Kosmiska energier/frekvenser

Solen avslöjad

2017-02-17 14:22 #0 av: Hukanson

Har solen fläckar? Flammar solen upp i höga eruptioner som tillochmed lämnar sin orb?  Se en illustrerad översikt över solens aktivitet.

Watch the sun break out in spots over and over again in a new NASA video of the sun showing seven years of sunspot footage, collected by the agency's Solar Dynamics Observatory (SDO).

http://www.space.com/35720-seven-years-of-sunspots-nasa-video.html?utm_source=notification

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-02-17 14:30 #1 av: Hukanson

Man ser tydligt att i denna nuvarande 11 års cykel har solaraktiviteten peakat markant 2011, 2012, 2013 ,2014. 

Det är alltså vetenskapligt påvisat att pratet om en ökad eldenergi som når oss på jorden är absolut sant och har haft vetenskapligt belagda effekter. Men nu minskar energierna igen.

Anmäl
2017-02-19 18:29 #2 av: Marr

Intressant Hukanson!

Har inbillat mig att solen inte lös så starkt förr som nu. När man var yngre så uppfattade jag solen som gulare...nu är den nästan vit & väldigt starkt lysande.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-02-19 20:14 #3 av: Hukanson

Den senaste Fullmånen var extremt stark. Den lyste som en halogenlampa över nejden och förutspådde kanske den värmebölja som vällde in över februarikylan.

Anmäl
2017-02-22 17:21 #4 av: kena10

Det jag tycker är att huden luktar mer "bränt" eller ozon (eller något) nu för tiden när man varit ute i solen. Har alltid varit en som varit uppmärksam på lukter, men kan förstås minnas fel. Kanske någon annan som upplev samma?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.