Utomjordiskt

Ufos i Sverige

2017-02-06 10:05 #0 av: Marr

Hittade detta klippet från förra året. Håkan Blomqvist från Ufo-Sverige talar här om svenska vittnens upplevelser. Med start från 1959...

Så många vill vara anonyma för rädslan att förnedras i pressen & dom vill tala privat med Håkan. En äldre dam berättar om upplevelser hon hade tidigare i Stockholms skärgård vid en bjudning och middagsgästerna fick beskåda något de aldrig sett innan. Denn händelse hade hon ej berättat för sin nya man i Guatemala & där träffar hon en man som hennes make arbetade med.

Tycker denna video var intressant att lyssna till med många vittnens rapporter & Håkan är allt lite mer open minded än många i föreningen. tänker jag...fast nu har jag endast sett & hört 20 minuter in i klippet & ska fortsätta lyssna.

Lämnar jag in rapport om vad jag sett...om  jag någonsin mera får "besök" & får se, så ska jag ha foton med.

https://www.youtube.com/watch?v=XuZ98yuTBU0

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-02-07 11:10 #1 av: m2studio

Ja, det är bra video, jag har fått en del ledtråd och kunnat forska vidare till några grupper.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-02-07 11:22 #2 av: Marr

Vad glad jag blir för det M2studio, hoppas du finner det du söker med en bra grupp...Glad

Anmäl
2017-02-08 09:37 #3 av: Marr

Här är en som vill vara anonym som sänt sitt material till Secureteam 10. De första 6 minuterna, ljusorber som blinkar & varierar i storlek med ljusstyrka. Kan stå stilla och blinka helt plötsligt ser man fler. Detta är filmat av semestrare i Sverige som befinner sig vi sjön Erken utanför Norrtälje.

Det är så här jag såg dom oftast för ljusstyrkan kan bli stark när de "pulserar. Detta de åren det var som mest aktivt. Under flera månader mer än 3 ggr i veckan såg jag dom stå och blinka & pulsera intelligent till varandra, nästan alltid i par. Men säkert det fanns fler runt omkring, man fixerade ju sig på detta med de 2 ögon man har. Detta var på 90 talets slut till ca 2006.

Sen verkade då ljusbollarna kunna frigöra sig och undersöka område fram & tillbaka i timmar. Skruva sig ner & upp igen för att fortsätta fram och tillbaks...vad jag undrade vad "dom" höll på med. Försökte förstå vad som var intressant.Funderar

https://www.youtube.com/watch?v=kJFVJgUUrWs

Anmäl
2017-02-08 09:52 #4 av: Marr

Denna har sänts in till Ufo51 gruppen på FB från maj 2016. Även detta klipp från Sverige.

https://www.youtube.com/watch?v=L52AiO_QYjY

Anmäl
2017-02-08 10:32 #5 av: Marr

Så här såg det fortfarande ut i Göteborgtrakterna förra året...där såg t.o.m. min gode vän med flera, ljusbollar med starka ljus över Sävedalen de ej kunde förklara. Detta var i det militära på tidigt 70-tal.

https://www.youtube.com/watch?v=UurRYZpFQF8

Anmäl
2017-02-08 18:01 #6 av: Huygens

Det var en intressant form på den i #4, såg så stor ut. Kul att Heseltine var med på slutet av klippet i #5. Han är ju fd polis och kräver med jämna ut dokument från polisen som brittisk polis vägrar lämna.

Det verkar som om en del orber eller UFO var nära trädtopparna. Jag funderar på om dom är här för att hämta ut någon slags energi från Jorden? Och därför inte kan vara alltför högt upp i luften.

Anmäl
2017-02-10 06:35 #7 av: Marr

Ja den i #4 var något nytt. Sen gillar jag ju slutklämmen från konferensen i #5...

En gammal medial dam sade till mig en gång att dom är här för att "öppna upp" Funderarnär dom far fram men sina skruvanden upp & ner. Men när jag tittar på klipp från tuben så ser jag dom aldrig göra just detta mönster...det vi stått och tittat på i timmar tidigare med egna ögon...Funderar 

Anmäl
2017-02-10 11:00 #8 av: Hukanson

Stora ljusbollar över Sverige...! Dokumenterade på videos...! Vad mer behövs för att militären skall göra en stor undersökning av saken...? Om de inte gör det ...är det ett tecken på att de redan vet och förstår vad det är...? Om militären vet och förstår vad stora Ljusbollar över Sverige är för något...varför sker då inte en öppen redovisning för det i Sveriges Riksdag...? 

Svenska folket har gett sin politiska makt till representanter i Riksdagen för att de skall vara folkets representanter och informera folket vad som händer enligt etik och moral och offentlighetsprincipen.

(ett kverulant inlägg...har haft en jobbig natt)

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-04-01 09:01 #9 av: Marr

Hittade detta klippet från Sverige jag såg för några år sedan och tycker det är bra. Så lägger in det med här, trots att det redan ligger i en gammal tråd någonstans...Glad

https://www.youtube.com/watch?v=LwBqp2tYbxc

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.