Egna upplevelser

Han såg, han målade, han ställde ut.

2017-02-23 15:05 #0 av: Hukanson

Konstnären Robert Llimos var ute och spatserade en dag när han blev varse att ett gigantiskt stellarskepp hovrade över honom. Perplex stirrade han på det och upptäckte två stellarer som tillät honom att se dem och under två timmar måla ett flertal målningar ad dem och hela situationen. De var utan tvekan av arten Reptiliens och påtagligt gröna till färgen. Läs mer om detta på länken 

http://www.collective-evolution.com/2017/02/15/after-seeing-a-ufo-extraterrestrials-this-painter-is-delivering-a-message-from-space/

Video:  https://video.vice.com/en_us/video/meet-the-painter-making-art-from-his-alien-experience/582b56716103bde50928d229

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-02-23 15:30 #1 av: VSK

Dom där tavlorna skulle jag vilja ha.

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-02-23 15:48 #2 av: Carmarino

Förutom näsan och öronen (och färgen) så påminner de väldigt mycket om de blå aliens i Avatar.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2017-02-23 15:53 #3 av: VSK

Det har du rätt i.

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-02-23 15:57 #4 av: Carmarino

#1 Du kan ju maila honom och fråga om någon tavla är till salu, och vad de kostar. Fast jag misstänker att de inte är särskilt billiga.

Han gör tydligen skulpturer också, bl.a. en blå alien. Så de har kanske visat sig för fler än honom. (Vem vet var alla filmskapare får sin inspiration ifrån.)

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2017-02-23 16:02 #5 av: VSK

Jag tror inte det är nåt vits att maila ens Skrattar

Anmäl
2017-02-23 16:04 #6 av: Carmarino

#5 Du får spara länken - vem vet, du kanske vinner en massa pengar. Skrattar

Anmäl
2017-02-23 16:14 #7 av: VSK

SkämtarSkrattar

Anmäl
2017-02-24 01:14 #8 av: Tarotstollan

Verkligen fina! Vi får turas om att ha tavlorna på väggarna!Skrattar

Han verkade väldigt lugn över det han hade varit med om.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.