Utomjordiskt

Bortförande av människor!

2016-12-29 17:35 #0 av: Monia2016

Är det någon som tror sig ha råkat ut för ingrepp av utomjordisk kraft?

Har ni märkliga märken el, upplevelser som har med ufo att göra.

Det händer ju faktiskt i Sverige också. Men det är många som inte har någon att prata med om detta. O vissa hamnar på psykiatriska kliniker för ingen tror på dom.

Så vart ska alla dessa vända sig? Har förstått att många med starka ljusa förmågor råkat riktigt illa ut. En del utav er har säkert varit inne på "in5d.com" o läst om det också.

Jag har så länge undrat varför det är så dålig info kring detta i vårt land. Hur ska man då få hjälp. O jag brukar säga följande....Går det att sätta dit, så ska det gå att få bort oxå.

Är det någon här inne som har bra uppslag?

https://www.youtube.com/watch?v=kxgg59aaORU

Anmäl
2016-12-30 00:12 #1 av: Grävlingen

Visst händer även detta i Sverige. 

Anmäl
2016-12-30 18:02 #2 av: Monia2016

Ja tro mig Grävlingen, det vet jag om!

Men vart vänder sig folk för stöd, o var kan dessa hitta hjälp.???
Det är just det som är den stora frågan.
Många klarar ju inte av att leva efteråt, men det är ju också av den anledningen att dessa inte vet vart dom ska vända sig.

Det är emot alla universiella regler o lagar att göra implantat i människor mot deras vilja. Men eftersom detta pågått så länge, så är det väldigt märkligt att det inte finns något bra forum för dessa.
Många lightworkers har blivit svårt attackerade under denna period som har med uppstigningen att göra, ...
Därför tänkte jag att detta forum kunde bli en bra start för stöd för dessa som orkat kämpa vidare.

Anmäl
2016-12-31 01:00 #3 av: Huygens

Frågan är varför bortförda har svårare med tillvaron efteråt? Är det för att dom tagit skada under bortförandet? På vilket sätt?

Anmäl
2017-01-01 19:29 #4 av: Huygens

UFOs And Aliens Contact 2012 - The Secret Cover-Up (1 tim 50 min).

Dokumentär som vilar på Richard Dolands och Karla Turners iakttagelser samt ett antal vittnesmål. Dokumentären är kritisk mot Steven Greers rosiga alla-aliens-är-snälla-teori, då han ignorerar bortföranden.

Dokumentären framför tanken att bortföranden görs mot folks vilja i ett slags manipuleringsprogram, var syfte vi inte får reda på. Varelserna som genomför bortförandena utför plågsamma experiment, stirrar offren in i ögonen (själen?) och förklarar inte vad som sker.

Anmäl
2017-01-01 22:40 #5 av: Hukanson

Personer som har nära-döden-upplevelser uppstiger ju med sin andesjäl till en ljusets nivå i andevärlden där de samtalar med Intelligensen och när de kommer tillbaka är de förändrade till sinnelaget resten av sitt liv inte minst därför att de minns vad de varit med om.

Personer som abducteras av stellarer till skepp får ju en motsvarande upplevelse av närhet till en högre dimension och interaktion med dessa högre intelligenser. dessutom kanske plågsamma experiment eller annat. Kanske implantat inopereras. Kanske hypnos sker eller andra manipulationer. Det är ju inte konstigt att dessa personer blir annorlunda och får tillbakadragna öden.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-01-12 15:34 #6 av: Huygens

En mycket plågad Dr David Jacobs (20 min) pratar om varelsernas agenda, efter att han har studerat bortförda personer i många år.

Det mest alarmerande säger han på slutet då han pratar om att människoliknande varelser nu flyttar in i bostäder på Jorden.

Anmäl
2017-01-12 17:11 #7 av: Hukanson

Det vore ju onekligen skräcken att det skulle finnas "aliens" bosatta i villaområdena som i källaren har hemliga laboratorier där de gör expriment på människor som oförklarligt har "försvunnit"....

Håll ögonen öppna för vad som händer i kvarteret... tillvaron blir alltmer komplicerad...

Anmäl
2017-01-13 16:50 #8 av: Monia2016

Jag vet varför många får implantat av olika slag!

Dessa som kommit hit, som tillhör starseeds, crystal star family, indigo. Är ett hot för ondskan, därför får dessa implantat för att antingen stängas av helt, el, bara få behålla mindre ofarliga förmågor. Smörgåsbordet för dessa fulingar är ju dessa mästare som kommit hit för att hjälpa till att rena o aktivera människorna o Gaija.
Vad många inte känner till är att nu behöver man inte ens bli bortförd. Det räcker att dom går via ett verktyg dom valt ut, så gör dom jobbet via henne/honom.
Sen när förarbetet är klart, så kan dom på olika sätt forts, sitt jobb genom teknik o annat. Dom kommer ner som genomskinliga figurer också o det är riktigt otäckt.
Ja det är på riktigt avancerad nivå. Dom tar bit för bit av dessa så dom inte kan försvara sig. Dom har dammsugit ur light workers av alla de slag för att förhindra det goda att vinna. Även för att förhindra att dessa kan hjälpa andra i knipa.
Människan skall inte vara spirituell o andlig utan bara en styrd slav.

Många utav dessa videos ni ser om detta stämmer, men en del finns där för att förvirra så folk inte vet vad dom ska tro på. Kemikalier av olika slag förstör förmågorna oxå, därav cheemtrails. Genom nanoteknik kan dom bygga upp vajrar i armar o ben. Sen kommer dom då o då o suger ur energier som dessa offer samlat på sig, o så håller det på, för att man ska befinna sig i isomnia stadiet hela tiden.

Det är skrämmande hur få det är som tror på ufo, men det beror nog mycket på rädsla oxå, det man blundar för o förnekar finns inte.
Dessa högt spirituella har upplevt ufo kontakt sedan barnsben. Så dom i skeppen känner redan till offret o vilken uppgift danna har. O dessa fulingar har tålamod, dom väntar gärna tills energierna är på maxgräns.
Men tack o lov finns det en del som klarat sig.
Hybrider o humanoider har funnits länge, jag har träffat på en del. O tro inte att Orion Nordics behöver vara långa, nä dom kan ha samma längd som oss.

Supersoldater med stulna DNA o blodgrupp från dessa offer tar man fram oxå.
Men det kände ni nog redan till. Måtte bara alla vi kunna försvara oss. Med kunskap o vakenhet, plus att alla går ihop o hjälps åt så kan det finnas en chans.

Kram

Anmäl
2017-01-13 18:35 #9 av: Hukanson

Tja vi har ju hjälp från himmelen och Galactic Council men det är ju problemet att så få vill acceptera den hjälpen i politik, näringsliv och vetenskap. De flesta anser att människan själv är den högsta instansen när det kommer till beslutsfattande och planerande.

Det har funnits andar på jorden länge länge det kan vi förstå när vi läser bibeln. Dessa andar är inte nödvändigtvis några vilsna själar som suckar i våta källare utan grupper av exprimenterande ansvarstagande manipulatörer som anser sig ha rätt att utöva ledande inflytande i politik, ekonomi och religion. Det är få som vet vilka metoder de använder och ifall de samarbetar med utomjordiska civilisationers representanter här som har mörka intressen av oss så kan metoderna bli än mer avancerade. Det finns anledning att forska i det här med implantat verkligen. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.