Övrigt

Världen

2017-01-04 08:15 #0 av: [Amun-Ra7]

Hej.
Det är en intressant tid vi är med om idag. Fler och fler Gibborim/Nephilim (Nephilim är bara ett ord och vilken fallen varelse som hällst kan kallas för det) tar sina platser. Snart blir det ett riktigt krig mellan de 7 elit grupperna. Det finns några mörkare grupper och några ljusare. Alla har sin egen agenda. Det finns bara ca 1,2-1,4% Gibborimer och Inkarnerade änglar på den här planeten. Och några av dessa är uppdelade i 4olika grupper. De andra 3 grupperna är 100% biologiska människor (trologen av finnare linjer men ändå fullt männskliga linjer) dessa människor har skapat post-human (ca 80-90% djur och rästen människa, de ser igentligen ut som djur fast de tänker mer som människor) och trans-humans som är ca 50/50 (dessa ser ut som halv människa halv djur, de kan inte shifta form, de lever häller inte specielt länge. De är mycket gammla när de är 50 år gammla vissa lever tills de är 60 men det skulle vara som att en människa blev över 100år gammal. De är fullvuxna i sin kropp och hjärna när de är ca 16-18 beroende på djur, när de är i dena ålder är de som en 30årig människa *de djur som används just nu är delfin, haj, domestiserad hund, domestiserad katt, fjäril, skallbade, bönsyrsa* *en av de som har använts är myror(greys), kaniner och andra djur som vissade sig vara för sköra samt infertila, de används inte längre). Människogrupperna ser de 4 Gibborim grupperna som ett hot och de vill utplåna dom. Därför sänder de ut giftiga metaller och kämikalier via luften. Deta försvagar gibborimerna ( olika raser reagerar olika på olika metaller) de har också hand om harp och psykiatrin. Det finns 2st gibborim grupper just nu som försöker att göra en new world order så de är lite i krig med varandra. Obama och h.clinton är i sama grupp, men trump och putin är i sama grupp men en annan en obama. Just nu bytter även medlemar plats med varandra, det är dags att välja vem man värkligen vill följa nu. Tiden är över att tänka över sitt val. Jag vet att det finns en gibborim grupp som använder symboler som en sol, eld, ljus (dena grupp är inte god, dena har bland annat Sataniel och Lucifer i sig, säkert en hel del andra dumingar till) sedan har vi en grupp som kallar sig månen, skugan, mörkret, frost (dena grupp är inte ond snarare tvärt om, jag säger inte att de är fläkfria, men df jobbar för människornas bästs)
Jag tror att människorna/vi blivit indoktrinerade så länge att vi inte riktigt kan urskilja det bra från det dåliga. Ljuset har aldrig varit den goda sidan, ljuset vill skräma bort folk från den sana vägen.. det behöver inte vara den mörka gruppen, det finns även en grupp som kallar sig följande vatten och en yterligare en som kallas jord. Sedan har vi de tre människo grupperna. De har jag inte sånmycket koll på änu.

Det jag vilö uppmärksama alla på är att det finns 7st potentiela antikrists. Trologen kommer det bli stort krig över vem det är som ska bli ledaren. Många kommer att då människor (oskyldiga) och gibborimer. En kommer bli ledare men de andra grupperna kommer bli arga över deta och den ledande antikristen kommer att bli dödad.
Jag har igentligen aldrig trot på utomjordingar på det sätet som beskrivs på dena sidan. Det finns utomhordingar det vet jag, jag tror dock inte det är tillåtet eller ens går att infiltrera människor och deras dna undeg så lång tid som många värkar tro på här.

Anmäl
2017-01-04 16:03 #1 av: Hukanson

Mycket namn och detaljer kan skymma sikten för det sanna som ju ändå är att det intensifieras en motsättning mellan Ljuset och Mörkret men inte i världens köttsliga marknad utan andligen i andens värld. Vad är ljus? Allt som bekänner Ljuset som Skaparen och skapelsen dvs Israel och kristenheten.  Jesus har gett människan ett fridens kosmologiska Kristussjälv som tillhör Ljuset och motståndarnas läror är många men otillräckliga. Ljuset vill se en utveckling till en planetär civilisation där alla människor lever i fred, harmoni, hälsa, välfärd. För att lyckas med det fortsätter vi att utveckla vetenskapen och den materiella produktionen. 

Amun-Ra7 att skapa en mänsklighet kräver resurser av änglar och osynliga makter och krafter. Att dessutom blanda olika skapade civilisationer samman genom teknologins möjligheter kräver litet ansträngning av oss att försöka förstå hur andra är...annorlunda än vad vi själva är. Oftast kräver det en personlig kontakt för att vårt intresse skall vakna och det blir vår personliga angelägenhet och ansvar. Så du är bland de första att få en personlig utveckling i den större utvecklingen och även om det är jobbigt just nu kommer du resten av livet att kunna växa med förståelsen så mycket fortare och sannare än många andra människor. Grattis!

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-01-09 22:36 #2 av: m2studio

#0 av: [Amun-Ra7]

Det du säger är intressant. Kan du berätta lite mera eller förklara lite djupare?

Tacksam.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-01-10 13:44 #3 av: m2studio

#0 av: [Amun-Ra7]

Vilka är de 7 elit grupperna? kan du nämna?

Tack

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.