kallad.

Efter att både han & många piloter med honom både sett & filmat oförklarade saker så valde han att göra ett konto & lägga upp sina klipp anonymt. Eftersom piloter hotats om avskedning & än värre saker, efter de sagt för mycket...

Sedan ett par dagar har nu kontot avslutats efter påtryckningar. Sorgligt är det & ser det som att det börjar komma lite för nära sanningen när även piloter talar om det & visar film & bildbevis. 

Det är ju inte bara dom som får se, som tur är men tyvärr är man efter andra också som talar om detta. Inte ens luften är fri att filma som man vill, åtminstone inte om man vill visa andra. Men alla fejkklipp som kan vara rent sjuka om än det ena än det andra, dom får ligga kvar. Konstigt!

https://www.youtube.com/watch?v=fzSTubBtdL0

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-02-26 10:57 #1 av: VSK

Väldigt märkligt att piloter hotas till tystnad av det de ser av onaturlig förklaring. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-02-26 14:19 #2 av: m2studio

Marr har rätt tycker jag, alla dem skräp video som finns på Youtube kommer att finnas kvar, för ett tag sedan skrev jag att deras uppgifter är bland annat att förvirra människor ögon att inte kunna förstå vilka är verkliga bilder, och löjligt göra hela ämnen tycker jag.

Förstås man blir hotat, hur många av er själva har sett deras skepp och inte kommit ut med bilder och berättelser? det man kan gissa lätt att kanske paret kan försvinna efter ett tag också, så vi alla människor som har sett eller tror på Aliens sitter i en dilemman att hur länge till ska regeringar håller detta hemligt? och vad händer oss om vi strävar efter sanningen?   

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-02-26 18:10 #3 av: VSK

Det har varit program om just detta att piloterna blir av med jobbet eller utfrusna om de går ut med bilder och berättelser om de märkliga fenomen de sett. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-02-26 18:45 #4 av: Ghosthunter

Någon organisation måste ha intresse i att undanhålla bevis och frågan är varför? Har dessa nära kontakt med utomjordingar och har blivit tillsagda att tysta ner det hela?

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2017-02-27 00:48 #5 av: Hukanson

Dessa fenomen som piloterna ser daruppe bland molnen blir dessvarre bara till politiska fenomen dvs det ar av politiska skal de tystas ner eller tas om hand om av nagon politisk utredning. Men egentligen ar de ju av religios eller vetenskaplig karaktar och det ar ju praster och vetenskapsman som borde ta pa sig ansvaret att undersoka och forklara dessa fenomen. Aren gar och om vi ska ga framat i utvecklingen maste vi halla oss till sanningen och en sann begreppsvarld.

Anledningen till att Stellarer ar har hos oss ar ju att vi har en gemensam Gud Skapare som VILL att vi ska lara kanna varandra for att manniskobarnen ska vakna upp och fa en sannare och bredare verklighetsuppfattning...for att vi ska kunna resa ut i rymden tex till Mars.

Oneness can not be divided.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.