E.T. / Utomjordiska raser

Hybrider

2017-02-21 19:22 #0 av: Huygens

Hybrid kan i det här sammanhanget vara en korsning mellan en jordisk varelse och en icke-jordisk varelse, som antingen är interdimensionell eller kommer från en annan planet.

Man kan fundera på om människan är en väldigt gammal hybrid på Jorden, för vi skiljer oss så mot andra djur. Lloyd Pyes sk Star Child Skull, uppstod antagligen av en korsning mellan människa och någon variant av grå varelse för 900 år sedan (daterad med kol-14).

.

Det finns dock många berättelser om modernare hybrider, som kommit till Jorden dom sista kanske 50 åren.

Hybrider som ser exakt ut som människor. Här är ett videoklipp från Ryssland under en föreställning där ljuset slocknar. Tre personer visar sej ha ögon som är självlysande i mörkret (3 min).

Det funderades i kommentarerna till videoklippet på om personerna haft kontaktlinser som varit självlysande.

Vissa anser att sk svartögda barn är hybrider, andra tror att dom kan vara grå varelser som maskerar sej. Även sk nordiska varelser anses ibland vara hybrider.

.

En forskare kring bortföranden är David Jacobs, som idag har uppfattningen att hybrider sedan år 2003 i allt större utsträckning flyttar in i vanliga bostäder här på Jorden.

Jacobs menar att hybriderna ser ut som vanliga människor, men kan styra människors tankar. Jacobs kallar dessa mycket människolika hybrider för hubrider (med 'u'), och det uttalas ungefär hoo-brid.

Hoo-briderna/hubriderna själva vet inte varför dom är här, annat än att dom ska göra sitt bästa för att leva med vanliga människor så omärkligt som möjligt. Jacobs har dessutom fått reda på av bortförda, som han hypnotiserat, att en stor förändring är på gång. Exakt när är oklart och exakt vad denna förändring innebär är oklart. Troligtvis kommer "förändringen" att inträffa inom 40-50 år.

Varelserna, som skapat hoo-briderna, är insektlika och Jacobs kallar dessa varelser för insectalins. Jacobs har också noterat att hybrider och hoo-brider alltmer tagit över arbetet med bortföranden, som grå varelser mestadels tidigare utfört.

Anmäl
2017-02-22 11:55 #1 av: Grävlingen

Här är en själv utnämnd hybrid (eller hubrid?)

https://www.youtube.com/watch?v=HpPmPYWN8aw

Postar ytterligare en länk till en  intervju med en själv utnämnd hubrid. 

https://www.youtube.com/watch?v=HpPmPYWN8aw

Anmäl
2017-02-23 19:12 #2 av: Ghosthunter

De svartögda barnen är häftigaGlad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2017-02-23 19:29 #3 av: Huygens

Om dom verkligen existerar är dom något helt annat.

Anmäl
2017-02-23 19:57 #4 av: Ghosthunter

Children of the grave

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2017-02-26 19:41 #5 av: Huygens

Intervju med David Jacobs. Det intressanta i intervjun är faktiskt intervjuarens egen berättelse med start vid 25:18 (8 min, hela intervjun är 50 min).

Intervjuaren är Jeff Rense och han berättar att han och hans dotter + 3 andra vuxna befann sej i Santa Barbara kl 20:00 på kvällen. Gatan är folkrik. Rense vänder sej om och ser bortanför sin dotter. Dottern är snett bakom Rense, en halv meter bort.

Rense ser en 10-12 år gammal "pojke" som promenerar en bit bort. "Pojken" hade en skåra som mun och stirrar rakt mot Rense. "Pojken" ser mycket underlig ut och döljer det mesta av huvudet med en litten textilhatt.

Rense vänder sej tillbaks till färdriktningen och då är dottern plötsligt 20 m bort och "pojken" står ansikte mot ansikte med dottern. "Pojken" söker av dottern med blicken. Rense är fastfrusen och kan inte förflytta sej. En person i gruppen springer fram till dottern och ruskar om henne. Den lilla "pojken" tittar på Rense och sedan går "pojken" sin väg.

Därefter går samtliga fem (4 vuxna + dottern) till parkeringen utan ett ord, som i sömn.

Anmäl
2017-03-16 22:13 #6 av: Huygens

Dom människolika hoobriderna anses leda bort stora delar av den övriga befolkningen när Förändringen kommer. Jacobs vet inte vad denna förändring innebär eller vid vilken tidpunkt Förändringen inträffar. Han vet bara att hoobrider och bortförda kommer att vara del av Förändringen.

Men vart ska alla dessa människor föras?

Då kom jag tillbaka till dom kinesiska tomma städerna. Kina bygger nya städer med massvis med 30-våningshöghus. En del av städerna verkar befolkas av kineser själva, men flera städer har stått tomma i 3 - 5 år med plats för 0,5 - 3 miljoner invånare.

Kina planerar dessutom en jättestad för 130 miljoner människor. Fast är det kineser som är tänka att flytta in?

Tänkvärda videklipp:

Zhengzhou en spökstad (7 min), men nu flyttar kineser in.
Motorcykelkillar besöker (16 min) en spökstad med böndernas hus.

Jingjinji (5 min) ny stad med 130 miljoner invånare (varifrån?)
Kinas Megaprojekt (21 min).

.

Luften verkar vara usel och förorenad i alla kinesiska städer, inklusive spökstäderna. Wikipedia om kinesiska spökstäder.

.

Det intressanta med spökstäderna är att trots att det saknas invånare, det kan bo 40 000 kineser i en stad avsedd för 1 miljon invånare, finns fullständig infrastruktur.

Det finns personal i affärerna, kassörskor, expediter, i bankerna finns bankpersonal osv.

Och så finns det böndernas hus, som är mycket speciella. När myndigheterna tar över böndernas mark, måste bönderna kompenseras ekonomiskt. Bönderna har upptäckt att bästa betalningen får dom om dom själva bygger hus, för bönderna får betalt per våningsplan. Så bönderna förhalar tvångsförsäljningen och bygger massvis med hus, utan el, utan vatten och ibland utan väggar. Endast höghus med många våningsplan, som sedan överges och ingen flyttar någonsin in.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.