Egna upplevelser

Amun-Ra

2017-01-04 08:43 #0 av: [Amun-Ra7]

Hej.
Jag har fökjt glf ett tag, jag har dock alltid känt att det är fel. De pratar om min tviling själ och om mig. Om att mina intryck är fel, och att mina intryck blir manipulerade. Jag kände att de bästemde vem jag var, min egen intuition var inte bra nog. Visst har jag fel ibland, men allt jag ser är inte fel.

Det började med att jag kom i kontakt med dom 2012, det är möjligt att det var 2011. Jag pratade lite med en av ledarna. Hon sa till mig att min tviling själ var en rödbrun draconian prince. Och att han för min skull skulle få bytta kropp till en pleadian kropp. Det intressanta med deta är att jag underkökte en del om draconier efter dena information. Det första är att inom draconian rasen så är honan det kön som bästemer, hon är störe och starkare en hanen. De kan ha från ett par vingar till tre par vingar. De kan ha tagar längs ryggraden men kan också vara utan, de har ingen simhud mellantårna, vissa av dom har horn andra inte. Honorna får mellan 4-34ägg. Honorna lämnar ofta ungarna strax efter att de blivit kläkta. Ibland i sama sekund de gör det och ibland innan de kläkts. Det är hanarnas jobb att upofostra och ta hand om ungarna.
En draconian kommer i färgerna albino, vit, blå, grön, lila och beige.
De är häller inte en jätte agressiv ras. De är inte mini drakar och har inte förmågan att spruta/andas ut skadligt material. De har mer gemensamt med ödlor/krokodiler/dinosarier + fladdermus en vad de har med en stor fldsprutande drake.
Det andra problemet här är att min tviling skulle vara en rödbrun draconian, när dena färg inte existerar vad är han då? Jo han är en Annunaki hybrid (en annunaki är en reptil/fågel ras) dena Annunaki har korsats med en annan art troligen fladermus för att få en mer draconian look. Dena hybrid kallar dom för Allanaki. Den är väldigt lik en Draconian med några viktiga själnader. De har aldrig mer en ett par vingar, de har simhud mellan fingrar och tår, de har en svans som är gjord för vatten. De är mycket duktiga simare. Sedan har vi färgen. De är alltid någon av följande färger. Albino, Röd, Rödbrun, Brun, Brungrå.

Frågan är om de ljuger för mig om en sådan viktig sak vad ljuger de mer om? Jag vet att ledaren påstår sig vara en högt uppsat person, men hon känns fortfarande svagare en mig. Så i själs perspektiv så är hon ju inte det.
Hon påstår mycket. Jag vet att många följde dena personen när hon var mycket på ifokus. Jag hoppas att ni inte fortkätter med det.
Enligt henne skulle jag vara en ätling till ää michael, vara av rasen amun-ra (vind element) och vara en paa tal och drak ryttare.
Problemet med deta är att när jag följde henne fick jag till mig att jag hade 2st element Darkness och Air, jag känner inte till någon som har dessa 2 väldigt uda element samtidigt. Jag har häller inte vit blå vingar. De är helt röda. Så det är en hel del som inte stämer. Så var försiktiga när det kommer till glf.
Blessings

Anmäl
2017-01-04 09:15 #1 av: Marr

För egen del så "följer" jag ingen specifik person alls. Jag tar till mig vad jag kan & vad min intuition klarar. Resten lämnar jag därhän. Antagligen är det något jag lämnat därhän & inte lyssnat på.

Funderar så det knakar på för vad för någon som har haft "tillåtelse" att här uttala sig om att du eller annan ska vara det ena eller andra? Det hoppas jag inte för det går inte an. Jag reagerar vid angrepp på iFokusmedlemmar.

Att ha ett öppet sinne men även inte "köpa allt" så är det med livet kort och gott. Det måste vi ha klart för oss. Det är att ta ansvar för sig själv & idoliserande är inget som ligger oss bra i fatet. Kan bli extremt, fanatiskt & sektvarning på sådant.

Vad beträffar dina erfarenheter så har jag ingen aning om något inom detta med olika draconians. Har fullt upp att vara männska' eller vad man är för blandning...

GLF följde jag & läste då och då vid 2012...nu kan jag lyssna till vad som passar mig som sagt & det är nog bra att alla med eget ansvar "tar till sig" vad som sägs om allting. Lita till sig själv i 1a hand i dessa tider.

Tack för din omtanke Amun-Ra...Blomma

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.